Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 07:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: City-X
hey..mig om nogen venner skal til at trippe iaften, men vi har lige et spørgsmål:
Det er det sidste flush fra vores kit(5. flush, og det ser ikke ud til at der kommer flere). Sidste gang vi trippede virkede de ikke lige så kraftige som de andre gange, så tænke om de blev mindre potente med flush'ne?
Det er mere så vi kan bedømme om en større dosis ville være på sin plads :)
ps. kan vi godt være 3 personer om 15g. tørrede cubensis GT?
vi vil gerne have et lidt kraftigere trip, og har erfaringer med disse svampe :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
seb skrev:
hey..mig om nogen venner skal til at trippe iaften, men vi har lige et spørgsmål:
Det er det sidste flush fra vores kit(5. flush, og det ser ikke ud til at der kommer flere). Sidste gang vi trippede virkede de ikke lige så kraftige som de andre gange, så tænke om de blev mindre potente med flush'ne?
Det er mere så vi kan bedømme om en større dosis ville være på sin plads :)
ps. kan vi godt være 3 personer om 15g. tørrede cubensis GT?
vi vil gerne have et lidt kraftigere trip, og har erfaringer med disse svampe :)

Tollerence kan måske ha' spillet ind...

Altså nu ved jeg ikke hvor erfarene i er, men 5g er en sstor dosis, og meget kraftig... Så forøg dosen hver gang i tripper i stedet for bare at kaste en ordentlig skovlfuld ind på een gang...

Hvilke doser har i trippet indtil videre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vi har trippet 3 gange i januar ved en ca dosis på 3g. hver gang.

Titel:
Medlem

Så er det derfor. 5 g ville nok kunne gøre det denne gang, ihvertfald hvis du vil se lidt shizzle. 3 gange på en måned er lidt tit, er det ikke? Eller tripper jeg bare for lidt?! (: 5 g vil åbne din psyke en del, husk det! Blææææst. Måske ultra noia. Men muligvis meget smukt og vanvittigt!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kong_Koger skrev:
3 gange på en måned er lidt tit, er det ikke? Eller tripper jeg bare for lidt?!

Jeg har personligt oplevet mærkbart mindre virkning efter indtagelse af svampe med 2 ugers mellemrum, grundet tolerance. Jeg indtog 1.5 g cubensis begge gange (fra samme kit, men forskellige flushes), og den første gang var mærkbart kraftigere end den anden. Første gang var det ca. en måned siden jeg havde trippet sidst.

Det var ikke ligefrem den store forskel, men jeg vil forsigtigt gætte på at man skal have 3-4 uger mellem sine trips for at få fuld effekt. Med det sagt tripper jeg selv gerne med kun 2 ugers mellemrum, men 3 gange på en måned opbygger helt sikkert tolerance. Prøv med længere mellemrum, I vil sikkert blive glædeligt overraskede!

Udover det vil jeg også meget gerne have svar på det oprindelige spørgsmål - er der potensmæssig forskel på de individuelle flushes fra et svampekit? Hvis dette er tilfældet skal det jo tages i betragtning i forbindelse med dosering...

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
På Roskilde trippede jeg svampe med kun 2-3 dages mellemrum og stadig ikke haft vanvittig tollerence (dog også ret store doser).. og jeg synes som regel på 2 uger at tollerencen er meget lav. Hvis dette vare ved over længere perioder så er det klart at tollerencen bliver kraftigere og kraftigere :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
På Roskilde trippede jeg svampe med kun 2-3 dages mellemrum og stadig ikke haft vanvittig tollerence (dog også ret store doser).. og jeg synes som regel på 2 uger at tollerencen er meget lav. Hvis dette vare ved over længere perioder så er det klart at tollerencen bliver kraftigere og kraftigere :)

Som du kan se ud fra min post er det ikke specielt store doser jeg indtager - og det var bestemt ikke meget virkning jeg "mistede" da jeg trippede 2 uger efter. Det var blot nok til at jeg kunne konstatere en mindskning i effekten.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

De var ikke blevet mindre potente, de små engle :)
Det var et rigtig nice trip. vi drak det i te, og røg to joints under trippet, som virkelig gjorde det dejligt chiller :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]