Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 10:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej venner

Jeg havde en super dårlig oplevelse med coke i weekenden, og jeg har brug for noget hjælp.

Min kammerat og jeg købte et gram coke fredag aften efter at have drukket 7-8 genstande over 3-4 timer, så vi var ikke speciel stive. Vi er ikke særlig erfarne i coke, og personligt har jeg kun prøvet det en 4-5 gange - dog kun gode oplevelser.

Vi købte grammet af en pusher i Istedgade, MEGA dumt - det ved jeg nu. Vi tog en lille stribe hver til at begynde med, og det føltes hurtigt rimelig mærkeligt. I stedet for at mundet blev "bedøvet" så sveg det i næsen, hvorfor vi ventede med at tage mere. Efter ca. 1 time fik vi begge trykken for ørerne og blev ret svimle, og efter ca. 1,5 time begyndte vi at kaste op samtidig med kraftige hede- og svedeture, som fortsatte hele natten og dagen. Vi kunne næsten ikke holde os oprejst hele natten.

Vi kastede altså op fra kl. 23 fredag aften til kl. 15 dagen efter, hvor jeg endelig kunne gå ordentlig og holde væske og lidt mad nede i maven.

Hvad fanden fik der galt? Coken så rimelig OK ud uden at jeg er ekspert. Den var måske lidt mere finere pulveriseret end jeg har set tidligere.

Er der nogen, som har en forklaring på dette? Er dybt skuffet, da det har været nogle fede aftener på coke, som jeg dog aldrig har lyst til at gøre igen.

Håber på svar fra erfarne folk!

Titel:
Insane psychedelia user!

Lyder slet ikke som coke det der. Mere som om I er blevet taget i røven.

Titel:
Junior medlem

Men hvad kan det så være. Det var fandme en lorte oplevelse - havde jeg været alene, så havde jeg ringet 112 med det samme...

Titel:
In our memories

Send resten ind til Retsmedicinskinstitut http://www.retsmedicin.au.dk/index.jsp og få det undersøgt,.. det kunne være spændende at vide hvad der var i!! hmm :? :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Ja! Jeg vil også rigtig gerne vide hvad det er i har puttet i næsen.

Titel:
Junior medlem

Super idé, men vi smed det ud ret hurtigt. Min ven og jeg udviste præcis de samme reaktioner, så det har været et eller andet. LORTE dealer!

Ellers tak for de hurtige svar!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]