Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 16:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Halluer
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
okey la os skille fårne fra bukkene,

hvor mange her inde fra har haft halluére
efter en hver form for indtagelse af cannabis ????

hvis cannabis fremkaldte halluere
så var det blevet brugt med 100%´s garenti ved samplige ALLE skramme kampangere

der er lavet skræmme kampangere hvor der er blivet vist billede af en helt normal mand der bare "PRØVER" cannbis og så ser man et andet billede af ham igen med en kanyle armen som narkoman og så står der 2 måndere efter eller sådan noget,
når der er lavet sådan nogle dårlige augomenter i mod cannabis så syntes jeg det lyder lidt sjovt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Dedikeret medlem

jeg kan godt forstå at der er folk der ikke har gidet at kommentere det med om de har ikke/eller har haft halluere fordi de ikke gider at drages ind i en diskosion,

men la os lige høre hvor mange der her inde fra har "PRØVET" at få (hallu crew) syndromet

skriv også hvad du/i har oplevet og hvad der pracist skedte,
hvordan var take off hvordan havde i det lige da halluerne kom og hvad havde i oplevet for inden det ovs.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Okay Nostalgic, lad os lige se på hvad du egentlig har sagt i løbet af denne diskussion. Du har bl.a. skrevet : <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>kom med et link til en undersøgelse fra profesonæle eller måske bare citere et refarat fra en sådan undersøgelse,

jeg er forberet på at læse noget dumt,
men jeg vil på forhånd sige dig at jeg ikke anerkere noget fra HENRIK RINGDOM
så la være med at poste noget fra ham af
<HR></BLOCKQUOTE>

Javel ja. Jurengju har så derefter postet en artikel, hvor det fremgår tydeligt at de omtalte forskere betragter cannabis som netop hallucinogent. Til det svarer du så: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>jeg har set skræmme kampanger fra samplige sækter der har været bedere end det,
er i nu i gang med at bruge de tåblige skræmme kampangere som undskylding
<HR></BLOCKQUOTE>

Nu vil jeg ikke ligefrem karakterisere Jurengju's artikel som skræmmekampagne. Den er udsendt på MAPS's mailingliste. Hvis ikke du ved hvad MAPS er, kan jeg fortælle at det er en organisation som arbejder for legalisering af psykedeliske stoffer. MAPS står for Multidisciplinary Association for Psychedelic Studies.

Ovenfor skriver du så: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>okey la os skille fårne fra bukkene,

hvor mange her inde fra har haft halluére
efter en hver form for indtagelse af cannabis ????

hvis cannabis fremkaldte halluere
så var det blevet brugt med 100%´s garenti ved samplige ALLE skramme kampangere

der er lavet skræmme kampangere hvor der er blivet vist billede af en helt normal mand der bare "PRØVER" cannbis og så ser man et andet billede af ham igen med en kanyle armen som narkoman og så står der 2 måndere efter eller sådan noget,
når der er lavet sådan nogle dårlige augomenter i mod cannabis så syntes jeg det lyder lidt sjovt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Aha. Det vil sige at du mener at det som Jurengju postede var en skræmmekampagne, og dermed ikke noget gyldigt udsagn om at cannabis er hallucinogent, selvom det er det de siger. Samtidig mener du at hvis nu cannabis virkelig var hallucinogent, ville det blive brugt i skræmmekampagner. Men du anerkender altså ikke at der er noget rigtigt i det når det så rent faktisk sker.

Jeg synes ikke helt det hænger sammen. Du ligner mere og mere en som bare er stædig og ikke vil indrømme at du har taget fejl.

Jeg kan forøvrigt give dig et andet eksempel på skræmmekampagne, som du nok heller ikke vil anerkende, nemlig Henrik Rindom's bog "rusmidlernes biologi". Hvis man klikker her, kan man læse følgende: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Ved indtagelse af moderat til høje doser THC kan der pludselig optræde depressive reaktioner og akut panisk angst. Desuden beskriver mange en let paranoia, hvor man har en oplevelse af at være forfulgt eller føler andres øjne stirre lige igennem en. Endelig kan der optræde synshallucinationer, hvor man ser ting, som ikke er der.

Men det er jo Henrik Rindom som har skrevet det, så det gælder jo ikke... Heller ikke som skræmmekampagne. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 24 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det JEG syntes er lidt betænkeligt her,er at Smurf NÆGTER at godtage når jeg siger,at når jeg spiser en god portion Hash,så får jeg (og dem jeg kender)altså Halluer!

For det er jo det samme som at sige jeg lyver!

