Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Citat:
Beroligende stoffer? Jeg har røget hash, og fik en enkelt streg nedaf igår.

Altså i min verden er en streg nedaf amfetamin, og hvis det også er amfetamin i din verden vil jeg vove at påstå at du er en abe.... Det er helt sikkert ikke over endnu på fredag, så skal du satme være heldig - der går nok nogle uger vil jeg mene... Men hold dig fra alt centralstimulerende (amf, coke mdma) indtil du føler dig normal igen ellers ender det med en depression!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
CamelJJ skrev:
ryan skrev:
For det første: Det er direkte uansvarligt at eksperimentere med stoffer i så ung en alder!

For det næste så er det komplet idioti at æde 18 piller på een aften! Hvis du rent faktisk har kunne kaste så mange i hovedet, har du allerede nu opbygget alt alt for stor tolerence.

Jeg tror det er over en weekend, dvs det kan være spredt over 3 aftner, ala 6 kix per aften. stadigvæk nok til at blive toasted

nej. det var fra fredag kl. 22 til lørdag kl. 02 (var til techno til 5. tiden)

Titel:
Junior medlem

ryan skrev:
djio skrev:
jeg kan ikke mærke, at jeg skal besvime. det kommer bare pludseligt.
- og ja, bare kald mig dreng. jeg er 17 :P

For det første: Det er direkte uansvarligt at eksperimentere med stoffer i så ung en alder!

For det næste så er det komplet idioti at æde 18 piller på een aften! Hvis du rent faktisk har kunne kaste så mange i hovedet, har du allerede nu opbygget alt alt for stor tolerence.

Hvor tit tager du ecstacy, hvor længe har du gjort det, og i hvor store doser?

'djio skrev:
Beroligende stoffer? Jeg har røget hash, og fik en enkelt streg nedaf igår.

Hvor galt skal det gå før du forstår en hentydning og lader stofferne ligge? Jeg forsøger ikke at moralprædike for dig, men for din egen skyld bør du holde en længerevarende pause med alle rusmidler!

har taget stoffer i 2 år. amfetamin og lidt mdma det første år, og efter det startede jeg med de mere hårde stoffer (eller hvad man nu kan sige?) efter et år: amfetamin, coke, mdma (også ecstasy-piller), syre, svampe etc.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
djio skrev:
CamelJJ skrev:
ryan skrev:

Jeg tror det er over en weekend, dvs det kan være spredt over 3 aftner, ala 6 kix per aften. stadigvæk nok til at blive toasted

over 4 timer eller 28?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Faret vild i hampen
CamelJJ skrev:
djio skrev:
CamelJJ skrev:
ryan skrev:

over 4 timer eller 28?

Det er jo for sygt hvis du har taget dem over 4 timer!? Føler du dig ik snydt eller får du bare dine kix til ualmindelig billig pris ;)

Titel:
Junior medlem

Misse" skrev:
CamelJJ skrev:
djio skrev:
CamelJJ skrev:
ryan skrev:

over 4 timer eller 28?

Det er jo for sygt hvis du har taget dem over 4 timer!? Føler du dig ik snydt eller får du bare dine kix til ualmindelig billig pris ;)

min fejl. 28 timer :).
- og jeg betalte fuld pris! :(

hvor jeg bagefter fandt ud af, at jeg kunne have sparet mange penge - ved at få fra min anden kammerat, men sket er sket - jeg er ikke den der bærer nag (?).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

djio skrev:
Misse" skrev:
CamelJJ skrev:
djio skrev:
CamelJJ skrev:
ryan skrev:

over 4 timer eller 28?

min fejl. 28 timer :).
- og jeg betalte fuld pris! :(

hvor jeg bagefter fandt ud af, at jeg kunne have sparet mange penge - ved at få fra min anden kammerat, men sket er sket - jeg er ikke den der bærer nag (?).

Se det forstår jeg simpelthen ik nogen kan få sig selv til. FULD PRIS. Jamen jamen :?
Nej du skal sku heller ik bære nag det ville være dumt hvis man har haft en kanon aften ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
:yeah: gir fuckin selv 50 per stk...

nå men...søg ikke læge efter min mening, har selv tit prøvet hvor jeg var ved at besvime og hvor jeg havde en smerte uden lige ved mine nyrer...? i hvert fald en af min organer som jeg har 2 af...hehe... men fede tider... :roll:

Alt i alt.. det går over... æd lidt frugt og slap af... måske en joint...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Sys det her forum har en tendens til at omhandle kexx mere og mere.. Folk der har været ih og åh så blæste så mange gange og bare herre fedt !! Fuck at man besvimer og har ondt i organerne.. Det går jo væk ! :x

Titel:
Medlem
Brugeravatar

dikki skrev:
Sys det her forum har en tendens til at omhandle kexx mere og mere.. Folk der har været ih og åh så blæste så mange gange og bare herre fedt !! Fuck at man besvimer og har ondt i organerne.. Det går jo væk ! :x

Jeg har ik sagt fuck at han har ondt i organerne ;) Man behøver jo ik at gøre det værre end det er. Han siger selv han bare føler sig svimmel og har vist besvimet få gange. Det er jo tydeligt tegn på væskemangel og efter sådan en kixe tur garanteret os hvile ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Storkøbenhavn
Misse" skrev:
Jeg har ik sagt fuck at han har ondt i organerne ;) Man behøver jo ik at gøre det værre end det er. Han siger selv han bare føler sig svimmel og har vist besvimet få gange. Det er jo tydeligt tegn på væskemangel og efter sådan en kixe tur garanteret os hvile ;)

Med al respekt, er du så den rette med de rigtige forudsætninger til at vurdere hvorvidt det er tilfældet, at knægten udelukkende lider af væskemangel?

