Jeg har røget det "normale" Salvia 1 gang med en ven. Vi røg begge 1 g. , og oplevede kun milde hash-rus-agtige effekter - vi røg ca. en 3-4 bonghoveder, men tog den dog også med ro. Jeg har røget Saliva 5*ekstrakt 2 gange - første gang var med 2 venner. Jeg røg 1/8g. på en lille pibe, og forsvandt totalt i ca. 2-5 min., hvor jeg havde en slags "ude-af-kroppen-oplevelse", totalt underligt! jeg vendte tilbage til virkeligheden efter lidt tid, og var bare lidt "sær" og underlig i hovedet i ca. 30-45 min., og så helt straight i hovedet. Mine venner røg begge ca. 1/4 g. over lidt længere tid end mig, og var hele tiden ved bevidsthed. Min ene ven fik bare helt vildt grineren over alting, mens den anden fik lidt hallu'er, en slags sære "visioner"/syner. Den anden gang jeg røg Salvia 5*ekstrakt røg jeg også kun 1/8 g. , men røg det alene. Jeg tog først en lunge fra min lille pibe, som jeg holdt nede i ca. 5-10 sek. , og så en lidt dybere, som jeg holdt nede i ca. 20 sek., hvorefter jeg pustede ud, lagde piben og lighteren fra mig, og lagde mig i min seng. Jeg "forsvandt" ligesom 1. gang jeg røg 5*ekstrakt i ca. 2-5 min., ,men denne gang lå jeg ned i et helt mørkt rum, og var mere fokuseret på effekten. Da jeg vendte tilbage til bevidsthed igen, lagde jeg mere mærke til følelsen af at være "ved siden af mig selv" som jeg også havde haft første gang - det blev lidt ubehageligt.
Jeg synes at folk bør starte med ca. ½ til 1 g. af det normale tørrede Salvia, for at lære effekten at kende - følelsen er helt speciel. Så kan man hvis man (som jeg) føler at effekten er lidt kedelig på det normale, prøve 5*ekstrakt - man bør starte med 1/8g. eller derunder - jeg er ihvertfald blevet ret fucked begge gange jeg har røget 1/8g.
|