Moonage daydreamer skrev:
Jeg tog lige en smagsprøve på 25g peyote i går; min første meskalin oplevelse. Jeg blandede det op med noget youghurt og åd det så bare uden videre; youghurt med meskalin drys om i vil. Fatter ikke at folk gider at koge og følge lange procedurer når man bare kan spise/sluge det. Jeg var på forhånd bange for at brække mig, men det skete aldrig og kvalmen var kun lige mærkbar. Trippet begyndte først rigtigt 2-3 timer efter indtagelse, og blev henholdvist skudt i gang og boosted af 2 joints.
Trippet var meget mærkeligt og ikke altid lige rart. Kaotisk, dybt og grænsesøgende er ord som beskriver trippe godt. Min hjerne havde til tider nærmest selvdestruktive tendenser, idet tankerne evindeligt prøvede at OVERSKRIDE de mentale grænser og finde kernen af livet /universet og det lå lidt i kortene synes jeg at en sådan erkendelse ville kræve/medføre et ophør af min identitet og liv i min nuværende form; altså de typiske eksistentielle trip-overvejelser om livet/universet vs egoet bare med et lidt negativt twist. Det var ikke et bad trip, men bare lidt sort-humoristisk tripadspredelse tror jeg. Desuden kunne jeg navigere rundt i min bevidsthed, finde gamle følelser lyde tanker og erindringer frem. De kom dog væltende i en lidt kaotisk strøm, men jeg følte, i hvert fald til tider, at jeg havde den overordnede kontrol. Kraftige hallucinationer både lydmæssigt og synsmæssigt. Mit sind blev som en lyd/billed/følelsesbog som man kunne slå op i uden rigtig at vide hvor de foskellige ting lå henne.
Her dagen efter er man staig lidt småfucked, men man tripper ikke og er istand til at agere normalt. Alt i alt et godt trip, men temmelig intenst. Jeg vil betegne det som en omgang god stærk sommerferiehygge.
mit hovede er stadig fyldt med tanker (som i måske kan fornemme hehe

) , så havde lige brug for at bøvse nogen af dem ud her !

Lyder da dejligt, havde selv min anden oplevelse med meskalin i tirsdags (første gang med gennembrud) på 25g peruvian torch.
Gad sku heller ikke at koge, så tog en saks og klippede og klippede i 1 time (fuck det var på arbejde, intet at lave) til det var næsten rent pulver
Vand kan til nød bruges, men tror jeg vil afprøve youghurt næste gang.
Det skal bare ned, og 25g er en overkommelig dose hvis man tager den over 3 gylp, bedre end 75g san pedro ihvertfald.
Fik dejlig kvalme, men holdt det inde. Trippet begyndte også først efter lang tid, men fuck det var det værd. Denne dose var mindre visuel i lyse omgivelser end mine LSA-trips, men når lyset blev slukket skete der ting og sager. Smukt
Nu et par dage efter har jeg det stadigvæk fantastisk, en dejlig ro har fyldt mig og jeg kan ikke huske hvornår jeg har været så u-stresset.
Humøret er i top, pg der er stadigvæk lidt visuals og ting der bevæger sig/bølger. Ser stadigvæk "lyn" i øjenkrogene, og min HPPD gør det heller ikke bedre, selvom den har ændret karakter
Alt i alt et yderst dejligt stof som det helt sikkert ikke er sidste gang jeg kommer til at prøve. Næste gang i lidt større dose