Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
hør her venner. der er faktisk ingen grund til at bruge et gram så hurtigt.
hvis jeg ryger i spand (ren hash uden tobak) eller chilum kan 1 g holde 5 dage hvis jeg ryger hver dag. der er ingen som helst grund til at bruge hverken en hel eller halv cigaret til 1 gram, kun hvís det er standart eller dårligt hash. når du nu siger god ryger lyder det i mine ører som 80'er eller over. tjek om dit hash er blødt, om det lugter stærkt, og hvis der ikke går ild i det når du sætter lighteren til, er det fordi det er halvdårligt. siger det bare fordi da jeg selv var nube blev jeg tit lovet "god ryger" og det viste sig tit at være lortestandard. tilbage til emnet, hvis du ryger i jonints kan et g god ryger (90'er) holde sig til 5 cigaretter, og mindre hvis det er dårligere selvfølgelig.
peace

Titel:
Medlem
Brugeravatar

og det med de fem dage gælder osse med bong som du sagde du skulle ryge det i. men ville ikke anbefale ren hash i bong, ikke at det giver en dårlig virkning, man bliver bare mere skæv hvis der osse er tobak i, husk forresten det skal ristes godt når det er bong.

Titel:
Dedikeret medlem

Det mest potente hash jeg har røget, var i en lille joint, som mig og en kammerat røg halvdelen af, efter det var vi så skæve at vi måtte slukke den. Bare du påførste ilden til nollen, så brændte den med det samme!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

præcis. det hele handler om at lave (rulle, mixe) den ordentligt, så skal man ikke bruge mere end 3 sug

Titel:
Medlem
Brugeravatar

mr. weed skrev:
hør her venner. der er faktisk ingen grund til at bruge et gram så hurtigt.
hvis jeg ryger i spand (ren hash uden tobak) eller chilum kan 1 g holde 5 dage hvis jeg ryger hver dag. der er ingen som helst grund til at bruge hverken en hel eller halv cigaret til 1 gram, kun hvís det er standart eller dårligt hash. når du nu siger god ryger lyder det i mine ører som 80'er eller over. tjek om dit hash er blødt, om det lugter stærkt, og hvis der ikke går ild i det når du sætter lighteren til, er det fordi det er halvdårligt. siger det bare fordi da jeg selv var nube blev jeg tit lovet "god ryger" og det viste sig tit at være lortestandard. tilbage til emnet, hvis du ryger i jonints kan et g god ryger (90'er) holde sig til 5 cigaretter, og mindre hvis det er dårligere selvfølgelig.
peace

det bliver blødt når man nuller det, det lugter stærkt og der går ild i det når der er ild på.. det er noget godt stads :D
Jeg blev også skæv af kun 0,5 g af det.. nok også fordi det var på bong 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg må ærligt indrømme at jeg sjældent kan ryge et halv gram på bong hurtigt uden at falde i søvn..

så et gram god ryger holder for mig i ca. 3 dage hvis jeg ryger mig knokkel skæv hver aften..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]