Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 12:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
jeg ved ikke hvor jeg ellers skal poste et spørgsmål E-piller/mdma, eftersom det jo ikke er tilladt i "syntetiske drugs", så nu er det altså havnet her..

man hører jo så meget fra dem som er ansat til at vide hvad der er bedst for os, og der bliver ofte offentliggjort "officielle" pille-tests som fortæller om giftige piller, osv. osv.

så jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen af jer herindefra nogensinde er stødt på e-piller som var markant anderledes end i havde forventet? - eller måske decideret slet ikke engang har været mdma overhovedet?
Hvor ofte støder man på ecstasy som ikke er ecstasy, og måske direkte sundhedsskadeligt?

Titel:
Insane psychedelia user!

http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecstasy/4_06.pdf

Hvorfor er det altid mig, som skal linke til den rapport? :x

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dr. Phibes skrev:
http://www.sst.dk/publ/Publ2006/CFF/Ecstasy/4_06.pdf

Hvorfor er det altid mig, som skal linke til den rapport? :x

Fordi vi andre har gjort det nok gange og ikke gider finde den frem endnu en gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tak skal i ha, hehe.. jeg burde nok have tjekket lidt bedre efter før jeg postede indlægget. men der er altså ikke nogen af JER herinde på sitet som har haft særligt dårlige oplevelser på piller?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Jeg har sendt en ven på sygehuset pga forkert indhold i pillerne. Jeg havde mærket det efter en. Problemet var at vi havde 3 slags piller. Pilletype 1, Pilletype 2 og Pilletype 3. Pilletype 1 og Pilletype 2 var MDMA men Pilletype 3 var noget andet, jeg spiste 1 Pilletype 3 og havde det fint, havde også spist nogle af de andre, men kunne sagtens mærke forskel. Min ven dobbeldropper så Pilletype 3, 5 timer senere ligger han i en ambulance.

De andre jeg har prøvet der ikke var MDMA var Pilletype 4
Jeg spiste 1, den virkede ikke så jeg ventede 1 time, spiste derpå 1 mere. Der skete heller ikke noget. Så jeg stenede mens de andre var blæste på nogle andre piller. Da vi så går hjem for at sove, går det også fint nok, jeg fik et lille rush da jeg kom hjem, men var for træt til at udforske det mere, jeg sover så 4 timer og vågner op, flyver op og begynder at danse. Har totalt smæk på og verdenen er anderledes.

Så var der Pilletype 5 fra 2000, dem der dræbte folk, man kunne sagtens mærke der var PMA i, fordi når man spiste 1 så blev man blæst afsted igen når MDMA'en var ved at ligge sig. Passer jo godt på PMA. De var nu meget fede de kex, glad for jeg aldrig har spist så mange af dem.

Pilletype 6, underlig underlig pille, jeg spiste 2 til et rave, ovenpå 2 Pilletype 7. Men Pilletype 6 gjorde at jeg sad ned i 3 timer og var total lovedup, vennerne "gemte" mig nærmest bagved dem, fordi jeg så total ramt ud. Helt sikker på at det har været MDA. Der gik også rygter om at Pilletype 7 var Ketamin, det tror jeg dog ikke det har været, fordi de virkede som MDMA.

Hvis det er verboten at nævne navne, så bare lige PM mig, så sletter jeg dem igen.

[Edit] Har fjernet pillenavne.

Senest rettet af Freakaling 19 apr 2007 16:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Tror at du har misforstået noget Ganja-Man.. Så vidt jeg ved er det okay, at diskutere ecstasy i "syntetiske", bare ikke de enkelte piller.

Right?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Schizophreniak skrev:
Hvis det er verboten at nævne navne, så bare lige PM mig, så sletter jeg dem igen.

Havde dette ikke stået der, var du blevet bannet med det samme!
Jeg foreslår at du retter i dit post.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan er holdningen overfor at nævne specifikke piller, hvis disse indeholder farlige ingredienser?

Det er jo trods alt et HR site ik :?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Holdningen er crap! Det er hvad den er.. Hrm hrm

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Deciderede advarsler mod specifikt farlige piller er selvfølgelig i orden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tak Schizophreniak, det var lidt der jeg søgte hen af..

bør man i øvrigt undgå at tage ecstasy hvis man ikke er helt sund og rask, men måske fx døjer med en svag influenza?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Ganja-Man skrev:
tak Schizophreniak, det var lidt der jeg søgte hen af..

bør man i øvrigt undgå at tage ecstasy hvis man ikke er helt sund og rask, men måske fx døjer med en svag influenza?

Du bør holde dig fra alle stoffer hvis du ikke lige er på toppen.
Livet er langt, og vi skal nok allesammen nå det hele, selvom vi ligger ædru og syge i en uge eller to.
Men den bedste til at afgøre om du er klar og fit for fight med stofferne, er dig selv.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]