Efter den sidste diskussion er jeg iøvrigt kommet i tanker om,at jeg faktisk også har haft svage Halluer af røget rød Libanon omkrin 20 år tilbage.Det var på Stenhus kostskole,og vi sad og røg en koger om aftenen udenfor.
Der så jeg nogen store flokke af fugle langt væk, der lignede noget fra en tegnefilm.Det var ikke så meget,men stensikkert,Cannabis HAR simpelthen Hallu potentiale,specielt når det bliver spist.Det er et faktum.
At nogen så ikke vil indrømme det,simpelthen fordi DE ikke har prøvet det(specielt en Cannabis mod)gør bare sagen lidt morsom IMO. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Ryg,æd,og lær. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og ja,jeg gik ud af folkeskolen for over 20 år siden. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 24 Oktober 2003: Besked ændret af: Gonzo ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Gonzo:
Det JEG syntes er lidt betænkeligt her,er at Smurf NÆGTER at godtage når jeg siger,at når jeg spiser en god portion Hash,så får jeg (og dem jeg kender)altså Halluer!

For det er jo det samme som at sige jeg lyver!

Efter den sidste diskussion er jeg iøvrigt kommet i tanker om,at jeg faktisk også har haft svage Halluer af røget rød Libanon omkrin 20 år tilbage.Det var på Stenhus kostskole,og vi sad og røg en koger om aftenen udenfor.
Der så jeg nogen store flokke af fugle langt væk, der lignede noget fra en tegnefilm.Det var ikke så meget,men stensikkert,Cannabis HAR simpelthen Hallu potentiale,specielt når det bliver spist.Det er et faktum.
At nogen så ikke vil indrømme det,simpelthen fordi DE ikke har prøvet det(specielt en Cannabis mod)gør bare sagen lidt morsom IMO. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Ryg,æd,og lær. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Og ja,jeg gik ud af folkeskolen for over 20 år siden. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

[ 24 Oktober 2003: Besked ændret af: Gonzo ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Måske er Smurf så misundelig over at nogen ka få halluer af hash at han simpelthen fortrænger det faktum at det kan lade sig - gøre for simpelthen at rede sit ego... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg har før oplevet percepstions ændrende effekter af cannabis, både røget og særdeles også når jeg har indtaget det i mad.

alle gange har det vel svaret til et meget svagt svampetrip.. ikke noget overdrevet, men sku heller ikke hvad jeg vil betegne som ren og skær placebo effekt.

men.. i perioder hvor jeg har røget meget, har jeg aldrig oplevet det. Så måske smurf og Guffe bare skulle ligge røgen på hylden nogle uger, og så drikke en fandens masse pot-chai

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
---

Senest rettet af syreperlen 13 dec 2005 16:40, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Ja lad os få noget solidaritet her! Så vi kan komme alle cannabis-anti-hallu fascisterne til at stoppe deres korstog imod os som har fået åbenbaringer fra cannabis...

Kom ud af jeres cannabis skab og fortæl om jeres visionære cannabis oplevelser!

In our memories
Brugeravatar

Selvom du sikkert er bedøvende ligeglad, kan jeg meddele dig, at min sidste respekt for dig lige røg sig en tur...
Dine kommentarer er simpelthen så latterlige at jeg må le...
Stakkels snævertsynede menneske! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af [sMurf]tretusind:
Pussies hele banden .. i er de eneste i verden der får hallucinationer af at ryge en fed.. hehe
[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: [sMurf]tretusind ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Der er jo angivet flere rapporter fra andre forums hvor folk beskriver hallucinationer på cannabis.
Og jeg kan så oplyse, at jeg også har hørt folk beskrive hallucinationer på cannabis.

Jeg har ondt af folk som dig og Nostalgic - folk der ikke kan finde ud af at diskutere sagligt og som ikke har selverkendelse nok til at forstå at de har taget fejl.

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: Zarathustra ]

Dedikeret medlem

nu har jeg fandme fået nok,
jeg gider ikke at debatere det mere
for det føre ingen vegne med jer,
i må selv om hvad i går roundt og thor på det er et (FRIT SAMFUND) vi lever i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
og havde vi boet i mekka så var vi sku sikkert blevet skudt alle sammen

jeg har kun set folk sådan som ali beskriver i hans faverige trip reporter når de har været bleastet på mexiér
abselut ikke af cannabis noget afskykninger hverken af indica eller sativa og uanset hvornår de er blevet høstet og hvordan det er blevet indtaget,

jeg vil frem over skrive i de post der må komme om emnet at cannacis for man ikke halluer af og så må i gerne skrive at de gøre så skal folk nok selv finde ud af hvem der havde ret når de prøver de råd de har fået via psyhedelia

goé weekend

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: NOSTALGIC ]

Dedikeret medlem

SMurf OUT... I er jo til grin knejter..

hvorfor starter i ikke en forening hvis formål er at bilde folk ind at cannabis er hallucinogent.. i lyder som jehovas vidner...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af NOSTALGIC:
og havde vi boet i mekka så var vi sku sikkert blevet skudt alle sammen<HR></BLOCKQUOTE>

Hvordan fuck vil du bo i Mekka?! Godt gået, Einstein.

Tak for din mening om mine triprapporter, og jeg er ked af at du mener, at det jeg oplever kun kan opleves på mexier... Så er du virkelig gået glip af noget i dit liv.

