Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som mange jo ved, bliver der pt. diskuteret om svampe skal gøres ulovlige i Holland. Nogen der ved, hvad de finder ud af. Er der et sted, man kan følge processen?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
erhmm... jeg modtog en email for et stykke tid siden hvori der stod, at svampe muligvis ville blive ulovlige og at jeg derfor skulle skynde mig at købe svampe hvis jeg ville være sikker på at kunne få dem. Mailen var vist fra sha***ashop. De skrev at det ville blive diskuteret den næstkommende fredag, som må have været d. 20.07.2007

Mailen så ca. sådan her ud:
"Dutch government wants to make magic mushrooms illegal

After a few incidents with tourists taking mushrooms in Amsterdam the Dutch government wants to ban magic mushroom. However, it seems now that all these incidents were completely unrelated to mushrooms. Nevertheless, the government is still thinking about making magic mushrooms illegal and will decide on the matter this Friday.

We really hope it will not be the case, but cannot tell what the outcome will be. Therefore, we recommend you buy your magic mushrooms before they will no longer be available."

Jeg har dog lige været i holland (amsterdam) hele sidste uge, og der sælges stadig svampe på livet løs ganske som de plejer.

På sha***ashoppens hjemmeside kan man følge situationen, og der står nu som update:
"Update: Dutch Government didn’t make a decision last Friday about the magic mushrooms.
Nobody know when they are going to decide, but it will be soon"

Titel:
Medlem

Når det drejer sig om information er det vel tilladt med links. De fleste folk kender jo godt de sider.

mvh.
Anarkrig

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
Anarkrig skrev:
Når det drejer sig om information er det vel tilladt med links. De fleste folk kender jo godt de sider.

mvh.
Anarkrig

nej. læs reglerne.

- ska siges at jeg lige har fået at vide at regeringen i holland er på ferie, så de beslutter først noget til september...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]