Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 20:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Er der nogen af jer der har erfaring med selvmedicinering inden et tandlægebesøg? Her tænker jeg selvfølgelig på at komme smerterne ved f.eks. boring til livs. At blive bedøvet med nål sutter røv, og er skidedyrt. Ville lidt opiums-the eller coke på gummerne kunne bruges?

Og JA, jeg er en lille sæk når det kommer til tandlæger, syntes virkelig det er skummelt!

Titel:
Flueknepper kongen

Bed dog manden om lokalbedøvelse.

Titel:
Medlem

Det gør jo nas forhelvede, ved godt man kan blive lokalbedøvet! Jeg vil hellere bruge noget fra stashet hvis muligt, har ikke noget der skal injiceres.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Neglen skrev:
Er der nogen af jer der har erfaring med selvmedicinering inden et tandlægebesøg? Her tænker jeg selvfølgelig på at komme smerterne ved f.eks. boring til livs. At blive bedøvet med nål sutter røv, og er skidedyrt. Ville lidt opiums-the eller coke på gummerne kunne bruges?

Og JA, jeg er en lille sæk når det kommer til tandlæger, syntes virkelig det er skummelt!

Lad hellere være med det. Du ved ikke hvordan de ting du tager hjemmefra eventuelt interagerer med hvad du kan tænkes at få hos tandlægen. Ikke at jeg ville se risikoen for alvorlige interaktioner specielt stor i den sammenhæng, men for princippets skyld ville jeg holde mig sober.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Det er jo kun det først stik der gør ondt. Hvis du er nervøs kan du sikkert få lidt beroligende af din tandlæge inden du skal ind. Har en ven der får 4 stesolid og 2 halcion hver eneste gang han skal til tandlæge.

Lad være med at bruge dit eget narko.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Så vidt jeg ved kan man også få lattergas, ihvertfald hos nogle tandlæger, istedet for at blive lokalbedøvet med nål. Men tvivler på at det virker lige så effektivt. Men om ikke andet får man da et lille trip ud af det :P

Som nævnt af posteren ovenover, kan man sagtens få ordineret noget beroligende, hvis man er desideret utryk ved at gå til tandlægen.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Sidst jeg var hos tandlægen bad jeg om lattergas med henvisning til min skræk for nåle. Det kunne ikke lade sig gøre, de havde simpelthen ikke lattergas.

Jeg er nu villig til at skifte tandlæge - og mit eneste kriterie er, at der er lattergas hos den nye. (Det må også gerne være en storbarmet dametandlæge) Så hvis nogen kender til lattergas-tandlæger med store kasser i Midtjylland, så hører jeg gerne :-)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Ehh hvorfor i alverden bruge sin egen narko, når man kan få det gratis af sin tandlæge??

Jeg plejer at sige, at jeg kan klare mig, hvis de skruer godt op for lattergassen, og så når de begynder at bore, siger jeg bare det gør ondt alligevel, og så stikker de mig med lokalbedøvelse og så har jeg fået en gratis blau-blau.. :p

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Det var kun dengang man gik til skoletandpleje at diverse bedøvelses metoder var gratis... På 18 års dagen koster alt jo kassen..

Titel:
Medlem

Okay, fuck it, mander mig op og går derned sober.....-igen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Neglen skrev:
Okay, fuck it, mander mig op og går derned sober.....-igen.

Snif nu bare den bane dope.....det ER HR fordi det ikke gør ondt hos tandlægen.... Bare ikke for meget, husk det nu :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Lidokain evt

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Melder mig hermed ind i klubben af folk der for alt i verdenen ikke vil stikkes i munden! Er blevet boret en gang hvor jeg fik lattergas og husker ikke at det gjorde ondt overhovedet. Var bare møglam og syntes at boret larmede.

Har endelig fundet mig en tandlæge der går ind for lattergas og har meget stor erfaring med folk med tandlægeskræk. Ligger ved Randers, så Harnz smid en pm, hvis du skal have nærmere info. Gælder self også jer andre.. :D

Titel:
Medlem

Fik det overstået uden smerter overhovedet, fandt en udemærket teknik: Massiv og grundig tandbørstning, havde intet der skulle behandles :peace:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
GOOD JOB :!:

Titel:
Dedikeret medlem

Når tandlægen vil bedøve mig, siger jeg altid:

1:
"Nej nej nej, jeg er IKKE modtagelig over for sprøjten.. du kan stikke og stikke i en uendelighed og det vil stadigvæk gøre nas ad helveds til. Giv mig en gang lattergas, det er det eneste der virker." Plejer at virke.

2:
"Nej nej nej, jeg er IKKE..... osv osv, og tilføjer. desuden var jeg alkohol påvirket igår, hvilket reducere sprøjtens virkning merkant, så giv mig en gang lattergas, det er det eneste der virker."

And the great final:
"Kan du mærke at gassen er begyndt at virke nu, Søren?" - Skønt jeg er helt væk svarer jeg ALTID: "Nej ikke rigtig. Tror lige jeg skal have den lidt endnu." Det resulterer i en super lammert, som altid har været en posetiv oplevelse når jeg har besøgt fru tandtrækker..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Neglen skrev:
....Og JA, jeg er en lille sæk....

Hey, du! Det er vist min rolle det der!

Titel:
Medlem

Søren Putte skrev:
Når tandlægen vil bedøve mig, siger jeg altid:

1:
"Nej nej nej, jeg er IKKE modtagelig over for sprøjten.. du kan stikke og stikke i en uendelighed og det vil stadigvæk gøre nas ad helveds til. Giv mig en gang lattergas, det er det eneste der virker." Plejer at virke.

2:
"Nej nej nej, jeg er IKKE..... osv osv, og tilføjer. desuden var jeg alkohol påvirket igår, hvilket reducere sprøjtens virkning merkant, så giv mig en gang lattergas, det er det eneste der virker."

And the great final:
"Kan du mærke at gassen er begyndt at virke nu, Søren?" - Skønt jeg er helt væk svarer jeg ALTID: "Nej ikke rigtig. Tror lige jeg skal have den lidt endnu." Det resulterer i en super lammert, som altid har været en posetiv oplevelse når jeg har besøgt fru tandtrækker..

Lattergas er muntert ja, men det er nu ikke min erfaring at det virker smertelindrende. Jeg har en enkelt gang været vildt gasset hos tandlægen, men følte mig bare ude af stand til at reagere på smerten, var ret ubehageligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er også sådan jeg plejer at opleve det, så jeg får både lattergas og bedøvelse i kæften :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes altid lattergas er det bedre. Man har så meget andet at tænke på når man er påvirket af det. Alt snurrer rundt og lydene er mærkelige.
Og så er min tandlæge finner, så hun snakker med et herre sjovt accent, så jeg ligger altid og fniser indeni mig selv når er til tandlægen og får lattergas :)

Bruger også den der med at det ikke virker endnu, og så får jeg lidt mere gas + sprøjte. Hehe.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]