Her i nat ved 3 tiden blev jeg forstyrret midt i en god gang unreal, af en temmelig fuld og sur mand så kommer brasende ind i min lejlighed råbende om at jeg havde nakket hans mobil telefon.
Får ham forklaret at jeg ikke har noget med noget at gøre og smidt ham ud igen.
Tror ikke der går mere end et par min, så ringer min telefon, jeg tager den self og finder ud af at han nu står og sparker på min nabos dør og råber.
Min kæreste og naboen blev temmelig bange for hvem det var og spurgte mig om jeg ikke ville kigge hvad der foregik.
Det er så, som ventet, ham igen, jeg spørger ham hvad han havde gang i? Jeg får hele forklaringen med telefonen igen og en masse skældsord smidt i hovedet, bliver temmelig pissed og råber hvad fanden han bilder sig ind og skræmme min dame så meget?
Han flipper totalt ud på mig og siger blandt andet siger at han fandeme ville skide på min sæk af en kæreste og truer mig med klaps.
Vi kommer selvfølgelig godt op og skændes og han får mig til sidst provokeret så meget at jeg er mili sekunder fra at vende vrangen ud på ham, gudskelov kommer de ud inde fra naboes lejlighed og får stoppet mig.
I mellemtiden er hans kone dukket op og han skifter taktik og siger han ringer til politiet, hvilket var helt fint med mig, da det også ville have været mit næste træk.
Vi står så og venter på de blå skal dukke op og han bliver ved med at råbe og svine min dame, naboen, en veninde og mig til, tøsebørnene prøver at forklare ham vi ikke kender noget til hvor hans ting er blevt af, mens jeg stadig er helt oppe i det røde felt og måske heller ikk snakkede så skide pænt længere, beder ham utallige gange pisse af hvis han skal råbe så meget, uden resultat self
De blå triller efter et kvarters ventetid ind på pladsen.
Jeg går dem i møde og beder dem fjerne den højrøstede tumpe som stod oppe ved min hoved dør, men det eneste svar jeg fik at jeg bare skulle lukke røven og lade dem passe deres job.
Den stive gut kommer ileende til og begynder for nr alt for mange gang visen om telefonen og en masse bullshit om mig, da han langt om længe blev færdig med at klynke, gav jeg min version af sagen.
Politiet vælger at bede ham gå hjem (han er min genbo, så ikke så langt)
hvor efter de beder om at komme ind i min lejlighed, nægter selvfølgelig til at starte med, men de vader ind alligevel og begynder at krydsforhøre mig og de andre om det med fonen, vi melder alle pas, så skal vi sgu til at tømme lommer også, gør vi så da ingen af os havde noget
Jeg kunne næsten spore en vis skuffelse hos dem, så ville de have lov at rode lejligheden igennen, det gad jeg sq da ikke, men de rodede alligevel godt rundt, der er jo egentlig ikke så meget at gøre, hvis jeg hidser mig op går der jo ikke 10 min før de har en kendelse alligevel
Ingen gevinst til padderne endnu engang
Så kommer turen til cpr numre, da min kæreste giver hendes og de tjekker op på det i radioen påstår de at hun er efterlyst
Hun har godt nok været efterlyst for en måned siden, men det kan jo sådan set rage dem!
De vil self have hende med på stationen, hvilket både hende og mig nægtede.
De flegner helt ud og en af svinene river hende ned af ryglænet på sofaen og slæber hende ud mod gangen, der blev jeg satme godt nok hidsig og skubber til en af de andre tumper for at komme hen og hjælpe hende, hvilket nok ikk var det smarteste træk lige der, men bare en reflex

Bliver skubbet ind i stuen af to padder og for at vide jeg skal køle helt af, ellers kunne jeg sove hos dem natten over, så chillede lige ned
De forsvinder og tager min tøs med, jeg går tilbage til lejligheden som er blevet tom og står og tænker lidt over hvad der var sket
-
Gør jeg så stadig nu og det giver lige lidt mening for mig, jeg mener, hvis man bliver truet og i den dur af en tumpe uden nogen som helst ide om hvad det er han beskylder en for og så derefter melder det til politiet..
Ja så regner man vel forhelvede med at de tager sig af det, i stedet for at man havde klappet ham et par på kæben.
Sådan leger skive politi åbenbart ikke
Mit spørgsmål er: Hvad satan gør man når de ikke tager ens anmeddelser seriøst og gør en til "skurk" i deres lille univers.? Jeg kunne lige så godt have vappet ham en med det samme i stedet for at snakke med politiet.
Gik fra at spille computer til næsten at bryde med blå svin på ca 30 min, det kan fandeme ikk være meningen !
Kan også lige tilføje at damen blev afleveret 20 min senere af nogen småflove tabere