Det er nemlig noget som jeg ved har været oppe at vende nogle gange før, men jeg ønsker lidt mere specifik viden om emnet som er... kratom.
Mit spørgsmål til dem der læser videre efter hemmeligheden er blevet røbet, er følgende:
Jeg har været ude at købe noget kratom, 15g blade, og regner med at skulle afprøve det om nogle dage med en amigo. Jeg har læst at man kan "tilberede" kratom på flere måder, til rygning, te og kapsler (hvad det så end vil sige sig). Af hvad jeg kan læse mig til virker det bedst hvis man koger og filtrerer det i flere timer, mens en del går til spilde i "almindelig" kratom -te. Jeg er dog dum og doven så jeg tror at jeg vil lave det sidst nævnte alligevel. Mine spørgsmål er så:
-Hvor meget går til spilde ved den nemme fremgangs måde, dvs. at koge noget vand og hælde det i krus med kratom i for derefter at lade det trække i noget tid - er virkningen radikal svagere end ved filtrering eller bare lidt. Med andre ord kan det betale sig for en doven person og vil man få noget ud af det?
- Når jeg lader teen trække i krusene skal jeg så lægge noget over for at holde på varmen, eller er det lige meget? Hvor lang tid skal det trække, og hjælper det at drikke bladene, i så fald hvor meget?
Kan I give mig nogle gode forslag til hvordan jeg kan forbedre smagen, som ikke skulle være den bedste, og hvad hjælper det at hælde citron i?
Og endelig hvor lang tid varer virkningen ved.
Jeg har som sagt prøvet at undersøge sagen, men jeg har ikke rigtig kunnet få nogle svar. Håber I kan hjælpe!
Iøvrigt rigtig fed side.