Hvad angår folks valg af stoffer startede jeg selv ud med hash, så svampe og først da jeg var omkring 18 prøvede jeg ecstasy.
Da jeg prøvede svampe tænke jeg ikke over at det var "et sindssygt" stof, men omvendt havde jeg mine tanker omkring ecstasy.
Jeg tror det har meget med ens omgangskreds at gøre, hvad man høre/bliver bildt ind.
Men det er da det vi har Psychedelia til, at udrydde disse fordomme og rygter, og få den sande information frem, så alle kan se hvad det virkelig handler om!
Er uenig med at det kræver intelligens at trippe på psykedika, det krvæver en stærk psyke, det er noget andet.
Enhver spasser kan kaste det i munden han har lyst til, men ikke få det samme ud af det som andre!

Audhumla skrev:
Jeg har, som I sikkert ved, gnavet mig igennem en del svampe.
Jeg er for nyligt kommet frem til den konklusion at jeg aldrig vil røre psykedelika igen.
Grunden ? - Ja det er som fordi jeg faktisk ikke bryder mig om den rus, psykedelika giver. Jeg bryder mig ikke om tanken om, at æde en plante eller svamp, der faktisk reelt set er giftig for mig.
Jeg synes det er fuldkommen tåbeligt at jeg skal sidde risikere det ondeste tanketrip, for så sjovt er psykedelikaer heller ikke, at det overskygger risikoen for bad-trips imo.
men men men.... måske er det bare mig... måske er det bare jer... eller måske er det bare et spørgsmål om tid før I render ind i et så voldsomt bad-trip at I lære, at det ikke er for sjov.
Jeg har i hvert fald lært at psykedelika bider hårdt når det bider, og den fornemmelse ønsker jeg aldrig at opleve igen.
Jeg har selv sagt jeg ville stoppe med at tage stoffer mange gange!
Tror du ikke det er fordi du for tiden har lavet et hæftigt overkill hvad angår svampe? Det er jo ikke sjovt at trippe hele tiden, med tiden vil kroppen eller hovedet nok sige fra.
Det er da ikke mere end en uges tid siden jeg læste du ville være mushroom queen?
Husk nu - alt med måde, så kan det ikke gå helt galt i sidste ende!