Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg prøvede at ryge salvia for et stykke tid siden. Og jeg må ærligt indrømme at jeg bestemt ikke kunne lide det. Jeg fik et vildt trip hvor min sjæl for rundt i en cirkel gennem tvét og mine albuer og mine ben virkede som det midderste af et tandhjul som resten af kroppen så snurret rundt om. Jeg røg kun et meget lille bonghovedet med 5X men ikke desto minder gik det totalt vildt for sig. Puha jeg tror at jeg holder mig til svampene og hash fremover*S*.
Skal lige siges at det gudskelov kun tog 3-5 min. så var det overstået. Men det er bestemt ikke noget som jeg vil prøve igen*GGG*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes nu egentligt det lyder meget fristende men jeg er ikke ryger så det ! Forøvrigt velkommen til endnu en pige på boardet det er da fedt at der bliver mindre opdeling af kønnene !

------------------
Støt fri hash !

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey hamp.......Tak for velkomsten. Jeg kan garentere dig for at jeg ikke syntes at det var specielt behageligt*GGGGG*

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Hehe det kunne jo blive det nye dating.dk her inde....*LOL*
No offence guffepigen..

------------------
MVH
GoaHead

----------
Goa Forever!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har tidligere eksperimenteret med forskellige former af Salvia D.
Jeg kan kun anbefale ekstrakterne. At ryge eller tygge normale salvia blade er virkelig et mesterstykke. Dosen er 3-5 g hvilet er ret meget at ryge (smagen minder meget om bæreblade fra hampplanten) samtidig skal røgen holdes nede så lang tid som muligt. Personer med JERNLUNGER kan måske få noget ud af normale blade, men jeg har aldrig mødt nogen!
Hvis bladene skal tygges, så er friske blade absolut de bedste, men det kræver igen en kæmpe dose. Tørrede blade kan ligges i vand og derefter formes til en lille kugle der maseres i munden i ½-1 time (meget ubehagelig oplevelse)
Har også prøvet liquid salvinorin A, meget intensivt, men det minder måske lidt for meget om syre (ikke i effekten, men i indtagelsen)
Salvia X5 er min farvorit, eller måske X10. Jeg har aldrig prøvet x10, men tanken om at der kun skal ryges ½ g virker meget positiv.

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Junior medlem

Geografisk sted: Herlev
der er noget jeg ikke forstår. jeg har selv bestilt 5x extrakt fra ethnoplanet, men hvor meget skal jeg ryge? Jeg læste på en engelsk side, at 5x ekstrakt er meget kraftigt, så selv erfarne brugere vist nok højst skulle ryge 1/5g og at nybegyndere skulle nøjes med 1/20 til 1/10g. især folk der i forvejen er meget filosofisk anlagt og som mener at de har åbnet for døre i deres sind, bør passe på. jeg føler selv at jeg er meget åben overfor alt udenfor den normale virkelighed, så jeg skal vel ikke ryge så meget. især ikke når det er første gang. men jeg læste i Zionboy's post, at han ryger 1 helt gram 5x ekstrakt så vidt jeg kan forstå. det lyder jo af alt alt for meget i forhold til hvad jeg før har læst.

og når folk snakker om at de ryger et bonghovede eller 2 i træk, hvor stort er det bonghovede så? eller hvor mange mg er der i hvert bonghovede?

jeg ville tro man kunne få måske 5-10 trip ud af 1g 5x ekstrakt, men det er måske helt forkert?

jeg vil meget gerne vide hvor meget folk plejer at ryge. et bonghovede hjælper mig ikke så meget, for de kan jo være i så forskellige størrelser. hvor mange mg plejer i at ryge per trip?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af zionboy:
At ryge eller tygge normale salvia blade er virkelig et mesterstykke. Dosen er 3-5 g hvilet er ret meget at ryge...<HR></BLOCKQUOTE>

Slet ikke... hvor får du den dosering fra?
Tommelfingerreglen for normale tørrede Salvia-blade, er at de indeholder 2.5 mg Salvinorin-A pr. gram... 1 mg. burde være nok til et gennembrud, men det afhænger igen af teknikken.

Jeg røg Salvia-blade med en ven i søndags på en spritkølet tjubang... Jeg fik den onde griner, Lady S var åbenbart i meget godt humør! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Min ven fik bestemt gennembrud, han sugede også et halv gram i en stor lunge som han derefter holdt inde i et halvt minuts tid... Vildt at overvære en person der får gennembrud, hehe!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg har røget det "normale" Salvia 1 gang med en ven. Vi røg begge 1 g. , og oplevede kun milde hash-rus-agtige effekter - vi røg ca. en 3-4 bonghoveder, men tog den dog også med ro.
Jeg har røget Saliva 5*ekstrakt 2 gange - første gang var med 2 venner. Jeg røg 1/8g. på en lille pibe, og forsvandt totalt i ca. 2-5 min., hvor jeg havde en slags "ude-af-kroppen-oplevelse", totalt underligt! jeg vendte tilbage til virkeligheden efter lidt tid, og var bare lidt "sær" og underlig i hovedet i ca. 30-45 min., og så helt straight i hovedet.
Mine venner røg begge ca. 1/4 g. over lidt længere tid end mig, og var hele tiden ved bevidsthed. Min ene ven fik bare helt vildt grineren over alting, mens den anden fik lidt hallu'er, en slags sære "visioner"/syner.
Den anden gang jeg røg Salvia 5*ekstrakt røg jeg også kun 1/8 g. , men røg det alene. Jeg tog først en lunge fra min lille pibe, som jeg holdt nede i ca. 5-10 sek. , og så en lidt dybere, som jeg holdt nede i ca. 20 sek., hvorefter jeg pustede ud, lagde piben og lighteren fra mig, og lagde mig i min seng. Jeg "forsvandt" ligesom 1. gang jeg røg 5*ekstrakt i ca. 2-5 min., ,men denne gang lå jeg ned i et helt mørkt rum, og var mere fokuseret på effekten. Da jeg vendte tilbage til bevidsthed igen, lagde jeg mere mærke til følelsen af at være "ved siden af mig selv" som jeg også havde haft første gang - det blev lidt ubehageligt.

Jeg synes at folk bør starte med ca. ½ til 1 g. af det normale tørrede Salvia, for at lære effekten at kende - følelsen er helt speciel. Så kan man hvis man (som jeg) føler at effekten er lidt kedelig på det normale, prøve 5*ekstrakt - man bør starte med 1/8g. eller derunder - jeg er ihvertfald blevet ret fucked begge gange jeg har røget 1/8g.

Junior medlem

Geografisk sted: Herlev
okay tak for det.

jeg var inde i some idag og købte 1g 5x ekstrakt for 250kr. det er jo noget dyrere end hos ethnoplanet, men er der nogen der ved om der er forskel påde 2 produkter? den pose jeg fik hos soma ligner bare nogle blade der er blevet hakket fint. jeg troede det ville være en slags pulver?

jeg har også bestilt 1g hos ethnoplanet men det tager jo lidt tid før det kommer frem. jeg kan jo evt. skrive hvad der virkede bedst når jeg har prøvet begge ting.

nogen der har erfaringer med salviaprodukter fra forskellige forretninger?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
jeg har ikke prøvet fra andre steder end Soma, men det 5*ekstrakt fra Soma virker sgu! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]