Hej.
Det er nu ca. et år siden jeg havde min debut med stoffer. (bortset fra et par lav-alder forsøg med hash og amfetamin). På det år er det primært Amfetamin, MDMA (i form af ecstasy) der er blevet indtaget. Det gik meget hurtigt fra at være første gang, til et fast forbrug hver fredag og lørdag. Ting jeg ellers har haft leget med er Methylon, Hash, Kokain, 2c-(x), Svampe, DXM og Ketamin. De 3 sidstnævnte har dog været enkelt tilfælde.
Månederne omkring jul var den tid hvor forbruget var størst. Sov stort set ikke i weekenderne før søndag aften, hver weekend. De sidste par måneder har jeg taget stort set hver weekend, men med søvn de fleste dage (ikke lige mange timer hver gang). Sidste par måneder er jeg også gået meget over til Methylon...
Nå, nu til mit problem. Jeg har inden for den sidste måned eller måske 2,? fået ufatteligt mange chok, (det bliver værre når jeg er påvirket). I starten var det meget sjovt, men efterhånden går det mig på, og er lidt bekymret for hvad det er kan være... Hvis jeg er påvirket kan det forekomme ved at der bliver tabt noget på gulvet, en der banker på døren, der bliver kastet noget gennem luften som jeg ikke er klar på. osv osv... Har det noget med mit (for/mis)brug at gøre?
Det skal siges at efter jeg begyndte at læse herinde (omkring jul 06), er blevet mere og mere interesseret i diverse psykedelia, og mistet lidt for at sidde vågen hver weekend hvor man sidder i en befolkning hvor alle bliver dummere og dummere for hver time der går. Problemet er nok bare at min vennekreds er mere til det vi laver hver weekend nu, end psykedelia's, også selvfølgelig at jeg ikke har de store muligheder for at skaffe svampe og 2c-x som var de 2 ting jeg ville blive mere fortrolig med før andre ting skulle på tale.
Hvis nogen skulle være interesseret er jeg 18 år og i lære hvor jeg har et fravær på under 2%, aldrig haft fysiske mèn i den tid jeg har rørt stoffer, bor hjemme og har et nogenlunde forhold til min familie...
Det blev en noget længere smørre end jeg havde tænkt mig på jeg startede. Ved I er nogen meget vise mennesker mange af jer, så regner med nogen gode svar som måske ikke kan hjælpe mig, men i hvert fald råde mig