Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Prometheus skrev:
CamelJJ skrev:
hvis du ved, du får fat i noget 5htp idag eller i morgen, kan man diskutere hvor dumt det er, Hvis du ikke gør, bliver det sur røv på søndag.

Man skal nu slet ikke se 5-HTP som et carte blanche til at lamme sig groft og uden respekt for kroppens og sindets naturlige ligevægt. 5-HTP kan hjælpe til at få serotoninbalancen hurtigere op igen, men MDMA piller ved mange andre systemer end lige serotoninrelease - specielt når man tager det i SÅ grimt massive mængder.
Jeg synes egentlig ikke der er så meget at diskutere mht. om det er dumt at tage ecstasy for at komme sig over en tur med for megen ecstasy - uanset om man har 5-HTP eller ej.

Det har du ret i. men det var heller ik det jeg lagde op til diskution.

Det jeg lagde op til, var om hvorvidt det er klogt at udskyde en nedtur 2 dage, hvis man ved at man om 2 dage får mulighed for at få noget 5htp til at komme sig med.

Har man 5htp i forvejen, ender man jo slet ikke i en nedtur af samme styrke som hvis man ikke har.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
crashbr skrev:
Citat:
Undskyld men hvad er der galt i at spise 18 kiks over en aften det kan alle med en stærk psyche hurtig komme op på hvis man spiser kiks ofte.

Tillykke du har lige vundet præmien for ugens dummeste kommentar! Som andre har skrevet, du ved tydeligvis ikke en skid om MDMA. Du er endnu een af kiksehovederne som bare kører på hver weekend med hovedet under armen, og uden respekt for hvad du har med at gøre! Og jo jeg har oplevet hvad du beskriver på egen krop, hvilket er hovedårsagen til at jeg aldrig kunne finde på at stoppe 7-10 piller, eller det der er værre, i hovedet på en aften.

djio skrev:
Citat:
er lige kommet hjem fra en kammerat. jeg fik en kiks, og er nu på toppen igen. kiks hjælper åbenbart på en kikse-nedtur Razz

Suk, der siver åbenbart intet ind... Jeg giver op, du ignorerer alle advarsler fra såvel din egen krop, som brugerne herinde. Hvorfor oprettede du overhovedet emnet når du er så fast besluttet på at ødelægge dit sind!

Held og lykke fremover!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg forstår dig ikke dijo. Har du ingen mål med livet? Jeg bliver faktisk deprimeret af at læse denne post. Jeg håber du snart begynder at lytte til den stemme inden i dig, som siger: "Måske skulle jeg slappe lidt af".

Jeg håber du kommer på bedre tanker. Tænk f.eks. på det kæmpe tab dine pårørende vil lide, hvis du ikke er der mere.

held og lykke fremover.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
djio skrev:
Citat:
er lige kommet hjem fra en kammerat. jeg fik en kiks, og er nu på toppen igen. kiks hjælper åbenbart på en kikse-nedtur Razz

Du skulle prøve at lytte lidt mere til de fornuftige hoveder, her inde på
psychedelia end din kikse-klapper ven. Som sagt udskyder du bare nedturen.
Du ender med at få flere e-lyn og en fuckt up tankegang. Det gør jeg hvertfald.

Hvordan har du det så i dag og hvad har du lavet i weekenden hvis jeg må have lov til at spørge. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har temlig meget på fornemmelsen, at starteren af dette topic bare kører en eller anden form for joke på dette forum - for at provokere folk lidt og så få noget opmærksomhed.

Det ville da ihvertfald være overordentlig trist, hvis nogle mennesker rent faktisk var så uintelligente.

