Puttes skrev:
Jeg plejer at ryge ca 0,5g til 1 smøg. Syntes det er spild at ryge meget hash i sit mix, da det efter mit hoved ikke gør én særlig meget højere.
Ellers så kan du ryge 1g til 1,5 smøg. Hvis du ikke kender fremgangsmåden så sig endelig til så svarer jeg også gerne på det.
putte som du har skrevet tidligere i en anden tråd
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=20345Citat:
Hashen: Ca 0,5 - 0,7 i mixet.
Tobakken: Ristes godt. Har ladet mig fortælle af en herfra Psy, at smøgen er godt ristet når røgen fra smøgen ikke kradser i næsen, hvis man dufter til den. Og når røgen har et svagt strejf af caramel.
Varm-mix: En lille sølvpapirs bakke, hvor mixet (hash og tobak) hældes i og opvarmes. Derefter presser du tobakken ind i hashen med pegefinger og tommelfinger, så det får en slags "muldjord" masse.
Bongen: Husk at fylde nok vand i, ellers bliver det en ubehagelig oplevelse
Men hvis det er noget godt hash så ville jeg helt klart ryge det rent som Xpert beskriver det her:
Citat:
Ryger rent
Tager 0,1 i klump og varmer i 1 sek med en lighter tæt på uden at brænde
Maser den til 1mm tykkelse, og lægger den på en rist
Varmer stille og roligt op ved at holde lighteren ovenover og suge varmen ned på klumpen som begynder at boble voldsomt op. Nogen gange vaporizer jeg det på denne måde hele vejen igennem, men det tager lidt lang tid, og det er imo lidt svært altid at undgå at sætte ild til pladen
Normalt varmer jeg det bare indtil der går ild i, sluk ilden med lighteren og sug
Kan tydeligt mærke 0,1g 100 på den måde, 3 af dem så skal jeg ikke særlig meget de næste par timer
Smagen er meget bedre, og du slipper for at ryge alt det tobak. Meget mildere mod lungerne
men hvis du skal lave et mix og vil slippe for at rode rundt efter sterin lys og ødelægge flere lightere så gør det på et komfur i en lille gryde! Så kan du nolde din klump ud og riste på samme tid

lige et godt råd fra en god ven: Når du så har lavet dit varm mix så er dine fingre sikkert helt smurt ind i hash og tobak. brug en kniv til at fjerne det:P det er mega smart så undgår du også at skal på nold jagt på gulvet..