Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 16:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
hey, jeg skal prøve kaktus for første gang her i weekenden (peruvian torch) regner med at tage 33 gram og så vil jeg lige høre om der er forskel på om man bare knuser det rigtig fint eller om man koger det?

Har læst nogen steder herinde at begge dele skulle virke, er det sandt og hvilket fordele er der ved at koge det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fordelen er at indtage så lidt som muligt for at minimere kvalmen.

Så hvis du har tid så lav et ekstrakt. Men den anden metode virker også. Dog tror jeg at du får mere ud af ekstrakt

Titel:
Vil der være mærkbar forskel på de to måder ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tror jeg ikke. Jeg kunne tænke mig at kroppen var lidt længere tid om at optage meskalinen hvis den først skal ekstrakte den fra kødet.
Men at pulverisere og drikke virker fint. Bare sørg for at det er så pulveriseret som muligt, det er ikke specielt behageligt et knække det op igen hvis der er for store stykker

Titel:
Medlem

Det er virkelig vammelt, ihvertfald for mig så at indtage pulveret er ikke en mulighed. For mig er det enten 30 vega kapsler eller kogening. Man har ingen idé om hvor vammelt det er før man prøver det og det er jo ærgeligt at spilde.
Første gang tænkte vi at vi da bare kunne pulvarisere og så blande med drikkeyogurt, men efter første halvdel var kommet ned, røg det op igen og så måtte vi lege med kapsler og bomber.
Det er forskelligt hvordan man har det med at tage kapsler, men er det vega har jeg ingen problem med det. Man smider 10 ned og så 10 igen når de er kommet ned.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
Okay ja vi har også snakket lidt om at lave bomber, men de der vega kapsler er det i matas man køber dem eller hvordan?

Titel:
Medlem

Bomber har en fordel og det er at man nemt kan have 1,5-2 g i hver, men de er så meget svære at få ned og de bliver nemmere oplyst i munden. Jeg ved du kan købe dem på ****, men hvor ellers i dk ved jeg ikke, men husk at det skal være 00 og i skal bruge ca. 1 kapsel på g.

Mvh.
Anarkrig

Senest rettet af Anarkrig 20 sep 2007 11:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Jeg er stadig lidt på bar bund for det er her i morgen fredag at det skal ædes så prøver lige på apoteket ellers må jeg bide i det sure æble og køre det uden noget :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Psylvester skrev:
Jeg er stadig lidt på bar bund for det er her i morgen fredag at det skal ædes så prøver lige på apoteket ellers må jeg bide i det sure æble og køre det uden noget :lol:

Du kan købe dem i velassorterede urtebikser, du ved dem som sælger alt fra medicinske urter til soyamælk :wink:

Titel:
Medlem

Hvis det er som en nødløsning, og det mener jeg ikke man skal med mesc, men så er grøn smoking til bomber en idé.

Mvh.
Anarkrig

Titel:
tror kun det er større byer der har den slags butikker så det må blive yoghurten :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg åd for et par måneder siden 25g kaktusstykker utilberedte, og det medførte et trip på over 24 timer, hvor jeg aldrig brød rigtig igennem. Jeg havde regnet med at min mave hurtigt kunne nedbryde sådan noget kaktus, men det var altså ikke tilfældet.

Før det har jeg dog prøvet samme metode med en portion, der lå i smulder, og det virkede fint, så sålænge det ikke er store kaktusstykker du propper ind i munden af gangen skulle det virke tilfredsstillende.

Titel:
Ja det var også planen at gøre det så fint som det kunne blive, og så burde det da ikke være den store forskel.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej jeg har heller ikke hørt en god forklaring på hvorfor meskalin absolut skal koges og alt det shit, når man bare kan proppe det i munden. Men siden alle lader til at gøre det må der jo være noget om det skulle man tro.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det handler om at der helst skal være så lidt som muligt man skal indtage, da meskalin er temmelig kvalmefremkaldende, og hvis man kaster det meste af det op, er der jo en stor del der går tabt, hvilket jo vil en være skam.
At lave et ekstrakt er for mig den optimale løsning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja så fik vi da svar på det. Personligt vil jeg nok foretrække at tage chancen og så eventuelt redosere hvis uheldet skulle være ude og man kom til at brække sig, istedet for at bruge 10-12 timer på forberedelse. Jeg kan dog sagtens følge folk i at forberedelsen af psy stoffer er en del af charmen ved oplevelsen, og hvem ved måske står jeg også selv en dag og koger meskalin.

Titel:
Så er det nu her kl 3 i dag at det starter :D 33 gram til hver

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det bliver spændende! Vejret er jo fint nok så der basis for lidt go' outdoor tripping. Held og lykke med det.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Psylvester skrev:
Så er det nu her kl 3 i dag at det starter :D 33 gram til hver

Du må lige vende tilbage og fortælle om din oplevelse, og hvilken fremgangsmåde du brugte.

Titel:
Til stor ærgelse var det fuldstændig umuligt at holde kaktusen nede så det blev kun til en svag rus :cry: Så vi drak os i stedet stive og tog i byen.
Næste gang skal det helt sikkert koges, for alt andet er ikke muligt for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]