Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Her den anden dag skete det, mig og en ven kedede os (Som sædvaneligt) og trillede derfor ned i kvickly og købte noget færdig muffin mix, hjem, opløse hashen i margarinen, ned i blandingen, røre rundt, osv..
Vi brugte ca 7g god hash til 10 muffins, dvs 0.7g pr muffin :o

En lille log jeg lavede :wink:
Kl:20:20 vi starter med at lave kagerne, hvilket var et færdigmix, så vi puttede kun vand og margerine i.
Kl:20:53 kagerne bliver taget ud af ovnen.
Kl:21:10 vi fortærer den første muffin på vej ned på tanken for at købe "snoller"
kl:22:00 vi kommer hjem, kan ikke rigtig mærke noget og spiser derfor en kage mere.
kl:22:05 Nu kan jeg mærke de begynder at virke, tænker over om det var dumt at æde den anden :P
kl:22:10 nu slår den ind
kl:22:20 er godt ramt,.. vi glæder osg til at skrive igen når vi husker det^^
23:03 wee

Bliver vækket kl 07:30 af min telefon hvorefter jeg vælter ud på lokummet og pisser, kigger mig selv i spejlet (knald røde øjne), beslutter mig for det nok er dumt at tage på arbejde og går i zik zak i seng igen.

Vågner kl 13:00, stadig rundtosset, bliver liggende i noget tid..^^

Skal siges at jeg ikke ryger særlig tit, dvs 2 gange om måneden eller sådan noget.. dvs ingen tolerance :)

Synes der er stor forskel på at ryge og spise hash, blev ihvertfald mere skæv en jeg har været før, og virker også overraskende lang tid.. :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Lige et spg ang. bagningen.. kommer ovnen ik til at lugte forfærdeligt bagefter?

Overvejer det nemlig en dag, men ik så godt hvis mutti opdager man har lånt hendes ovn til den slags "sjov" 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det stinker og smager af helvede til :D
Hmm, jo det lugter rimelig ondt, men hvis hun først kommer hjem dagen efter så overlever du sku nok :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
Xtreme skrev:
men hvis hun først kommer hjem dagen efter så overlever du sku nok :D

Går ud fra det er mama du mener ? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

rallemulle skrev:
Xtreme skrev:
men hvis hun først kommer hjem dagen efter så overlever du sku nok :D

Går ud fra det er mama du mener ? :D

Prææcist;)

Titel:
Junior medlem

forstår ikke hvorfor at i stortset alle logs man læser skriver folk "vi kunne ikke mærke noget efter 1 time, så vi åd en til", når det er blevet sagt så mange gange at virkningen kommer senere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

grimness skrev:
forstår ikke hvorfor at i stortset alle logs man læser skriver folk "vi kunne ikke mærke noget efter 1 time, så vi åd en til", når det er blevet sagt så mange gange at virkningen kommer senere.

Undskyld`? :wink:
Vidste godt dem kom sent, men tænkte bare at det ville være træls uden virkning, undervurderede dem.. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Lige et hurtigt spørgsmål... Hvorfor har du ikke lagt den som en Trip-Rapport? :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ville da være en lidt dølle trip-rapport..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Dvs du spiste 1.4 g god hash
Det var sku ikke så lidt mand.

Mig og en kammerat plejer at bruge 0.5 god hash til 2 hvis det skal indtages oralt

Titel:
Dedikeret medlem

Xtreme skrev:
Hmm, jo det lugter rimelig ondt, men hvis hun først kommer hjem dagen efter så overlever du sku nok :D

Tal for dig selv, det svar havde jeg i hvert fald ikke givet. Man kan sagtens lave sig en kage der smager lækkert.

Desuden, 1,4 g. Damn boy, enten er du blevet sindssygt skæv eller også har du dårlig weed :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Hvis man får en virkning ud af første gang man spiser hash, specielt 1,4 gram, og man ikke ryger så tit. Så burde man sku' nærmest trippe. Medmindre hashen self. som påpeget ovenover er super dårlig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

xAtnAx skrev:
Lige et hurtigt spørgsmål... Hvorfor har du ikke lagt den som en Trip-Rapport? :D

Kan ikke huske så meget af aftenen :b

El Bandito skrev:
Det ville da være en lidt dølle trip-rapport..

Præcis :P

Stangss skrev:
Dvs du spiste 1.4 g god hash
Det var sku ikke så lidt mand.

Mig og en kammerat plejer at bruge 0.5 god hash til 2 hvis det skal indtages oralt

Somsagt, havde ikke prøvet det før, regnede med mindst et halvt g :)

Ayers Rock skrev:
Xtreme skrev:

Tal for dig selv, det svar havde jeg i hvert fald ikke givet. Man kan sagtens lave sig en kage der smager lækkert.

Desuden, 1,4 g. Damn boy, enten er du blevet sindssygt skæv eller også har du dårlig weed :)

Tja, demher smagte ihvertfald af HASH ^^

Det er ihvertfald en god std, og ja, blev meget skæv :D

Åndsamøbe skrev:
Hvis man får en virkning ud af første gang man spiser hash, specielt 1,4 gram, og man ikke ryger så tit. Så burde man sku' nærmest trippe. Medmindre hashen self. som påpeget ovenover er super dårlig.

