Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 09:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.................

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 19:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troll skrev:
Moonage daydreamer skrev:
Jeg har aldrig nydt at ligge ned i en blød dyne så meget som da. Så alt i alt en rigtig rar rus, men efter min mening ikke 100kr værd.

"100KR" :shock:

- Altså kratom i god kvalitet findes til 2 kr grammet. En storforbruger som jeg behøver ikke mere end 10 - 15 gram af dem for en stor rus.

Put det i blenderen og så i kapsler. Så får du 100 procent udnyttelse og længere påvirkning.

Jeg kan desværre ikke bestille over nettet da jeg stadig bor hjemme, og den eneste butik jeg kender (og ikke må nævne) sælger 15g blade for 100kr. Jeg tog det så også over 2 gange, men alligevel. Er der mere i det kratomfis end jeg har oplevet :?:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dannemark
om der er "mere" i det ved jeg ikke, men jeg tror bestemt at den forholdsvis lave dose var med til at sænke oplevelsens værdi. Du skal nok regne med at en højere dose vil give en stærkere oplevelse så :) lidt hen alla den eufori og velvære du fik, blot vil følelsen være mere "til stede"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
nu vil jeg så prøve nogle af de nye kratom "pies" som skulle veje mellem 36-42 gram stykket og koste omkring 300,- til 350,-.
nogle der har gode/dårlige erfaringer med dem?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
Jeg har selv været ude i et overforbrug af krat. Problemet med et regelmæssigt brug er at man (for de flestes vedkommende) smides ud i en uhyre depressiv tilstand efter ophør, kraftigere end det der kan opleves ved rygestop (weed). Dog vil jeg påpege at man har det betydelig bedre efter tre til fem dage :)

Så nej, kratom i sig moderation tager ingen skade af (dog får jeg slemme tømmermænd af det, ved ej hvorfor det især er mig der får de tømmermænd), men det er lettere end man umiddelbart tror at blive hooked.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]