Nu vil jeg skrive efter mine egne erfaringer med coke iflg. dine spørgsmål. så håber dette hjæper dig på vej ..
Til at starte med vil jeg fortælle dig hvordan jeg selv havde mine første erfaringer med coke..
jeg var til fest med nogle af mine bedste kammerater, jeg havde dog kun selv taget amf før, men mine kammerater havde prøvet lidt af hvert, og de havde taget coke i noget tid, "for amf var jo blevet noget lort"

... (grinte vi af dengang)..
Prøvede så en bane coke en aften, kunne dog ikke mærke det vilde, så fik en mere og en mere, det blev pludselig til 6 streger, men syntes ikke jeg kunne mærke noget ... (havde tænkt meget over om jeg skulle prøve, for havde hørt og læst en masse om det )
jeg sagde så min mening om det til dem, og de forstod mig jo ikke..
Prøvede det så weekenden efter, og der kunne jeg godt mærke en følelse af velvære, og "freshness". jeg begyndte at mærke coken mere og mere, weekenden efter weekend, og til sidst kunne jeg forstå hvilke fordele der var ved det.. modsat amf, så kunne jeg sove, jeg havde ikke tømmermænd dagen efter, trods for jeg stadig havde en "freshness" når jeg gik i byen og tog det.. Jeg stoppede ikke med amf pga. dette, men fordi jeg fik nedture på det, og fattede ikke noget flere dage efter, så amf, har jeg ikke rørt i 2-3 år...
med henhold til afhænighed, så vil jeg ikke sige det er som det bliver beskrevet. Nu har jeg taget en del coke efterhånden, og jeg har det ikke sådan at jeg har "brug" for coke for at klare min hverdag, ikke fordi jeg gør det i hverdagene, men det er ikke noget der påvirker min hverdag, for jeg levet et ganske normalt teenage liv som de fleste.. Det eneste jeg føler af "afhængighed" er, at når jeg har drukket 12 bajere, så kunne jeg godt "bruge en streg", men den samme følelse havde jeg også med amf, så vil ikke (efter egne erfaringer) sige, at det er noget man bliver afhængig af som sådan, - og der er mange andre der ved hvordan dette er, og det er normalt at have denne følelse.
Men dette var min historie om min begyndelse på coke.. Nu ved jeg ikke om du har prøvet stimulanser, ( amf m.m. ) før, så vil prøve besvare dine spørgsmål så godt jeg kan...
- Hvor meget ville være optimalt at tage første gang?
hvis du kender dem du får dit knark af, og du ved det er OK kvalitet, så vil jeg sige 70- 100 mg. i en streg til at starte med. (evt. redosering efter 40 min ) Kan godt ske det lyder som en høj dose, men da det er første gang du prøver det, så vil jeg tro at du skal op i disse doser for at mærke det.
- Er det dumt at bruge det som et gå-i-byen-stof første gang? (Har en ven med som har prøvet cola mange gange)
Dette er et spørgsmål du skal stille dig selv, for som sagt er det en stimulans, og ikke noget der vil få dig ud af kontrol, men hvis du sidder med nogle kammerater inden i skal i byen, så prøv det der. Det er en forholdsvis kort rus, og du kan derfor mærke om det er noget du kan "styre" dig på inden i tager i byen.
- Den lammefornemmelse man får, hvordan føles den, og hvor lang tid varer den?
det er jo en forholdsvis kort rus, men det afhænger alt efter kvalitete. Er det gade std, så er rusen nok 30- 45 min, men er det super-duper-import, så kan den sagtens være længere, men tvivler på dette, med mindre du har gode forbindelser :=)..
- Er det bedre at tage det nasalt end oralt? (eller omvendt?)
nasalt (næsen right?) da du skal bruge omkring 250 mg hvis det skal virke gennem maven...
- Hvordan skal god Coke se ud og evt. lugte?
I vore dage da der er nogle typer ude i verden der ikke forstår at kvalitet skal vægtes frem for kvantitet, så du vil støde på meget forskelligt coke ude i byen..
Dit coke skal helst være hvidt og ikke fugtigt/vådt. det skal, efter egne erfaringer, lugte af petrolium, diesel, kemisk, det er svært at besrkive lugten, men det skal ikke være lugtløst. hvis du er heldig at få det i en "sten" så er chancen for at det er cuttet
måske mindre, men pga. de typer der vil tjene penge, kan du ikke regne med dette.. (suk)
- Er det rigtigt at man hurtigt bliver afhængig af Cola fordi det er så god en følelse og fordi man ikke får cola-tømmermænd, ligesom fx på amf hvor man kan have det(næsten altid :S)SUPER dårligt dagen efter?
-Nu er det nok en meget blandet følelse folk sidder med, men med, som sagt, egne erfaringer, så syntes jeg ikke, at jeg er afhængig af coke som sådan. Jeg får lyst til det når jeg har drukket de 12 bajere, og når jeg er i byen siger jeg ikke nej til det. har dog altid selv et gram med i byen, men hvis jeg ikke havde, så kunne jeg også godt undvære , - og der vil stensikkert sidde nogle derude og sige " DET PASSER IKKE", men jo, har prøvet gutter, det er ikke så svært..

.. Afhængighedstolerencen skulle være hvis du begyndte at ryge det, eller skyde det, men har ikke oplevet det ved at taget det nasalt endnu, så der er mange "Lene Espersen" typer der gør det værre end det er..
Nu stoppede jeg med amf'en, pga. bivirkningerne så jeg begyndte at tage coke istedet. Det har lidt flere fordele hvis man skal sætte det op imod amf.. Jeg får stadig "suset" hvis det er OK kvali, og jeg har det ikke dårligt dagen efter, og dette er nogle af grundene til at jeg kun tager coke idag, da min teori er, at det der kommer fra naturen ikke er så skadeligt som det der bliver produceret i et skod lab. i holland. men hver mand har sin holdning.
Jeg kan bare ikke mærke de store bivirkninger ved coke som jeg kan på amf..
Til sidst vil jeg sige at Dette
IKKE skal være en opfordring til at tage det, men en hjælp til at give dig en god oplevelse hvis du vil gøre dig oplevelser med denne stimulans.. held og lykke herfra...[/u]