Hvis så bare det kun skadede dem selv, at de brændte deres krop+psyche af, men de tænker ikke over, at det er denne slags uansvarlige omgang med stoffer, der har været med til at give stofferne deres dårlige ry i medierne/samfundet... :x

- Silver_Bullet

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Psycheholic skrev:
djio skrev:
Citat:

Hvordan har du det så i dag og hvad har du lavet i weekenden hvis jeg må have lov til at spørge. :roll:

jeg har det fint - er bare lidt træt. hvad jeg har lavet? fredag: først pisse fuld med min kærestes mor, og derefter på kiks (jaja, det er mit problem :P). lørdag: kun ned. søndag: kun ned.
- og nej, har ikke sovet.

håber det er svar nok. fortsat god weekend. :lol:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg må ærlig indrømme.... måske kunne jeg forstå dig hvis du gerne vil dø... men det du har gang i minder for meget om det mine gamle venner gør... jeg er den eneste der er i gang med en uddannelse.. de andre fucker simpelthen alt op for sig selv.. hold dig til lavere doser og større mellemrum med 1 måned imellem... det er min gyldne regel og den funker ganske fint..+ jeg får 10 gange mere ud af mit trip og får mindre nedtur på den måde..mdma er ikke noget man leger med selvom de fleste tror det.. kender selv en hvis hoved er direkte splittet ad efter for mange kiks gennem tiderne... det er først nu han er begyndt at have en nogenlunde social adfærd selvom det er 3 år siden sidst han har rørt e...

alt i alt... desto mere sjov desto mere skade påfører du dig selv dijo

DIT VALG

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
djio skrev:
Psycheholic skrev:
djio skrev:
Citat:

jeg har det fint - er bare lidt træt. hvad jeg har lavet? fredag: først pisse fuld med min kærestes mor, og derefter på kiks (jaja, det er mit problem :P). lørdag: kun ned. søndag: kun ned.
- og nej, har ikke sovet.

håber det er svar nok. fortsat god weekend. :lol:

Stop whining then :roll:

Det er jo ik kun dit problem længere når du sidder på det her site og tuder. Der sidder faktisk ærlige mennesker der er klar med råd og vejledning. Det eneste du gør er at pisse på det hele :roll: :roll: :roll:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
For fanden. Undskyld jeg siger det, men du er en idiot! Der slet ikke hører til på et HR-forum.

Ta' en tude'kex :?

Titel:
Junior medlem

jeg skrev da jeg havde det dårligt. nu har jeg det bedre, og bare fordi jeg har det bedre (og kan tage noget igen), så tror i at jeg pisser på jer!

- nej, tværtimod! jeg takker skam for hjælpen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
jamen du har jo ikke taget imod nogen hjælp, du har gjort det stik modsatte.

For fanden da!

Titel: hehe..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
du er da godt nok helt hjerne død.. du minder mig lidt om præsten fra adams æbler ... ivan=dijo :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nu kører I ud af den der HR-fascistiske tangent igen. Man kan trække hesten til truget, men man kan altså ikke tvinge den til at drikke... Og det nytter ikke noget at skælde den ud, det drikker den ikke mere af. Som djio selv siger, er det hans problem.

djio: Jeg håber sgu du får taget dig selv i nakken inden det for alvor går galt for dig. Du ved formodentlig at du er på en ret selvdestruktiv kurs?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjokoladeland
-

Senest rettet af bugmenot 22 maj 2022 01:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

bugmenot skrev:
Du er kraftedeme også den største idiot i nyere tid håber sku det bliver din død..!

tak for det. det vil jeg tage til mig ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
bugmenot skrev:
Du er kraftedeme også den største idiot i nyere tid håber sku det bliver din død..!

Sys du ik det er lige voldsomt nok :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
bugmenot skrev:

Og det er du vel i princippet også når du ikke kan tale pænere?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: North State :)
Er du sikker på at du åd 18 kiks :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dr. Levose-Mis skrev:
Jeg hader kiksehoveder.

Jeg vil da sige der er forskel på om man er en af dem som siger, ORRH JA MAN, Vi skal bare ud at Blæse MAxxX i aften. MAX TRAMP.

Og folk som opfører sig "normalt" og som bare spiser kiks.

Godt være at der er mange kiksehoveder der er "fuckt up", men noget andet er da hvis man gør det med stil.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
waggafnipsen skrev:
alt i alt... desto mere sjov desto mere skade påfører du dig selv dijo

DIT VALG

IMO, så er kiks/mdma til sidst ikke sjovt!? Der bliver jo næsten ingen virkning ud af det efter brug alt for tit, og derved er det ikke sjovt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]