Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: heroin
Junior medlem

Hej alle

jeg søger svar fra nogen der har erfaring på disse 4 dumme spørgsmål:

Hvilke sprøjter bruger man til at injicere heroin, og hvor får man fat i sådan nogle sprøjter?

Sprøjter man heroin direkte ind i venerne efter det er smeltet eller blander man det med vand eller andet så kroppen kan tåle det?

Er der en måde hvorpå man kan undersøge om man har fået ren heroin eller om der er blandet noget i det?

Hvor meget heroin kan man maksimalt tage uden at tage en overdosis?

på forhånd tak for hjælpen og jeg har utfse, used the fucking search engine.

Tello

Senest rettet af tello 04 jul 2007 19:27, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
:utfse:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
sprøjte 2 ml eller mere

Købes på apoteket eller hvis du vil køre den ægte junkie stil så låner du da bare en....

Heroin er pulver og det kan godt gå hen og lidt svært at sprøjrte ind i årene !

Det er altid blandet med noget... Ellers er det i hvert fald ikke det du skal tage første gang...

Prøv dig frem.. Men nok ikke ret meget første gang...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
http://erowid.org/chemicals/heroin/heroin.shtml

Erowid er din ven. Jeg har overhovedet ikke selv nogen erfaring med heroin, men sørg nu for at gøre det så sikkert som overhovedet muligt, dvs. lad være med at følge ths' råd om at låne en sprøjte(sikkert en joke, men det er nok bedst at skære det helt ud i pap - der er ikke råd til misforståelser).

Erowid angiver 5-10 mg. som en almindelig dosis for en person uden tolerance, så start lavt ud.

Nogle personer mener, at heroin ikke er så afhængighedsskabende igen, men for fanden - pas nu stadig på, ikke? :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
[url]dvs. lad være med at følge ths' råd om at låne en sprøjte(sikkert en joke, men det er nok bedst at skære det helt ud i pap - der er ikke råd til misforståelser).

Det var en joke... Der er forhåbentlig ikke nogen ved deres fulde fem der låner værktøjet af en eller anden junkie...

Køb den på apoteket !

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Laboratoriet
Hvis du vil købe den på apoteket, skal du nok lige finde en passende undskyldning først... Som f.eks. at din slange (dvs. dyret) skal have en indsprøjtning. Du kan både købe sprøjter (pumper i junkie-sprog ;-) og kanyler, men de fleste steder vil de nok ikke sælge dig kanyler enkeltvis. Så skal du have et "sæt", hvilket ofte (ret mig hvis jeg tager fejl) er et "16 orange", når det skal bruges til den slags stunts...

Jeg fatter ikke jeg siger det her!... Jeg synes det er en rimelig lam idé at tage noget som helst I.V. (og specielt heroin) men det er vel bedst at du gør det rigtigt, hvis du absolut vil gøre det.

Titel:
Flueknepper kongen

Sidst jeg købte en kanyle skrev jeg nogle instruktioner på en post-it note med et medicinalfirmalogo på (det var til IM ketamin), forklarede den søde dame bag disken at det var til min kat, og jeg havde sådan et glas med noget halløj på toppen (hætteglas? ;))... Desuden valgte jeg et apotek jeg ikke ellers handler i, var pænt klædt på og var høflig.

Derved undgik jeg de lurvede blikke!

At jeg måske lugtede lidt af øl ødelagde det nok.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ingen grund til at finde en undskyldning, bare gå ind og bed om det du skal have. Det er deres problem hvis de synes det er mærkeligt. De sælger kanyler alle steder hvis de har dem, de må ikke nægte dig at købe dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kanyler og sprøjter er da dert mindste problem det siger de sgu ikke noget til...

Har købt flereæsker af 100stk sprøjter og lige så mange af flere forskellige kanyler... Dengang jeg tog krudt.. Det er meget billigere at købe en helt æske af hver...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg har hvertfald haft en lidt sjov episode på apoteket.

Mig og en ven, lettere påvirket af alkohol og GBL, skulle ind på apoteket og have 2 styk spørjter. Stiller os hen og siger vi skal have 2 styk 5 mL sprøjter. Hun går fra disken, og ud på deres "lager", så råber hun sådan lidt, skal i også have kanyler og den slags med????

Der kan jeg love dig for at folk ellers glorede :lol: :lol: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Troede da spøjter var gratis på et apotek, så junkierne kunne gå ind og få sig en ren sprøjte, så de ikke skal dele..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
T skrev:
Troede da spøjter var gratis på et apotek, så junkierne kunne gå ind og få sig en ren sprøjte, så de ikke skal dele..

