Nu ved jeg godt den her side ikke er nogen narko netdoktor, men kunne alligevel godt tænke mig at høre om der er nogle der har oplevet noget ligende eller ved hvad jeg fejler.
Det hele starter efter jeg kommer hjem fra en 2 nætters tur til løkken, jeg har det egenlig meget godt. Især når jeg tænker på, hvor dårligt bare en nat med amf kan gøre mig. Jeg falder i søvn rimelig sent lørdag aften, ikke fordi jeg ikke kan, men mere fordi jeg hygger med dem jeg har været i løkken med osv. Søndag(kom hjem lørdag), vågner jeg tilgengæld op med meget ondt i maven. Og jeg er nød til at ligge i sengen det meste af dagen, og får da heldigvis besøgt toiletet op af dagen og det hjælper en del på det med maven(Mavepinen forsvinder inden næste dag). Til aften er min mavepine næsten væk, tilgengæld kan jeg knap nok gå 5 meter uden det sortner og jeg er ved at besvime. Tager mig dog sammen, og får spist så meget mad, som jeg nu kan. Sørger med vilje for at guffe salat osv, da jeg godt ved man ikke får den sundeste kost på sådan en tur med gutterne. Bagefter ligger jeg mig i sengen, og sover indtil næste dag. Hvor jeg vågner og føler jeg har det noget bedre, men jeg er ikke oppe af sengen ret længde før jeg bliver svimmel og føler egenlig bare jeg har det bedst, hvis jeg ligger ned med lukkede øjne. Det meste af dagen går med at sove, står sådan set kun op for lige at spise og gå på toilet, tage bad osv. Jeg sover så til næste dag, hvor jeg igen føler jeg har det lidt bedre, men jeg skal ikke være oppe ret længde før jeg bliver svimmel igen og føler jeg nærmest har migræne(synsforstyrrelse). Så jeg bruger igen det meste af dagen i sengen, næste dag(i dag). Får jeg mig så nosset mig sammen til at tage til læge, han lader ikke til han har noget godt bud på hvad jeg fejler. Får taget en blodprøve, som ikke viser tegn på infektion så lægen sender mig hjem igen.
Det skal nok lige siges, at jeg da får det lidt bedre dag efter dag. Men det går godt nok langsomt, og har aldrig været syg på den måde her før. Så ville egenlig høre om det kunne have noget med de 2 dages rustur at gøre?
Først troed jeg bare det var almindelig sygdom, efter et par dage med druk eller narko. Men nu er jeg ikke så sikker mere, så kunne være nogle herinde fra havde prøvet noget ligende eller måske vidste hvad jeg fejlede?
Jeg indtog Amf, kiks og røg noget hash på turen. Og ja ved godt amf og kiks er skadeligt sammen, men det er en tur om året. Og har også svært ved at se, hvordan det skulle kunne få mig til at få det så dårligt som jeg har det nu. Det skal måske nævnes, at ingen af de andre jeg var på tur med har lagt sig syge efter turen.
Håber jeg har fået forklaret det hele bare nogenlunde, ellers må i lige spørge, hvis der er noget af det jeg har skrevet der ikke giver mening.