Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:45

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Potka?
Dedikeret medlem

Hej. Jeg har læst at man kan putte noget skunk eller pot ned i en flaske vodka og lade det trække. Da THC er opløseligt i alkohol og fedt burde thcen blive opløst efter nogle dage.

Men så har jeg læst et andet sted at thcen skal opvarmes for at kunne give effekt (ligesom joint eller når man varmer det i fedtstof til feks hampesmør).... Personen siger dog også at man ikke kan blive skæv af at spise hash råt hvilket jeg nu godt mener man kan (?)

Hvad mener I? Og hvor meget mon der skulle i en 70 cl flaske... Jeg tænker bare, man må jo skulle drikke rigeligt af det for at få en virkning af thcen, og det er normalt ikke så rart at være skæv og stiv på samme tid? :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
personligt ville jeg ikke gøre det.. hvis du vil indtage det oralt så lav kakao, the (chai) eller kage. får det altid dårligt når jeg ryger og drikker..

Titel:
Dedikeret medlem

kroggy skrev:
personligt ville jeg ikke gøre det.. hvis du vil indtage det oralt så lav kakao, the (chai) eller kage. får det altid dårligt når jeg ryger og drikker..

Har købt ind til at lave kakao i weekenden.. hvor meget skunk tror du jeg skal putte i? det er første gang jeg indtager oralt og jeg har bruger kun cannabis sjældent til fester.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du kan sagtens æde hash "råt" og få en virkning ud af det :)

Jeg har ingen anelse om hvor meget skunk du skal komme i, men med semi-hash plejer jeg at komme 0,5-1 gram i..

Titel:
Dedikeret medlem

Moj0 skrev:
Du kan sagtens æde hash "råt" og få en virkning ud af det :)

Jeg har ingen anelse om hvor meget skunk du skal komme i, men med semi-hash plejer jeg at komme 0,5-1 gram i..

Er skunk så stærkere eller mildere end semi hash? :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er @€£@£ stærkere :P Vi er _MÅSKE_ nede i en dose på 0,1-0,2 gram til en kop guldkakao, men det er kun et skud i tågen :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg har lavet massere af skunk/pot snaps på den måde du nævner, med bare at putte den ønskede mængde ned i en flaske vodka og lade det trække, bedste trække tid er over en mnd, så får man bedste smag og udbytte. ryst engang om dagen.

styrken bestemmer du helt selv, det er bare at læsse i , men altså man prøver sig bare frem med et shot eller to , og venter på effekten indtræder første gang kan man jo nøjes med et. effekten er imo hurtigere end fedtopløst thc og føles mere rent og mindre stenet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Nogen der kan oplyse om hvor meget THC der kan opløses i 1g ethanol?

Har i sinde at afprøve med en skunk/nol drik. Jeg foretrækker dog at undgå mere alkohol end højst nødvendigt.

Titel:
Dedikeret medlem

Xpert skrev:

Har i sinde at afprøve med en skunk/nol drik. Jeg foretrækker dog at undgå mere alkohol end højst nødvendigt.

Det ville være rigtigt spændende at finde ud af. Så kunne man lave 'den absolut højeste koncentrering af thc-drik'... Nej ven - så skulle man også vide præcist hvor meget THC ens hash indeholdt...?? :P

Titel:
Dedikeret medlem

Moj0 skrev:
Det er @€£@£ stærkere :P Vi er _MÅSKE_ nede i en dose på 0,1-0,2 gram til en kop guldkakao, men det er kun et skud i tågen :)

Uf, ok! Jeg tænkte på at putte 0,6 gram i... det kunne nok have blevet ubehageligt. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Adolfi hitli skrev:
Xpert skrev:

Det ville være rigtigt spændende at finde ud af. Så kunne man lave 'den absolut højeste koncentrering af thc-drik'... Nej ven - så skulle man også vide præcist hvor meget THC ens hash indeholdt...?? :P

Dosen der skal til for at få en rus af THC er meget mindre end dosen for alkohol (som skal op i 2-cifrede gr. for at give en effekt)

Hvis jeg tager noget QWISO af høj kvalitet, kan jeg nok regne med omkring 50% THC eller mere. Hvis jeg opløste 500mg THC i lad os sige 5gr, ville jeg nok have overdoseret alkoholen i forhold til mit mål, men jeg vil mene der er plads til unøjagtigheder

Titel:
Dedikeret medlem

Det gør en væsenlig forskel om dit QWISO er 50% Thc eller 99%... :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Uden tvivl, men tvivler på at jeg når 99%.

Men med lige mere viden kunne jeg bevæge mig på den "sikre side" og prøve mig frem...

Titel:
Medlem

Du kan få en utrolig god virkning ved at blande alkohol i små mængder med noget cannabis.. Dette er bare min oplevelse med det.. Dog har jeg også prøvet at drikke for meget og ryge og det synes jeg ikke var særlig behageligt.. men man kan altså få noget rimelig godt ud af det :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
der er simpelthen ikke noget jeg elsker mere end at være godt fuld(på den gode side) og derefter ryge en joint og gå ind tur i solskinnet... uuuuh...

men jeg propper osse kun maks 0.5 g semi i en pind hvis jeg er fuld, for går det galt, så går det osse meget galt.

Titel:
Dedikeret medlem

Det er faktisk rigtig godt mod tømmermænd at drikke 1 eller 2 øl og så ryge lidt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Uf, ok! Jeg tænkte på at putte 0,6 gram i... det kunne nok have blevet ubehageligt. :P[/quote]

- Tror sku sagtens du kan komme 0,6 i, det burde ikke gøre dig helt blæst i hovedet, men hæng mig endelig ikke op på det .. Jeg ville selv proppe mere i .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puttes skrev:
Det er faktisk rigtig godt mod tømmermænd at drikke 1 eller 2 øl og så ryge lidt.

at i kan, jeg kan virkelig ikke nænne at få mere gift ned i min krop hvis jeg har tømmermænd..

piller, røg osv. er jo dejlig nemt at have med at gøre på det punkt.

men at tjylle en bajer er direkte modbydeligt imo.

Titel:
Dedikeret medlem

Det er heller ikke lige mig, men sådan en reperationsbajer virker sku!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puttes skrev:
Det er heller ikke lige mig, men sådan en reperationsbajer virker sku!

nåååh, så man arbejder inde for håndværker faget??? :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]