Vi så en film, troede det var 24timer pga det nærmest var som flere scener på en gang, ellers kan jeg ikke huske så meget af aftenen, faldt vist rimelig hurtig i søvn..

Troede ikke man kunne få tømmermænd af hash, men fuck det var somom jeg havde været på mega druktur :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Det er ihvertfald en god std, og ja, blev meget skæv

Her finder vi vist meget hurtigt grunden til denne store førstegangsdose. I starten af din tråd omtaler ud hashen i bruger som 'god hash'. Men god hash er da ikke 'en god' standard.(Her kan tages fejl af navnet som det bliver solgt som. Alle går forskelligt.)

Min konklusion er at din såkaldte gode standard er langt fra super hash. Anskaf dig en god ryger, og så skal der langt under det dobbelte til en nice skævert.

Du skriver også du var mega smadret dagen efter, tømmermænd som fra en druktur. Her tror jeg også grunden er den dårlige hash, ved ikke om det har noget at sige ved oral-indtagelse, men ved rygning synes jeg da den dårlige røg let kan blive en hovepineryger istedet.

Men nu har du prøvet oral-indtagelse. Husk doserne en anden gang, til du bliver lidt mere erfaren.

God vind. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted derude
kemal skrev:
Citat:
Det er ihvertfald en god std, og ja, blev meget skæv

Min konklusion er at din såkaldte gode standard er langt fra super hash. Anskaf dig en god ryger, og så skal der langt under det dobbelte til en nice skævert.

LOL så bliver man da først skæv. Ved selvfølgelig godt du mener det modsatte :lol:

Titel:
Junior medlem

Xtreme skrev:
grimness skrev:

Undskyld`? :wink:
Vidste godt dem kom sent, men tænkte bare at det ville være træls uden virkning, undervurderede dem.. :)

Netop, og det er jo det alle gør næsten når man læser trip rapporter om folk der har indtaget hash oralt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

grimness skrev:

Ja, det er et mønster, som gentager sig igen og igen, og det er virkelig utroligt hvordan folk konstant overhører advarslerne.

Jeg synes i kontrast næsten aldrig man hører lignende med andre stoffer (som f.eks. MDMA). Jo måske bliver der taget en del MDMA, men det der sædvanlig hyleri om at "det ikke virker" hører man bare ikke så tit. Måske er hashere bare dummere end andre stofbrugere :P

Nej spøg til side, men det er bare sørgeligt, for jo flere vi har med orale hash-OD'er jo mere fasttømret bliver folks holdning til stoffer jo. Og er det virkelig SÅ svært - så ubegribeligt svært - simpelthen at give de 1000 råd om oralt hash den sølle 1½ time, som er nødvendig?

Titel:
Dedikeret medlem

Malkavian skrev:
Jeg synes i kontrast næsten aldrig man hører lignende med andre stoffer (som f.eks. MDMA). Jo måske bliver der taget en del MDMA, men det der sædvanlig hyleri om at "det ikke virker" hører man bare ikke så tit. Måske er hashere bare dummere end andre stofbrugere :P

Tror det handler om at cannabis er relativt mildt i forhold til andre stoffer, hvis brugeren samtidig har prøvet det mange gange (føler sig sikker i stoffet) og tvivler en anelse på at det kan blive stærkt tror jeg det fører til redosering.
Dette gør det selvfølgelig ikke mindre... Jeg ved ikke om jeg skal kalde det dumt, hvilket det jo nok er, men så slemt er det vel heller ikke :) Jeg ser dog ikke pointen.

Titel:
Medlem

Folk overdosere hash oralt fordi det værste der kan ske er at hele lokalet snurre rundt og du høre mærklige lyde og knækker dig. Så hvis man efter en time ikke kan mærke en skid, kan jeg godt forstå at man bare gir gas. Hellere være helt rundt på gulvet og træt dagen efter end en halvhjertet skævert imo :P

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Jeg havde min anden oralt hash-oplevelse for en halv måneds tid siden.
har bar endnu ikke fået det til at funke, og jeg tror skam hashen har været potent nok, ville være rimeligt skæv af at ryge det ½ g vi puttede i til hver person.
Vi tog og varmede 1 g hash op i 1½ spiseske stege-olie, holdte det på middelvarme, og uden at olien brankede hashen, det stod på i en 5 minutter.
Imens varmede vi 200 gram mørk-chokolade (70% kakao) op i et vandbad, da alt chokoladen var smeltet hældte vi olien op i chokoladen og blandede det i en 5 minutters tid i vandbadet. Så hældte vi chokoladen ud på bagepapir og stillede det i kølekabet for at stivne, vi fik spist chokoladeknapperne over en ½ times tid, men virkningen kom aldrig helt, det eneste virkning vi oplevede var da vi havde taget bussen et godt stykke væk ud fra århus at skyerne var lidt noia. Men var usikker på om det bare var placebo.

Nogen der har en idé om hvorfor det ikke virkede? Vi havde godt nok røget dagen før, men vi havde ikke spist 3-4 timer før vi spiste chokoladeknapperne. Og samme hash havde virket Helt Helt fint dagen før i joints.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]