Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 10:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: meget langt væk!
hej med jer! jeg har for et par dage siden sniffet min første streg amf... det var til en udendørs psytrance fest og jeg havde i forvejen taget ret meget MDMA... dog kun som bomber... men nu er jeg så bare gået hen og blevet mega syg! højre næsebor brænder hele tiden og min højre halvdel af hovedet gør pisse ondt... jeg har ikke taget 5-htp før eller efter mdma'en... men det er som sagt kun i mit hoved og min næse at den er gal...

nu ligger jeg med 38,9 i feber og forsøger at finde ud af om jeg skal holde mig fra amf'en fremover da jeg har mistanke om at det er den der gør mig syg!

nogen der ved noget?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Det kan også have noget at gøre med, at det ikke er så smart at blande MDMA med amfetamin, det lyder til at du ikke lige kan holde til den kombo..

Titel:
Insane psychedelia user!

Hvis du overbelaster kroppen med stimulanser og holder dig vågen i lang tid, er feber et naturligt respons fra kroppen om at skulle tage den med ro. Det kan også ske, hvis man er stresset el. lign.

Titel:
Junior medlem

hmmm... måske... men jeg har bare aldrig oplevet det med mdma alene.. og plus at det først kom et par dage efter... men måske alligevel? kan sikkert sagtens være over belastning... kan huske jeg fik nogle ret nøjeren ticks med mine øjenlåg der følgtes som spasmer jeg ikke kunne kontrollere overhovedet...

måske kan det have noget at gøre med kvaliteten af amf'en?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
udendørs psytrance fest

Bonus ved den slags er at man altid bliver syg bagefter fårdi man tåger rundt unden nok tøj på. Forkøelse, halsbetændelse og hvad man nu får af den slags skod ting.

Og hvis du så har stået op trampet i 12 timer, så er kroppen endnu mere modtagelig overfor den slags sygdomme.

Titel:
Junior medlem

ved at det helt sikkert har noget med det at gøre... men jeg synes det er underligt at det kun er den side af hovedet og halsen jeg brugte til at insufflere med...

og det virker sgu heller ikke som om det bare er alm. halsbetændelse... det gør nas på en helt anden måde og et helt andet sted...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg lagde mig selv syg efter nytårsaften, hvilket var ovenpå en ordentlig amfetamin-brændert. Da jeg vågnede dagen derpå havde jeg plamager i min mund. Det viste sig at være en virkelig hård omgang halsbetændelse, som varede 2½ uge :(

Jeg mindes at have læst om et gut som havde noget skam-cuttet amfetamin, som havde fået ham til at miste noget af sin stemme. Han havde taget op til lægen, og det var vist pga. nogle af de tilsatte materialer.

- er der nogen der kan verificere det centrale i den lille anekdote?

Titel:
Junior medlem

hmmm... det kunne godt lyde lidt hen i retningen af min oplevelse... ikke fordi jeg tog specielt meget amfetamin men ham jeg fik det af lignede ikke en der havde været specielt heldig med sin "dokter"... jeg fik iøvrigt utroligt mange kæbespændninger og de der ticks...

Titel:
Junior medlem

tak for gode svar... men er der så nogen der kan give nogle gode råd om hvordan man kan bruge 5-htp eller/og andre ting før og efter? både på mdma'en og amf'en...

mener jeg har hørt noget om noget med B vitaminer... men ikke nok til at forsøge mig med noget på nuværende tidspunkt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Søg på det her på boardet, brug af 5-htp har været oppe og vende rigtigt mange gange.

Titel:
Junior medlem

tjaa... synes jeg har læst et par tråde igennem efterhånden.. men jeg synes sgu der står noget forskælligt i hver tråd... men jeg tænkte også på andre kosttilskud eller bare alm. fødevare man kunne spise mere af?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

squrkc skrev:
tjaa... synes jeg har læst et par tråde igennem efterhånden.. men jeg synes sgu der står noget forskælligt i hver tråd... men jeg tænkte også på andre kosttilskud eller bare alm. fødevare man kunne spise mere af?

http://www.psychedelia.dk/wiki/index.php/MDMA

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
squrkc skrev:

200mg 5-htp 2 timer før trippet.
200mg 5-htp inden du ligger dig til at sove efter trippet. [+fyld maven med havrefras og mælk!]
100mg 5-htp dagen efter.
100mg 5-htp dagen efter igen.

Det er mit forslags doserings anbefalings råd, som jeg selv bruger, når jeg tripper MDMA. Vel og mærke når der IKKE er alkohol indblandet!

Titel:
Junior medlem

jeg drikker heller aldrig når jeg bruger mdma... men en lille update på min situation... var oppe hos min læge i dag... og det viste sig at være en ret kraftig infektion i mine mandler... så amf'en har sikkert ikke været særlig god også har jeg heller ikke haft nok tøj på... tror måske det er sådan at det hænger sammen...

tak for svar og gode råd...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

squrkc skrev:
jeg drikker heller aldrig når jeg bruger mdma... men en lille update på min situation... var oppe hos min læge i dag... og det viste sig at være en ret kraftig infektion i mine mandler... så amf'en har sikkert ikke været særlig god også har jeg heller ikke haft nok tøj på... tror måske det er sådan at det hænger sammen...

tak for svar og gode råd...

Jeg tror nu stadigvæk ikke amfen har haft særlig stor virkning, bortset fra, ikke at kunne mærke om det var vamt eller koldt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]