Nu vil jeg heller ikke sige jeg er junkie eller min ven er.. :D

Vi gav 4 kr, pr sprøjte. De andre gange jeg har spurgt efter en enkelt sprøjte, har jeg fået en gratis.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
FlæmMing skrev:
T skrev:

Nu vil jeg heller ikke sige jeg er junkie eller min ven er.. :D

Vi gav 4 kr, pr sprøjte. De andre gange jeg har spurgt efter en enkelt sprøjte, har jeg fået en gratis.

Så var jeg ikke helt galt på den, med en sprøjte var graits ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Den med at få en gratis går måske hvis man skal have en enkelt... Men så står man osse og udstiller sig selv lidt som en junkie.... Men skal man have mange er der mange penge at spare ved at købe en æske med 100 og det gælder både kanyler og sprøjter...

Mener kun de koster lige 1kr stykket hvis man køber 100 ( sprøjter ) kan ikke huske hvad kanyler koster...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man går bare ind og beder om et sæt værktøj.Færdig.Hvad andre mener om det,må jeg tilstå kan ligge et meget lille sted i min bevisthed. :D
Please.Lad være med at lån andres værktøj.Det har altid været farligt.I "gamle" dage var det "kun" hepatitis man kunne rage til sig,men idag er der Hep.C og HIV at tage hensyn til.Bare en gang hvor man er lidt uheldig (jeg kender dusinvis der har været "uheldige"). :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis man ved så lidt om heroin som du tilsyneladende gør, er det en god idé ikke at beskæftige sig med stoffet.

"Jeg har hvertfald haft en lidt sjov episode på apoteket.

Mig og en ven, lettere påvirket af alkohol og GBL, skulle ind på apoteket og have 2 styk spørjter. Stiller os hen og siger vi skal have 2 styk 5 mL sprøjter. Hun går fra disken, og ud på deres "lager", så råber hun sådan lidt, skal i også have kanyler og den slags med????

Der kan jeg love dig for at folk ellers glorede "

:D ha! det var fandeme et humørboost :D [/i]

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gonzo skrev:
Man går bare ind og beder om et sæt værktøj.Færdig.Hvad andre mener om det,må jeg tilstå kan ligge et meget lille sted i min bevisthed. :D

Oh yeah! Da jeg sidst skulle måle 2c-b op, i en vandig opløsning, blev jeg også nødt til at troppe op på apoteket. Og når en skæv og langhåret dreng står foran den midaldrende apoteksdame kl. 20.35 fredag aften og beder om en "2 ml sprøjte med kanyle tak", så går hun straks ud fra at han skal junke heo dagen lang, og kaster straks såkaldte kanylesæt i fjæset af ham, med de medlidende ord "Det er gratis". Fuck nu alt det pis med at finde en cover-historie. Det er sgu ret grænseoverskridende (for mig ihvertfald) at blive stemplet som stiknarkoman, og den oplevelse kan godt åbne ens øjne for hvor socialt marginaliserede narkomaner i virkeligheden er.

Det gav også 2c-b-trippet et skægt twist af socialrealisme... Eller noget...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
i ka' sq da også bare stikke ned i det lokale fixe rum, der er plejer at ligge sprøjter og kanyler gratis..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Nu har jeg ikke lige gidet at læse alle de andre indlæg.

Jeg har brugt heroin i to år, og fået metadon i 1½ ca +/-. Jeg kan fortælle dig, at det er så let som at gå på apoteket og spørge efter et værktøjssæt. Det kaldes det: Et værktøjssæt.

Et værktøjssæt består af to pumper, to nåle, to bæreglas og nogle gange vat, destileret vand, og sprit. Et sådant sæt koster mellem 10 og 15 kr. alt efter hvor du køber. De findes i forskellige udgaver - mest almindelig er orange. Så spørg efter et orange værktøjssæt.

Og nej, du behøver absolut ingen grund whatsoever. Jeg har købt de første 1000 gange (måske overdrevet - ved det faktisk ikke lige) og jeg er 22 år.

Håber du kunne bruge det - eller dvs. det håber jeg ikke, for jeg ved jo hvor det bærer hen af. Et par fantastisk fede drug-måneder og derefter det mest nederen junkie-liv. Men held og lykke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Toxic Avenger skrev:
Håber du kunne bruge det - eller dvs. det håber jeg ikke, for jeg ved jo hvor det bærer hen af. Et par fantastisk fede drug-måneder og derefter det mest nederen junkie-liv. Men held og lykke.

Det var sgu rene ord for pengene....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]