Okay Nostalgic, lad os lige se på hvad du egentlig har sagt i løbet af denne diskussion. Du har bl.a. skrevet : <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
kom med et link til en undersøgelse fra profesonæle eller måske bare citere et refarat fra en sådan undersøgelse,
jeg er forberet på at læse noget dumt,
men jeg vil på forhånd sige dig at jeg ikke anerkere noget fra HENRIK RINGDOM
så la være med at poste noget fra ham af
<HR></BLOCKQUOTE>
Javel ja. Jurengju har så derefter postet en artikel, hvor det fremgår tydeligt at de omtalte forskere betragter cannabis som netop hallucinogent. Til det svarer du så: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
jeg har set skræmme kampanger fra samplige sækter der har været bedere end det,
er i nu i gang med at bruge de tåblige skræmme kampangere som undskylding<HR></BLOCKQUOTE>
Nu vil jeg ikke ligefrem karakterisere Jurengju's artikel som skræmmekampagne. Den er udsendt på MAPS's mailingliste. Hvis ikke du ved hvad MAPS er, kan jeg fortælle at det er en organisation som arbejder for legalisering af psykedeliske stoffer. MAPS står for Multidisciplinary Association for Psychedelic Studies.
Ovenfor skriver du så: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
okey la os skille fårne fra bukkene,
hvor mange her inde fra har haft halluére
efter en hver form for indtagelse af cannabis ????
hvis cannabis fremkaldte halluere
så var det blevet brugt med 100%´s garenti ved samplige ALLE skramme kampangere
der er lavet skræmme kampangere hvor der er blivet vist billede af en helt normal mand der bare "PRØVER" cannbis og så ser man et andet billede af ham igen med en kanyle armen som narkoman og så står der 2 måndere efter eller sådan noget,
når der er lavet sådan nogle dårlige augomenter i mod cannabis så syntes jeg det lyder lidt sjovt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>
Aha. Det vil sige at du mener at det som Jurengju postede var en skræmmekampagne, og dermed ikke noget gyldigt udsagn om at cannabis er hallucinogent, selvom det er det de siger. Samtidig mener du at hvis nu cannabis virkelig var hallucinogent, ville det blive brugt i skræmmekampagner. Men du anerkender altså ikke at der er noget rigtigt i det når det så rent faktisk sker.
Jeg synes ikke helt det hænger sammen. Du ligner mere og mere en som bare er stædig og ikke vil indrømme at du har taget fejl.
Jeg kan forøvrigt give dig et andet eksempel på skræmmekampagne, som du nok heller ikke vil anerkende, nemlig Henrik Rindom's bog "rusmidlernes biologi". Hvis man klikker
her, kan man læse følgende: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Ved indtagelse af moderat til høje doser THC kan der pludselig optræde depressive reaktioner og akut panisk angst. Desuden beskriver mange en let paranoia, hvor man har en oplevelse af at være forfulgt eller føler andres øjne stirre lige igennem en. Endelig kan der optræde synshallucinationer, hvor man ser ting, som ikke er der.
Men det er jo Henrik Rindom som har skrevet det, så det gælder jo ikke... Heller ikke som skræmmekampagne. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
[ 24 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]