Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Ok...Jeg har efterhånden fået fat i en del underlige ting. Eller...Det er jo nok ikke en del for jer weekendjunkier. Men for mig, som aldrig nogensinde har tager stoffer før, så er det vel lidt. Anyway. Jeg har fået fat i nogen nervepiller 5mg, som eftersigende skulle ha samme effekt som Stesolid. Så har jeg fået nogen andre piller, hvir det virksomme stof er Zolpidem Hydrogentartrat, de er på 10mg. Derudover, så har jeg en halvt ton lykkepiller af mærket Zoloft, som skulle ha Setralin som virksomt stof. For at runde det hele af, så har jeg fået fat på ½kg Guarana ekstrakt 22% og 250g Ephedra ekstrakt 8%

Jeg vil gerne ha nogen kombinationer, opskrifter...Whatever...På en ordentlig mix af ovennævnte. Det skal ikke være noget, hvor jeg kommer helt vildt ud at flyve. Bare en ordentlig røvfuld energi blandet med alkohol virkning...

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dårlig kombination med guarana og downers. Jeg har selv lige været ude for en amf., nitrazepam combo. Det var der ikke en skid ved, så fuck det...gode kombinationer kan jeg ikke hjælpe dig med [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Zoloft får du ikke noget ud af hvis ikke du har depressioner, da man bliver ikke påvirket af dem. De er tilgengæld ok efter en gang speed eller x, dagen derpå

Ehm - Uppers og Downers er fedt nok - tror squ bare ikke at Ephedra går så meget som en upper - det er mest fysisk effekt - syntes jeg - men ellers - nervepillerne ephedra - tror squ bare ikke at det er sundt - og lad være med at gufle over 4g ephedra - og må jeg så lige spørge - du har the good shit i nervebommelom (diazepam) hvorfor fanden har du så investeret i noget så skod som Ephedra???

Junior medlem

Grunden til at jeg købte Ephedra, det var for at få en energi kilde. Havde hørt at det kunne gi lidt energi. Og da jeg lige i øjeblikket har en depression, og er kanon træt, så håbede jeg på at det kunne give lidt ekstra energi

Stesoliderne, det er sq nogen jeg har fra min læge! Har bare været lidt fix med en farveprinter, så jeg kunne få lidt flere end han udskrev!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
Ehm - Uppers og Downers er fedt nok - tror squ bare ikke at Ephedra går så meget som en upper - det er mest fysisk effekt - syntes jeg - men ellers - nervepillerne ephedra - tror squ bare ikke at det er sundt - og lad være med at gufle over 4g ephedra - og må jeg så lige spørge - du har the good shit i nervebommelom (diazepam) hvorfor fanden har du så investeret i noget så skod som Ephedra???<HR></BLOCKQUOTE>

Dedikeret medlem

Tag en omgang ephedra, og vent til du kan mærke det (30 mins) så hak nogle stesolid op i næsen og du burde være rimelig flyvende - drik evt. noget alkohol og ryg noget fed!

Forresten, så lad være med at gøre ovenstående hvis du gerne vil kunne huske noget dagen efter...NOTE: STOFFER ER FARLIGE

HR herfra!

Junior medlem

Jeg har aldrig sniffet noget før. Så vær venlig at forklare...Skal de hakkes meget fint, eller? Hvor mange skal jeg snuppe?

Ryger desuden ikke fed. Har aldrig prøvet det, og tror heller ikke jeg kommer til det. Det er et af mine "principper"! At holde mig fra stoffer. En ting er så at jeg æder så meget der kan være på randen til stoffer, noget andet er at erkende det!

Men hvordan skal de der steso'er ordnes, og i hvilken mængde skal de indtages?

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af n_dk:
Tag en omgang ephedra, og vent til du kan mærke det (30 mins) så hak nogle stesolid op i næsen og du burde være rimelig flyvende - drik evt. noget alkohol og ryg noget fed!

Forresten, så lad være med at gøre ovenstående hvis du gerne vil kunne huske noget dagen efter...NOTE: STOFFER ER FARLIGE

HR herfra!
<HR></BLOCKQUOTE>

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Du tager ikke "stoffer", men sniffer gerne stesolid..?

Junior medlem

Jeg har aldrig taget stoffer. Men lige nu er min tilværelse så sdårlig, at jeg íkke kan sige om jeg gør det ene eller det andet. Jeg var kun ude efter forslag...

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Du tager ikke "stoffer", men sniffer gerne stesolid..?<HR></BLOCKQUOTE>

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
stesolid, ephedra og alle de andre ting du har tænkt dig at indtage er sgu da også "stoffer"!

nervemedicin er sgu da langt mere "stof-agtigt" end fed - nervemedicin smadrer din hjerne, dit følelsesliv osv., er dybt afhængighedsskabende og komplet syntetisk.

Læs bogen "Brug og Misbrug" af Jørgen Lumbye for at få en mere nuanceret definition af "stoffer".

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol*........blæst......

Dedikeret medlem

Hmm, hvis du får nervepiller af dine læge skal du nok ikke begynde på alt mulig andet! Du burde nok få ro i sindet før du begynder at smadre det igen!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Cracka> er lidt nysgerig omrking dit princip om ikke at ta stoffer men gerne nevermedicin og ting som er lovlige... gætter på det bunder i noget etisk? eller irrationel og følelsesbetinget? pas på med det nervemedicin shit der.. hvis du har det dårligt psykisk så prøv at ryge noget hash/pot/skunk det hjælper på humøret [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
ellers prøv 2CI, Salvia divinorum, kan begge købes legalt. men ellers prøv nogle e´er i weekenden og så nogle af dine lykkepiller dagen derpå. og la vær med at ta stoffer for at trøste dig selv, er ok at bruge stoffer tila t løse sine problemer men bare ikke til at stikke af fra dem....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]