Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 06:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Jeg fik tilbudt mærker her i weekenden men jeg sprang over. jeg manglede viden om LSD. (har så nu læst på Erowid og wikien her)
Mærkene hed Dobbelt Hoffmann. ( de skulle vist være af en ok kvalitet, 150 kr/stk)
Men hvornår er man klar til at tage lsd. jeg har styr på det med set & setting. Indtil videre har jeg "kun" prøvet hash, amf, coke, lidt LSA. Har haft rimelige kraftige visiuals på hash(set mennesker der ikke var der, miste sted-fornemmelsen. have følelsen af at man er ude og køre bil). . Jeg kunne rigtig godt tænke mig noget lidt kraftigere psykelidia.

Mvh Kroggy

Senest rettet af PsychedelicBaker 27 aug 2007 11:18, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Prøv at starte ud med svampe og se hvordan du reagerer på dem. De er et noget mildere psykedelikum, og bedre at begynde med imo.

Bedre at starte ligeså stille ud, og se hvordan de bider på dig. Så kan du altid tage den derfra!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det sagde en af mine kammerater godt nok at start stille ud med svampe. Men problemet er bare at jeg ikke lige pt har kontakter til shrooms! :\

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Så vent for helvede..

Det er jo også snart svampe sæson :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Det er altid nemt at få svampe, findes så sindsygt mange sider i holland man kan bestille fra, men du kan jo altid købe et enkelt mærke til når du måske har lidt mere erfering og føler dig klar ^(ø-O)^

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jah tænkte også på at købe et og så brænde af en aften sammen med vennerne.

*og så lige et andet spørgsmål en af mine venner er begyndt at tage syre hver weekend? Han siger han spiser 3-5 mærker på en aften hvor han tager i byen? er det nogle skod mærker eller er det fordi han har gjort det i et måneds tid nu ?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
kroggy skrev:
jah tænkte også på at købe et og så brænde af en aften sammen med vennerne.

Når du siger brænde den af med vennerne? Mener du så fest og bytur? For så synes jeg da slet ikke at du har en skid styr på set og setting.

kroggy skrev:
*og så lige et andet spørgsmål en af mine venner er begyndt at tage syre hver weekend? Han siger han spiser 3-5 mærker på en aften hvor han tager i byen? er det nogle skod mærker eller er det fordi han har gjort det i et måneds tid nu ?

At tage LSD hver uge er slet ikke sundt for psyken, tal din ven til fornuft hurtigst muligt. Man opbygger utroligt hurtigt tolerance overfor LSD hvis det bliver taget uden respekt og over kort tid. Så med henhold til dit spørgsmål, så kan både tolerance og kvaliteten på mærkerne spille ind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

med at "brænde af" mener jeg hjemme i "laden" med gutterne og højt psy trance!

jeg har prøvet og tale med min ven men "he's out of reach"

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Nej du er ikke klar. Det mener jeg ud fra følgende:

1. Din grund til at ville prøve et stærkt psykedelika er, at hash keder dig? ikke "vildt" nok mere? Det er ingen grund til at gennemgå den stærke psykedeliske oplevelse. Du tænker måske, at dine stimulans erfaringer, vil kunne forberede dig, og du derfor godt kan klare det. Nej de er til ingen hjælp.

2. Du vil bruge LSD til en bytur? Til en aften sammen med dine venner? LSD(eller andre stærke psykedelika) er ikke til hygge aftner og ludo med vennerne, eller til tramp på det lokale provins disko! Det er bl.a. til dybdegående indadvent søgen og eksperimentering, og LSD er IKKE kun farver, tværtimod.

3. Du har ikke erfaring nok (nævner det også kort ovenover). Nogle ville sige, at LSD er fint, som første gangs oplevelse. I dit tilfælde passer det ikke. Du er en stimulans fyr, som gerne vil se nogle farver går jeg ud fra. Her passer LSD sig ikke, tag noget 2c-b, eller som det også er forslået, nogle svampe. Dog vil du ikke have specielt meget farvelade på svampe, hvorimod 2c-b nasalt (evt. med en joint tilsat) er farvelade land.

Det må være nok grunde indtil videre :)

Senest rettet af Bergthora 27 aug 2007 14:38, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

kroggy skrev:
med at "brænde af" mener jeg hjemme i "laden" med gutterne og højt psy trance!

jeg har prøvet og tale med min ven men "he's out of reach"

Højt psy trance er nok ikke liiiiiige det bedste musik på sit første trip. Tag det stille og roligt og mærk stoffet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Må jeg spørge hvor gammel du er? -og føler du dig psykisk stabil?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg er 17 år. Jeg har ikke psykiske problemer. Hash keder mig ikke synes stadig at det er rigtig fedt når det hele bare køre rundt!
og ja, lsd er ikke bare for sjov.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Den med alderen har været oppe og vende flere gange herinde. Er sytten år for tidligt? Nogle mener, at det er bedst med lidt bagage i tasken, lidt livserfaring, før man vover sig ud i det ukendte, før man udforsker ens sjæl og univers. Andre mener det modsatte.

Er du fornuftig og nede på jorden, så tror jeg ikke, at du vil brænde nallerne ved LSD, men du skal gøre det klart hvad du ønsker at få ud af oplevelsen, og at du er helt fattet omkring det.

Jeg vil råde dig til at prøve 2c-b eller svampe først, især svampe har jeg gode erfaringer med. På den måde ville du prøve din psyke af, men uden at det er langtidsvarende, som LSD jo er.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]