Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 12:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Er der nogle anbefales-værdige herbal xtc's / smartdrugs, at få hos Soma?!

D e F [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

De herbal xtc´s jeg har prøvet stank! De psykiske virker overhovedet ikke og de stimulerende indeholder som regle bare ephedra...

;såå, spild af penge...

Dedikeret medlem

Bare noget til at gøre en lidt hyper, hvis man er til party...?

Insane psychedelia user!

Lave dog classikeren; Ephedra + guarana!

Dedikeret medlem

Er det noget der er at få hos Soma, altså guarana og ephedra ekstrakt? Jeg gider ikke købe over ethno - porto, ventetid osv...

D e F

Insane psychedelia user!

Guarana kan du vist godt købe.. men ephedra sælger de ikke.. og det er det der er det sjoveste..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ephedra er IKKE usundt - ren efedrin er. Forskellen er at i ehpedra er der nogle stoffer som naturligt modvirker forhøjet blodtryk.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...og hvor har du så hørt det henne?
Hvad hedder de stoffer?

jeg kunne osse godt tænke mig at vide hvad de stoffer hedder - fordi jeg vil ikke kalde det harmreduction at anbefale ephedra - jeg vil squ mere kalde det for harm induction....

Dedikeret medlem

Ja ja amf er grineren, men jeg kunne godt tænke mig at prøve guarana+ephedra. Er ephedra mere skadeligt end amf???

D e F

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg har aldrig hørt om nogen der er blevet "ephedra-freaks" og har kørt flere dage uden søvn og mad, slidt deres krop og psyke op og fået "ephedrin-psykoser"...

ephedrin skulle dog ikke være så sundt for hjertet... men er amf det?

jeg er helt sikker på at amf er sundere for hjertet end ephedra og efedrin er - jeg har spist både ephedra og efedrin - og har osse taget amf (wow)

og klart det der var ondest ved mig var ephedraen - efedrin bliver jeg bare vågen af - hvorimod amf - well - det er squ ikke så hård ved en - medmindre at man er et svin

Insane psychedelia user!

ephedra indeholder efedrin, der for kan du da ikke sammenligne ephedra og efedrin; det er jo det samme...

køb noget amfetamin - det der ephedra er lidt for usundt for hjertet til at man gider æde det - ikke at amf ikke er det -men eph er stadigvæk klammere

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg har fornyligt spidst to slags af somas herbal xtc kan selfølig ikke huske hvad de hedder første gang 6 herbal xtc + 2 stk guarana 35% og jeg drak en masse og var ret frisk. anden gang det samme bare en anden slags herbal xtc + noget 2-ci og det virkede men jeg tvivler på at det var den herbal xtc der sparkede sørmeget røv måske noget andet jeg syntes ikke de var pingenge værd og det skal ihvertfald ikke sammen lignes med kemisk xtc ikke fordi jeg brydder mig om det men man har vel prøvet at brænde nallernde haha vh. doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

TWISTED....

[ 03 Januar 2002: Besked ændret af: zionboy ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af zionboy:
Ephedra er langt sundere for kroppen end amfetamin - det virker dog heller ikke lige så kraftigt. Så længe du holder dosen af ephedra under 3 g ekstrakt - så er det risikofrit (medmindre du har hjerteproblemer, sukkersyge eller lign)
det eneste der kan sammenlignes mellem ephedra (ephedrin) og amfetamin er den stimulerende fornemmelse i kroppen!
Amfetamin påvirker din psyke, det gør ephedra ikke.... Ephedra er altså kun stimulerende og ikke euforiserende.
Som jeg har skrevet mange gange tidligere, så er alt over 3-4 g ekstrakt ikke værd at indtage, idet det kun giver bivirkninger ( hjertebanken, søvnløshed m.m) Desuden så peaker effekten af ephedra ved omkring 3-4 g.

Efter min mening skal ephedra betragtes som et mildt alternativ til f.eks. kokain eller amfetamin - ikke som en erstatning. Hvis du skal mentalt dopes for at have det sjovt - så lad det ligge.
Min væste frygt omkring ephedra er at en eller anden idiot en dag formå at slå sig selv ihjel på grund af en ephedra OD - dettte vil uden tvivl betyde en 100% kriminalisering af det eneste tilfredsstilende alternativ - så slap af med ekstrakten....

(RygerSmiley)
<HR></BLOCKQUOTE>

Ephedra indeholder forløberen til efedrin - det er først når man trækker efedrinen ud af ephedraen at man har efedrin

men så igen - amfetamin indeholder osse efedrin - sammen med iod og rød phosphor - så amfetamin og ephedra er vel osse bare det samme - ephedra og efedrin er på ingen måder det samme - lad os antage at du spiser 100mg 12% eph ekstrakt - så har du spist det der svarer til 12mg efedrin - det er lidt noget andet at spise ren efedrin - som jeg by the way overhovdet ikke får den vilde hjertebanken af.

Jeg spiste engang 4*833mg ephedra ekstrakt - det svarer max til 320mg efedrin - hvis det da svarer til så meget - og jeg fik det så hamrende ringe og pissedårlig at jeg havde lyst til at brække mig - men ikke engang det kunne jeg - og jeg kunne heller ikke pisse - hvorimod engang hvor jeg spiste omkring den samme mængde efedrin en ordentlig stak 25mgs piller - der blev jeg vågen - fik meget energi - fik det på ingen måder dårligt - så lad os lige antage at EPHEDRA ikke er det samme som EFEDRIN...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er nemlig rigtig, ER... du blander simpelthen bare Efedrin, Rød fosfor og Jod sammen i en stor gryde og så rører du lidt rundt - taddaaaa! amfetamin!

det har jeg aldrig sagt - det er dig der siger det - ikke mig......

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]