Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Jeg holdte en gang ferie i Spanien, 5 kilometer fra Gibraltar.. Det vil sige, MEGET tæt på Marokko..

Slap af noget røg de har dernede, og til de mest hjernedøde billige priser.

Woot 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jaspar skrev:
Admire skrev:
Hvis man ikke kan undvære at ryge på sin ferie så må man vel sande at man har et afhændigheds problem......

Hvorfor det? Jeg vil da mene, at .

Der er vist ikke nær så stor grund til at diskutere det, hvis man danner sig et mindre indblik i hvor velanset/stramt der bliver set på hash. Det første der møder ens blik når man trykker sig ind på destinationen, på http://www.webehigh.com, er netop en "populær-rate", en skal fra 1 til 5( hvor toppen er virtually legal) der netop angiver dette. Der linkes også ofte til sider om lovgvingen på netop dette punkt.

Fat det :D

Titel: Heh
Junior medlem

Grineren der lige kom en tråd om præcis det med flyrejser.

Har lige været et smut i kina med familien på ferie, og der fik jeg også lige smuttet et lille gram super ryger med. Og ja, det er sku nok bedst at gemme det dernede - det gjorde jeg i hvertfald. Med en god noia på selvf..

Godt nok rimelig idiotisk, når man tænker på hvor kolde i røven de er dernede på det punkt.

Men hold kæft det var syret at stå midt i beijing og fyre en rigtig god pind :lol: !

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Brainforest
Åh det er ellers lækkert at ryge på fremmed landjord, synes sgu man bliver dobbelt så høj, og 3 gange så euforisk.

Det er lækkert, men også meget risikabelt og dumt. Jeg havde bare pakket noget pot ned i en lille plastikpose, klemt det godt sammen, og pakket det dybest ned i et par fodboldstrømper som så lå midt inde i tasken. Fik også rimelig godt med paranoia i lufthavnen, men der skete intet. Røg heldigvis det hele dernede, men så skulle man jo have alle sine nye piber og bonger, fyldt med tjære, med hjem.

Men det hele gik. Oveni købet så godt at jeg bestemte mig for at gøre det samme den næste gang jeg tog afsted, og der gik det ligeså fint.

Men for dælen pas nu på. Mere end mig.

MVH

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: en blomstereng omgivet af flyvende grønne guldfisk! (i Århus))
haha ja jeg prøvede engang at handle med en gade pusher i the red light district i london.. (dum som jeg var!).. han trak mig med ind i en gyde og sagde en pris.. jeg turde ikk sige ham imod så jeg gav ham et beløb på omkring 300 kr. for en lille pose.. senere fandt jeg ud af at indholdet af denne pose var sammenkrøllet toiletpapir..! :oops:

jeg siger jer det er det dyreste toiletpapir jeg NOGENSINDE har købt!! :roll:

Titel:
Medlem

Hehe, prøvede næsten det samme i Prag, såen en rigtig lille luset gade-sumper kom hen og krævede nogle 100 for skunk, som jeg så fandt ud af var fucking kviste og krydderier.. Men så var det jo godt dørmanden på det lokale bordel havde prima-skunk... Søde fyr.

Du kan evt købe nogle smelly-proof poser hos http://www.tobakshop.dk de sku være ret gode til at holde lugten ude. Den med shampoo-flasken holder da ikke helt, skal de ikke være gennemsigtige og kun halvt fyldt?

Titel:
Dedikeret medlem

jeg ville også bare undlade at tage noget med, og så i stedet udforske de fremmede standarter :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hvor der er ild
Vil lige for sagens skyld tilføje, at man ikke kan gemme noget for en hund. Station2 fulgte engang træningen af narkohunde, hvor de puttede en klump ned i en blikdåse, gravede den 10-15 cm ned, og hunden lugtede det på 100 meters afstand. Det bedste til at kamuflere lugten skulle efter sigende være kaffe, men jeg ved det ikke. Bare hav in mente, at du ikke kan skjule noget for en hund.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Læste et sted her på forummet, at den finte med kaffe var noget fra en "Frækkere end politiet tillader"-film, og i virkeligheden slet ikke virkede. Hun kan lugte molekyle-strukturen, så kan vist kun rigtig gemmes i kemisk-affald.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]