Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:55

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har prøvet DXM adskillige gange, udelukkende for at prøve mit første psykedelia-trip. Hver gang, har jeg ikke som ét, prøvet af få visuals eller se ting som ikke var der.

Har prøvet at tage 10 på én gang, og 5 efter 2 timer og 2 efter 1 time.

Hvorfor kan jeg ikke få hallucinationer?
- Det samme med marzine!

Titel:
Flueknepper kongen

Du har givetvis taget for få.

Desuden får du IKKE visuals af DXM, som kan ses med åbne øjne. Det kræver givetvis en større dosis, samt lukkede øjne og mørke.

Så er der for de fleste, ja, næsten alle, kraftig visuel aktivitet som ikke kan sammenlignes med "gængse" psykedelika. Faktisk vil jeg endda tøve med at kalde DXM et psykedelikum, selvom jeg selv har kaldt det det tidligere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 23 okt 2010 00:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Standard dosen ligger på 20 piller (600mg), men effekten afhænger meget af din vægt. Det mest mærkbare ved dxm er de utrolig stærke closed eyes visuals og den generelle følelse af at være en del af universet. Jeg vil sige at det afgjort kan kaldes en psykedelisk oplevelse :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Hvis du gerne vil have et visuelt trip så prøv at tage nogle rigtige psykedeliske stoffer istedet for at lamme dig på håndkøbsmedicin..

DXM kan svjv kun give CEV og det sker ved rimeligt store doser og marzine er bestemt ikke legetøj og ikke noget jeg ville starte min psykedeliske rundtur med..

Pas på dig selv og læs evt i wikien om dxm og marzine..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Svage mønstre, men ellers en ret gennemtrængende effekter bestående af fokuseringsbesvær, ringe afstandbedømmelse og ting der morphede op og ned i størrelse. Specielt hoveder på folk blev enten meget meget små, eller meget store. Fjernsynsskærme der går fra 32 tommer til 15 og til 50 bare sådan lige var da en stor del af DXM som jeg husker det.

Derudover kan det godt være at DXM er et ubehageligt stof, men for satan det havde nogle yderst sjove virkninger på mig. Virkelig psykedelisk, mere end noget andet, selv salvia.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Moonage daydreamer skrev:
Standard dosen ligger på 20 piller (600mg), men effekten afhænger meget af din vægt. Det mest mærkbare ved dxm er de utrolig stærke closed eyes visuals og den generelle følelse af at være en del af universet. Jeg vil sige at det afgjort kan kaldes en psykedelisk oplevelse :wink:

Puha. 20 piller lyder som en relativ stor dosis (men det kommer selvfølgelig an på hvor meget man vejer). Jeg har prøvet at tage 10 piller og 20 piller, og de 20 var for meget af det gode efter min mening.

Ja det er en psykedelisk oplevelse, men da man er så langt væk (man fatter ikke det store af noget), er det svært at få så meget ud af den, synes jeg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
ja, dxm er har en fin nok virkning som sådan.. men jeg bryder mig ikke om at proppe 20 piller i min krop på 1-2 gange.. tvivler på det nærmer sig HR..

men osse fordi at man ikke husker særlig meget...

men hvis man tager en gåtur på 2-3 plateu så kan jeg love dig for at verden ser anderledes ud... :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej tanken om at skulle spise 20 piller er ikke så lækker, men i praksis er det meget smertefrit.

Den der med at dxm bare er et lortestof fordi man kan få det på apoteket synes jeg er lidt tynd. Dexofan (som mærket hedder) indeholder ikke andre aktive stoffer end dxm (der i tripmængder skader omtrent lige så meget som en heftig alkoholaften), og da indholdet af pakken svarer godt til et trip er den jo nærmest skabt til rekreative formål. Fordi dxm er godt mod hoste behøver det jo ike nødvendigvis at være dårligt at trippe på.

Jeg har været helt oppe at tage 40 og må sige at stoffet har en mase at byde på hvis man bare er ude efter lidt sjov.

Men som the-red-pill og waggafnipsen siger er det ikke et mentalt udviklende stof på samme måde som lsa mm, det kan være svært at huske hvad man har oplevet under trippet. Et dxm trip involverer ikke nogen (eller meget få) introperspektive tanker, men karakteriseres derimod af ego-død og stærke CEV's. Du mister følelsen af at være et menneske med egen identitet: du er en del af universet, uendeligheden, og det er en del af dig og hele universets rytme findes i dit åndedræt.

Lad jer ikke narre: Dxm er et yderst interessant stof at eksperimentere med, men det er ikke stoffet at hygge sig på.

Bandet "tool" er meget dxm inspirerede og musikken indfanger "dxm stemningen" rigtig godt; her med en rigtig god video til enjoy : http://www.youtube.com/watch?v=_z2O289Jemo

Tankerne man får ved egodød er måss

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]