Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted i den mørke skov
har hørt om Psilocybin frø'r men ved ikk om det er rigtigt. ?

vil gerne vide om hvor man evt. ka anskaffe sådan nogen ?
om der er nogen som har prøvet at slikke på sådan en ?
hvor mange gange ka man slikke på den ?
og hva koster sådan en lille satan ?

jeg ved ikk om det er det rigtige sted at ligge det ind ? men Psilocybin er vel psilocybin ??

håber det gir lidt pote det her for vil virkelig gerne prøve det !

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Panico skrev:

Det er ikke rigtigt; så vidt vides udskiller ingen dyr psilocybin. De du har hørt det fra, har sikkert tænkt på tudsen Bufo alvarius, som udskiller 5-MeO-DMT: Erowid psychoactive toad vault.
Billede
Jeg tror ikke det ville være særligt effektivt at slikke på tudsen; at opsamle slimen fra den og ryge stadset skulle være måden at gøre det på. Men så igen, hvorfor anvende en animalsk kilde til et stof som er nogenlunde udbredt i planteverdenen? Jeg ville ikke have lyst til at irritere den søde tudse i ny og næ for at opsamle dens slim. 5-MeO-DMT og psilocybin ligger også et ret pænt stykke fra hinanden rent virkningsmæssigt.

Medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Panico skrev:

Det er ikke rigtigt; så vidt vides udskiller ingen dyr psilocybin. De du har hørt det fra, har sikkert tænkt på tudsen Bufo alvarius, som udskiller 5-MeO-DMT: Erowid psychoactive toad vault.
Billede
Jeg tror ikke det ville være særligt effektivt at slikke på tudsen; at opsamle slimen fra den og ryge stadset skulle være måden at gøre det på. Men så igen, hvorfor anvende en animalsk kilde til et stof som er nogenlunde udbredt i planteverdenen? Jeg ville ikke have lyst til at irritere den søde tudse i ny og næ for at opsamle dens slim. 5-MeO-DMT og psilocybin ligger også et ret pænt stykke fra hinanden rent virkningsmæssigt.

nej hvor ser den altså sød ud hehe...

hvorfor anvende en animalsk kilde hmmm hmmm ved det ikk har bare altid haft lyst.
oki så man ska ryge det mmmm man ka da ikk ryge slim ka man ? hvordan lige ??

men tak alligevel.. nu mangler jeg bare og vide hvor jeg ka få fat i sådan nogen ??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
Du skal sku nok ikke regne med at jogge ned i den lokale dyrehandler for at få fat i sådan en lille basse - det er jo en halveksotisk lille fyr. Prom kommer jo endda med et link og navn, tjek lidt op selv :)
Hvis man fuldstændigt ser bort fra den store usandsynlighed det er at du rent faktisk skulle få fat i sådan en krabat, så er det da fuldstædigt uforsvarligt at ville anskaffe sig et levende væsen, udelukkende med det formål at blive blæst på det. Du har velsagtens ingen ide om hvordan dyret holdes i live (og jeg har bange anelser om at det slet ikke er din intention :shock: )
Men ja, tag fat i noget flora istedet :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Også er der lige det, at mange giftfrøer mister giften i fangeskab.

Har du slikket din frø idag :?: :lol: :lol:

Hilsen Flimmer

Senest rettet af Flimmer 11 mar 2007 20:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omkring jylland!
Jeg tror ikke at den er værd at sidde og skrabe slim af.. Du får nok mere afføring fra den end trip?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Hvis du vil på 5-MeO-DMT bør du forberede dig lidt. Om så du slikker slim fra en frø eller finder potente planter.

http://www.erowid.org/chemicals/5meo_dmt/5meo_dmt.shtml

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Til visionaere med denne her. Saa kan de vurdere hvad der skal ske :)

Insane psychedelia user!

Prometheus skrev:
Bufo alvarius

Kursiv. Stort startbogstav i slægstnavn. Lille startbogstav i artsnavn.
Åh, jeg kunne kysse dig :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
flimmer skrev:
Også er der lige det, at mange giftfrøer mister giften i fangeskab.

Ja, men her drejer det sig som sagt om en tudse. Du tænker på pilegiftfrøerne Dendrobates, hvis batrachotoksiner syntetiseres fra komponenter i deres naturlige kost. I fangenskab er de altså ganske harmløse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hyben skrev:
Du skal sku nok ikke regne med at jogge ned i den lokale dyrehandler for at få fat i sådan en lille basse - det er jo en halveksotisk lille fyr. Prom kommer jo endda med et link og navn, tjek lidt op selv :)
Hvis man fuldstændigt ser bort fra den store usandsynlighed det er at du rent faktisk skulle få fat i sådan en krabat, så er det da fuldstædigt uforsvarligt at ville anskaffe sig et levende væsen, udelukkende med det formål at blive blæst på det. Du har velsagtens ingen ide om hvordan dyret holdes i live (og jeg har bange anelser om at det slet ikke er din intention :shock: )
Men ja, tag fat i noget flora istedet :)

hov undskyld havde lige over set det ... =P i will do that ...

hmm når ja hehe havde enlig ikk rigtig lige tænkt længere end til Blæstet.
kunne måske være man skulle vente lidt :roll:

Flora ?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Mr-headbanger skrev:
Jeg tror ikke at den er værd at sidde og skrabe slim af.. Du får nok mere afføring fra den end trip?

