Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 21:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

jeg er blevet tilbudt en bane coke af en, men takkede nej da jeg skulle til eksamen dagen efter, han sagde så, at når min sommerferie startede, gav han en "nitte".
jeg har kun prøvet det fede, ellers er jeg yderst ny til stoffer, især stimulanser. Er det en god idé for en 18 årig psykisk stabil mand at sniffe noget coke?

ville bare lige vide mig sikker før jeg bare springer :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Ja, den er nok ikke hel gal..
Hvis du er 18 og har det psykisk og fysisk godt, går det nok :)
Men pas på, det er et lækkert stof, som let kan "fange" dig..

Titel:
Dedikeret medlem

ja det kan fange ;) men ja vil da mene at du sagtens kan tage det hvis du er i psykisk god stand, og er klar på livet. Men alt med måde. Peace :joint:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg ville undersøge kokain først, og være 100% sikker på, at jeg var fuldstændig afklaret og observant på kokains afhængighedspotentiale.

Titel:
Flueknepper kongen

Jeg ville nok tjekke http://www.erowid.org/chemicals/cocaine/cocaine.shtml

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

ja jeg er helt klart over at det er yderst vanedannende, men jeg tror heller aldrig jeg får råd til at købe nok til jeg kan blive afhængig :)

Er der noget jeg skal overveje før jeg tager det? set & setting, indtagelse af væske mm. ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Listetyven skrev:
ja jeg er helt klart over at det er yderst vanedannende, men jeg tror heller aldrig jeg får råd til at købe nok til jeg kan blive afhængig :)

Er der noget jeg skal overveje før jeg tager det? set & setting, indtagelse af væske mm. ?

Trygge rammer - godt selsskab... Kan egentlig ikke forestille mig at der sku ku gå noget galtn jo måske hvis colaen er ringe :wink:

Mht væske, så drik bare en slurk vand hver gang du går på toilet, med mindre du danser så skal du drikke ½ L i timen ca... For meget væske kan være skadeligt, endda dødeligt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg ville også mene at der ingen problemer skulle være, men for din egen skyld så sæt dig godt ind i sagerne først. Kend til de ting som kan ske undervejs osv. så du ikke bliver nervøs eller bange når der sker noget du ikke har prøvet før.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Listetyven@

Lækkert at se at nogen rent faktisk laver lidt research INDEN de doper sig.

Kokain er et super lækkert stof, men forvent ikke for meget de første par gange. Rusen er yderst subtil, og det tog mig måske 4-5 gange før jeg rigtigt fandt ud af at nyde rusen.

Og som de andre siger, så pas på med afhængighedspotentialet - Du siger du ikke har råd til at blive afhængig, men tro mig: Man finder råd! :)

Go´ fornøjelse!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Listetyven skrev:

alle kan få råd hvis man er afhængig nok...

jeg har prøvet kokain og vil mene man generalt skal holde sig fra det...langt væk imo...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Coke er en last. Det er op til dig selv, men det er ikke andet end en dyr last i stil med cigaretter. Du får ikke noget ud af det, andet end at du får en lækker følelse i kroppen, men hvis du bliver vant til det, mangler der noget, når du fx er i byen og drikke.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jeg synes nu ik specielt godt om det, og egentlig ik det vilde partystof.. vil helt klart foretrække amfetamin fremfor coke :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Hans Nissen skrev:
Jeg synes nu ik specielt godt om det, og egentlig ik det vilde partystof.. vil helt klart foretrække amfetamin fremfor coke :wink:

Coke slår amfetamin, slut! ;)

Nu skal i ikke male fanden på væggen, ja coke er vanedannende, men han har bare tænkt sig at prøve det, og de fleste har ingen problemer med det. Økonomien har også sit at sige, det er de færreste der har så meget luft i budgettet til et stort forbrug af coke med mindre man sælger eller har vundet i lotto

Go for it, men forvent ikke nogen voldsom effekt, det er smooth og lækkert, og den gode rus bygges op lidt efter lidt efter min mening. Evt. bland med lidt tjald, det er top nice

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Coke og amfetamin står helt uden sammenligning. Coke er 50 gange mere lækkert. :wink:

Men det er nu slemt nok at bruge alle de penge, man har i overskud, på coke, fordi man kan tillade sig det. Bare 1-2 gange om måneden kan gøre en studerendes økonomiske liv til et betydelig større mareridt.

Titel: tillykke
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hans Nissen skrev:

du er den første jeg NOGENSINDE har hørt sige det samme som mig...jeg er åbenbart ikke alene :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Amfetamin smager elendigt, stinker klamt og giver dig uro, anspændthed, søvnløshed, overgearethed og giver en form for melankolsk optursfølelse. Efterhånden hænger det en langt ud af halsen, når man skal have en streg mere.

Coke føles totalt lækkert at sniffe, det smager godt, det dufter dejligt, du mærker et lækkert sus lige midt imens du sniffer, det giver den fedeste smooth optursfølelse uden at gøre en overgearet.

Hvordan kan man synes bedre om amf? :P

Titel:
Flueknepper kongen

Amfetamin er billigere, har en længere virkning, og hvis man forstår at udnytte det, kan det faktisk være ret lækkert. :wink:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

jamen tak for svarene alle!
jeg har egentlig ikke hørt særlig meget godt om stimulanser, men jeg regner faktisk med at købe nogle shrooms, da jeg har hørt at psykoaktive stoffer "giver" meget mere end stimulanser...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Minimal skrev:
Amfetamin smager elendigt, stinker klamt og giver dig uro, anspændthed, søvnløshed, overgearethed og giver en form for melankolsk optursfølelse. Efterhånden hænger det en langt ud af halsen, når man skal have en streg mere.

Coke føles totalt lækkert at sniffe, det smager godt, det dufter dejligt, du mærker et lækkert sus lige midt imens du sniffer, det giver den fedeste smooth optursfølelse uden at gøre en overgearet.

Hvordan kan man synes bedre om amf? :P

smag og behag tror jeg... :wink:

ps.. go coke er ikke dejligt at sniffe når man er ved at kaste op så snart man suger det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Listetyven skrev:
jamen tak for svarene alle!
jeg har egentlig ikke hørt særlig meget godt om stimulanser, men jeg regner faktisk med at købe nogle shrooms, da jeg har hørt at psykoaktive stoffer "giver" meget mere end stimulanser...

tro mig... startede osse selv med div. stimulanser men efterhånden trækker de psykedeliske mere i mig.. man lærer sig selv og omverdenen meget bedre at kende og man får de mest uforglemmelige oplevelser på det.. umuligt at forklare.. det foregår jo kun oppe i hovedet på en selv :wink:

mit råd... hvis de psykedeliske stoffer vækker din interesse så synes jeg du skal læse meget mere om det.. evt. eksperimentere med det når du har fået mere viden omkring det og lysten skal self osse være der... du åbner simpelthen op for en verden du aldrig ville have kunne forestillet dig... men en vigtig regel.. det er ikke legetøj.. det skal behandles med respekt. selv mener jeg at jeg er "newb" hvilket andre ville give mig ret i..men har man brændt nallerne en gang gør man det heller ikke igen.. det kan blive et mareridt..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]