@topic: Tag nu lige en slapper, revurder hvad du har gjort og den situation du har placeret dig selv i. Du er 17 år for pokker! Du har hele livet foran dig, og hvis du har planer om at nyde dette på normal og fornuftig vis, så synes jeg ærlig talt at du skal reflektere over hvordan du behandler dig selv og din psyke!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ryan skrev:
Misse" skrev:

Med al respekt, er du så den rette med de rigtige forudsætninger til at vurdere hvorvidt det er tilfældet, at knægten udelukkende lider af væskemangel?

det siger jeg ikke. Jeg mener bare det måske kunne være noget af årsagen til problemet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

18 piller. Atten piller. Jeg venter sgu stadig på den synker ind.

Normalt ville jeg sige et eller andet konstruktivt, men jeg hælder mest til at du fandme fortjente hvad du fik.

Vi må have en Narko Darwin Award på et tidspunkt.

:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg kan pludselig huske hvorfor, jeg ikke færdes omkring den "hårde" kerne af kikseklappere.

Jeg synes bare folk skulle til at slappe af med det ecstasy-forbrug. Det er så hjernedødt at høre/se på!
Tag dog ren mdma i stedet og tag det kun en sjælden gang.

Mit spørgsmål til jer, fordi jeg kender desværre ikke selv svaret!

HVORFOR?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Kan desværre ik rigtig svare på hvorfor!?

Har selv taget dem nærmest hver weekend, og det er den samme kedelige virkningen hver gang efterhånden, der sker ik rigtig noget.. Så nu holder jeg pause fra det, så håber jeg bare jeg ik falder i en eller anden dag i byen.. Synes også de piller der færdes på markedet er ret slatne, i hvert fald dem jeg har haft fingre i! (men det skal vi ik diskutere)
Men det blev i hvert fald for kedeligt, og det går meget godt med at holde mig fra dem. Det er heller ik fedt, man blir ligeså fucked dagene efter næsten, men bare den kedeligere virkning i weekenden!

MØG-PILLER!

Det må blive til ekstra ordinære fester.. og nok hellere ren MDMA :roll: 8)

Titel:
Junior medlem

Undskyld men hvad er der galt i at spise 18 kiks over en aften det kan alle med en stærk psyche hurtig komme op på hvis man spiser kiks ofte.

Men djio bare rolig der sker dig ikke noget du har bare en god gammel dags nedtur og det bedste du faktisk bare kan gøre er at slappe af og ikke tænke over tingene og så måske hygge med nogle venner så går det over af sig selv hvis du selvfølgelig ikke spiser kiks hurtig efter.

Og angående det med idne blackout det er også meget normalt når man spiser den mængde kiks du skal tænke på at du har mange stoffer i kroppen endu som ikke høre til der jeg selv får også de blackout eller stød i hovedet 4-5 dage efter en ordenlig kikse tur får det faktisk nogen gange sådan som om det hele slukke :idea:

Titel:
Junior medlem

P.S noget af det bedste du faktisk kan tage for at komme oven på igen er C-vitaminer og E-vitaminer...
Det virker helt sikker på mig selv..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Undskyld men hvad er der galt i at spise 18 kiks over en aften det kan alle med en stærk psyche hurtig komme op på hvis man spiser kiks ofte.

Du ved tydeligvis ikke en skid om MDMA så værsgo at læs. Så kan du sikkert finde svaret på dit spørgsmål :)

http://www.thedea.org

http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml

Mvh Farmand

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
crashbr skrev:

Men djio bare rolig der sker dig ikke noget du har bare en god gammel dags nedtur og det bedste du faktisk bare kan gøre er at slappe af og ikke tænke over tingene og så måske hygge med nogle venner så går det over af sig selv hvis du selvfølgelig ikke spiser kiks hurtig efter.

Og angående det med idne blackout det er også meget normalt når man spiser den mængde kiks du skal tænke på at du har mange stoffer i kroppen endu som ikke høre til der jeg selv får også de blackout eller stød i hovedet 4-5 dage efter en ordenlig kikse tur får det faktisk nogen gange sådan som om det hele slukke :idea:

Det er ikke blot i psyken, men også i kroppen, alarmklokkerne burde ringe forlængst..................

Senest rettet af ThirdEyeFlood 03 maj 2007 21:35, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg er færdig af grin! Men det er jo standard kikseklapper snak.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]