Tja, hvis ikke jeg husker meget galt, så er det muligt at klemme omkring 300mg 5-MeO-DMT ud af dens kirtler om måneden, så du får da en hel del trip ud af den, når doserne ligger omkring 5-10mg ;)

Men ja, den skider nok mere end 300mg om måneden...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

flora er alt godt fra planteriget, det vil nok være en del nemmere og langt mere humant :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
hvor er forskellen om man har en tudse som man nænsomt malker for at skaffe sig en væske indeholdene noget man finder yderst værdifuldt og respektere højt (min personlige "holdning" til 5 meo dmt), eller om man går ned i sit lokale supermarked og betaler arla en 5-10 kr for en anden væske der er blevet "brutalt" hevet ud af en mere eller mindre lidene ko. Ikke at jeg ikke synes at jeres kamp for frihed til dyrene, eller dyre velfærd som sådan ikke er gloværdig, synes bare det er mærkeligt at der er sådan en forskel på hvilke dyr det er der "misbruges"...
Beklager hvis i finder det off-topic, jeg har nogen gange en anden opfattelse af hvornår der er sammenhæng i tingene end de fleste.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nu overdriver du det jeg siger - jeg har overhovedet ikke gang i en kamp for dyrenes velbefindende, jeg synes blot at det er uansvarligt at anskaffe sig et dyr af den simple grund at blive blæst. Havde panicko samtidigt sat sig ind i hvordan dyret skulle passes o.l havde det sgu været fint nok. Det er bare ret amoralsk at misbruge et dyr på den måde - han havde jo netop ikke tænkt længere end "blæst", som han selv siger.
Det kan der jo komme en længere debat ud af - men igen, jeg havde skam også været foraget hvis malkekøer ikke blev hold i live. Selvfølgelig er deres levevilkår ikke i top, men det er der nu nok ikke mange kæledyr der kan prale af.

Titel:
Medlem

Citat:
Det er bare ret amoralsk at misbruge et dyr på den måde - han havde jo netop ikke tænkt længere end "blæst", som han selv siger.

Det er vel ikke mere umoralsk end at holde dyr for at leve af dem, f.eks. grise og køer. For Panico kan frøen jo være en hobby og et malkedyr, hvis han ønsker det, og den kan få verdes bedste terrarie. En svineproducent kan godt have sine dyr som hobby, men de er også hans levebrød og må derfor produceres så billigt og hurtigt som muligt, hvilket jo unægteligt betyder en nedgang i deres levestandard til fordel for en høj avance, en ting kæle/hobby/malkefrøen jo ikke må ligge under for.

Citat:
man går ned i sit lokale supermarked og betaler arla en 5-10 kr for en anden væske der er blevet "brutalt" hevet ud af en mere eller mindre lidene ko.

Øhm.. Nu kender jeg lidt til slagte/malke-industrien, og jeg kan roligt forsikre om at ingen køer lider hverken mere eller mindre. Og i fald de bliver skadede aflives de hurtigt.
Malkningen er nødvendig når koen ikke er med kalv, ellers sprænger dens yver. En ko der skal malkes føler det ligesom dig der skal tisse, den kan bare ikke selv lukke op for "hanen", om man så må sige.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Pas nu på der ikke går sport i at misforstå mig.

Citat:
han havde jo netop ikke tænkt længere end "blæst", som han selv siger.

Han havde IKKE tænkt sig at anskaffe verdens bedste terrarie, og havde IKKE i sinde at sætte sig ind i dyret som en hobby.

Titel:
Medlem

Citat:
Han havde IKKE tænkt sig at anskaffe verdens bedste terrarie, og havde IKKE i sinde at sætte sig ind i dyret som en hobby.

Men det ER en mulighed at han gør :) Min pointe var også mere at den ikke behøver have det skidt, og at der ikke kan gælde nogen speciel morale for frøhold i forhold til andre dyr..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

tja, muligheden er der vel. Jeg forholder mig kun til det han skriver. hvilket jeg ikke gider quote igen :(

og selvfølgelig skal der ikke gælde nogen speciel morale for frøer. som jeg har skrevet før *frustreret i skrivende stund* ville det røre mig lige så meget hvis han købte end kat, for at samle dens affældede hår op, indtil den døde af sult eller anden manglende pasning. Jeg er pisse ligeglad hvad fanden det er, så længe lortet bliver passet. Jeg er sku også ligeglad med om køer bliver passet bedere eller værre - det vil på ingen måde hellige et andet mishold.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
The ONE skrev:

Øhm.. Nu kender jeg lidt til slagte/malke-industrien, og jeg kan roligt forsikre om at ingen køer lider hverken mere eller mindre.

Så er du enten blind eller dum. -Og da du åbenbart har skrevet ovenstående, indsnævrer det unægteligt mulighederne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]