@Smurf3k: Som Dr-D skriver, så er min sidste respekt for dig også røget ud i kloaken. Du må godt nok være "sej" siden du kan ryge så meget, at vi andre går ud, hvis vi røg med dig.

At tage stoffer/ryge cannabis går ikke ud på hvor meget man kan ryge for at være sej, men det går ud på at få sig en god/afslappet oplevelse.

Jeg tror på at du er en hardcore ryger, og at du kan ryge os ALLE på boardet så langt væk, at vi får blackout - men jeg kan meddele dig, at du sikkert har røget så meget, at det har slået hårdt på din hjerne.

Det er den eneste forklaring jeg kan finde på hvorfor dit sprog stinker ad helveds til i respektive diskussioner... Og at du heletiden går i ring forklarer blot at du lider af en eller anden form for psykose.

Man skal passe på med cannabis - det kan godt skade en [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Sikke dog hyggeligt vi har det [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Dedikeret medlem

[QUOTE]Originalt postet af NOSTALGIC:
[B]nu har jeg fandme fået nok,
jeg gider ikke at debatere det mere
for det føre ingen vegne med jer,

i må selv om hvad i går roundt og thor på det er et (FRIT SAMFUND) vi lever i [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
og havde vi boet i mekka så var vi sku sikkert blevet skudt alle sammen----)

ja eller iran for den sags skyld
det var for sammen ligne med den rene fasicme og yderliger poienter at vi nettuphar ytringsfriheden
så fu kan tro på det du vil for min skyld jeg fucking lige glad, bare det ikk har noget med mig at gøre

jeg har kun set folk sådan som ali beskriver i hans faverige trip reporter når de har været bleastet på mexiér
abselut ikke af cannabis noget afskykninger hverken af indica eller sativa og uanset hvornår de er blevet høstet og hvordan det er blevet indtaget,

jeg vil frem over skrive i de post der må komme om emnet at cannacis for man ikke halluer af og så må i gerne skrive at de gøre så skal folk nok selv finde ud af hvem der havde ret når de prøver de råd de har fået via psyhedelia

goé weekend

læs også resten af posten ali og andre,
diskosionen er slut for mit vedkommene,
så i kan bare køre jeres flame war og poster alt den mis info i har løst til

i dont care anymore,

In our memories
Brugeravatar

HAHAHA og det er mig der har klaget over bitcheriet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Sikke et godt eksempel jeg sætter! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Okok, jeg giver mig... Men lige en sidst ting, NOSTALGIC, ved du hvad Mekka er?

Det er ikke en by, det er ikke et land, men det er navnet på en bygning af mursten - en hellig bygning - bygningen er ikke hul indeni - det er sten fra top til tå.

Mekka ligger i Saudia Arabien, så hvis det er Saudia Arabien du mener, så giver det mere mening.

Men nok off-topic.

Dedikeret medlem

når man læser dette topic igennem er det sq ikke så mærkeligt at seriøse hampfolk fordufter over på dcf(sorry kunne bare ikke lade vær).

længe leve et nyt og forbedret hamp rum på psychedelia.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@eb: hehe, det er sandt... men DCF har heller ikke en fucked up moderator der sviner brugerne til, vel?

Det er simpelthen for pinligt.

Dedikeret medlem

jeg har kun en ting at sige...

Pussies hele banden .. i er de eneste i verden der får hallucinationer af at ryge en fed.. hehe

jeg tror som jeg nævte i en tidligere diskution om dette, at I, som får hallucinationer af at ryge en fed, burde smutte en tur på psykken... det er noget galt oppe i knolden på jer, som helt sikkert vil blive udløst senere hvis i ikke passer på jer selv...

det lyder mest af alt som en af mine skitzofrene venner, der har røget en fed.. enten oplever de ting der ikke er der,, ellers holder de bare helt kæft..

hvis cannabis var hallucinogent.. solgte de sgu nok heller ikke cannabisprodukter i pusherstreet gennem alle årene.

tror i selv at man ville legalisere/lempe reglerne for et hallucinogen.

og visuals, i magter ikke presset, i tager fejl af om i har været overtrætte eller skæve fordi jeres dosering svarer til placebo-dosering, og set en skygge der ikke var der hold nu op og fraktaler lige frem ... hæhæ.

har i hørt om test af hallucinogener og andre rekreative stoffer. hvor man tager en gruppe mennesker og deler dem i 3 og giver dem alle samme noget de tror er det sammen, men man giver 1/3 "placebo" dose, en 1/3 det som de forventer, og 1/3 får bare lige så de kan mærke det.

det er altid nogle skvathoveder der har fået en placebo-dose som har oplevet altmuligt fordi de andre deltagere har kørt dem op..

hehe CANNABIS PLACEBO, det tror jeg nok det er ...

I går sgu ud på stribe, før i får hallucinationer, hvis i røg med mig.

ASTRAL> folk der tror de får åbenbaringer af hash, er virklig borderline-psykotisk så det gør noget.

[ 25 Oktober 2003: Besked ændret af: [sMurf]tretusind ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 75 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]