Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 sep 2007 20:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
På baggrund af Ali's triprapport "Peace, love and harmonie" (nummer 2 under lsdrapporter), vil jeg spørge jer: er der forskel på effekten af mærker eller dråber?
Ali skriver nemlig gentagende gange, at dråbernes effekt var langt bedre end de tidligere trips han havde haft på mærker. Vil gerne høre jeres erfaringer.

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
 Titel: nej...
Indlæg: 11 sep 2007 20:58 
Offline
Dope Lord
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2007 20:15
Indlæg: 836
Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
nej generelt burde der ikke være den store foreskel andet end styrken pr microgram. så det har nok bare været nogle kraftigere dråber, så han har nok bare taget bare så og sige....

men kan slf osv svinge fra producent til pruducent på hvor rnet og godt det er lavet, men som reglel siger man vidt bare at lsd er "rent" og kun stykren på mics varierer.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 21:10 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 mar 2007 21:07
Indlæg: 691
Geografisk sted: KBH
Ja det var også umiddelbart mit syn på det. For dårlig lavet lsd indeholder vel ikke et andet stof som ligner lsd i effekt, men blot har en ringere rus.

Det har jeg i hvert fald aldrig hørt om, og det giver heller ikke så meget mening i mine ører.

Flere der kan bekræfte/afkræfte at det bare har været doseringen?

_________________
The general form of a truth-function is [p¯,ξ¯,N(ξ¯)].
This is the general form of proposition.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 21:21 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Engang syntes jeg også selv, at der var forskel, og at hallucinationerne var blødere og rundere på dråber end på mærker, men jeg tror nu, at jeg har taget fejl, da jeg ikke kan se, hvordan det skulle give mening. Jeg prøvede dog også at tage nogle hjemmedryppede mærker og lagde da heller ikke mærke til nogen forandring i forhold til at tage dråberne direkte.

Kan helt klart bedst lige dråber uanset hvad, specielt fordi man kan dryppe dem i øjnene og blive blæst til månen i løbet af 10 minutter.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 21:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2004 22:52
Indlæg: 398
Geografisk sted: århus
Min erfaring er at draaber virker renere end maerker, dette kan sagtens bare vaere psykologisk spil fra min side, men har ogsaa en ide om at draaber holder sig bedre end maerker (hvis man opbevarer dem korrekt selvfoelgelig).. Nogle som ved om paavirkning fra lys og ilt evt. kan vaere medvirkende til at omdanne LSD til en anden form for iso??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 21:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 14:32
Indlæg: 186
Geografisk sted: Far Away
Minimal skrev:
Engang syntes jeg også selv, at der var forskel, og at hallucinationerne var blødere og rundere på dråber end på mærker, men jeg tror nu, at jeg har taget fejl, da jeg ikke kan se, hvordan det skulle give mening. Jeg prøvede dog også at tage nogle hjemmedryppede mærker og lagde da heller ikke mærke til nogen forandring i forhold til at tage dråberne direkte.

Kan helt klart bedst lige dråber uanset hvad, specielt fordi man kan dryppe dem i øjnene og blive blæst til månen i løbet af 10 minutter.



Er der rigtigt, kan man bare dryppe det i øjet og det giver fuld effekt?
Det vidste jeg ikke :oops:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 22:06 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Canax skrev:
Er der rigtigt, kan man bare dryppe det i øjet og det giver fuld effekt?
Det vidste jeg ikke :oops:


Ja, så længe det er opløst i vand. Det giver maksimal effekt og sætter voldsomt ind efter ikke mere end 10-15 minutter, første tegn på påvirkning allerede efter 5 minutter, så det er et rigtig lamfighter-trick. Og man slipper for meget af det irriterende comeup med rastløshed og forventning.

Man skal nok ikke starte ud med den metode, første gang man tager LSD, men det er helt klart en fed måde, når man er vant til virkningen.

En dråbe i hvert øje og en dråbe i munden = den vildeste oplevelse, jeg nogensinde har haft! :twisted:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 22:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jul 2007 20:30
Indlæg: 224
Geografisk sted: ..
Minimal skrev:
Canax skrev:
Er der rigtigt, kan man bare dryppe det i øjet og det giver fuld effekt?
Det vidste jeg ikke :oops:


Ja, så længe det er opløst i vand. Det giver maksimal effekt og sætter voldsomt ind efter ikke mere end 10-15 minutter, første tegn på påvirkning allerede efter 5 minutter, så det er et rigtig lamfighter-trick. Og man slipper for meget af det irriterende comeup med rastløshed og forventning.

Man skal nok ikke starte ud med den metode, første gang man tager LSD, men det er helt klart en fed måde, når man er vant til virkningen.

En dråbe i hvert øje og en dråbe i munden = den vildeste oplevelse, jeg nogensinde har haft! :twisted:


Ryger noget af det ikke ud af øjet igen ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 22:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Møgsvinn skrev:
Ryger noget af det ikke ud af øjet igen ?


Du kan godt risikere at spilde en lille smule, når du lukker øjet sammen, men så længe du rammer i det hvide af øjet og ikke i øjenvipper og uden for øjet, så kan du roligt regne med at blive revet rundt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 22:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jul 2007 20:30
Indlæg: 224
Geografisk sted: ..
Okay, det er bare min erfaring med alle slags øjendråber jeg har fået at der er gået en del til "spilde" når jeg lukkede øjet.

Altså ikke LSD dråber, men mod øjenbetændelse eller sådan noget, kan ikke huske hvorfor jeg fik dem ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 22:28 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Jeg har i hvert fald aldrig savnet virkning af at indtage syre på den måde. Det kan ikke være meget spild.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 sep 2007 23:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 24 jul 2002 01:01
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Minimal skrev:
En dråbe i hvert øje og en dråbe i munden = den vildeste oplevelse, jeg nogensinde har haft! :twisted:


:D

OnT:
Måske er grunden til at Ali bedre kunne lide dråberne, at det indtræder en del hurtigere. Han var jo bestemt ikke bleg for at tage nogle rimelig heftige ture, ud fra hvad jeg ved fra hans indlæg og triprapporter (som klart er blandt de bedste).
Virkningen af LSD kan jeg næsten ikke holde ud at vente på, hvorimod med svampe kan jeg godt lide perioden fra man mærker de første effekter til man peak'er.
Blev vist en smule OT, sorry...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007 06:45 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Den er god nok med lsd som øjendråber, men husk nu og brug pipette og lad være med at forsøge og hælde direkte fra flasken - det er dømt til at gå galt. :!:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007 07:24 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Badblindboy skrev:
Den er god nok med lsd som øjendråber, men husk nu og brug pipette og lad være med at forsøge og hælde direkte fra flasken - det er dømt til at gå galt. :!:


Jeg har da altid trykket ud af flasken. Man får da bare en ven til det. :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 12 sep 2007 07:46 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 aug 2005 15:58
Indlæg: 449
Geografisk sted: honolulu
Jeg kan bedst lide dråber og synes ikke man bliver halv så træt af dråber som mærker men egentlig burde det jo være det samme men friske dråber virker bedst for mig


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team