Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

heii nu har jeg taget frø 3 gange i den her uge..hbwr jeg tog 7 i tirsdags. og tog 10 i går der kunne jeg næsten ikke mærke dem. og i dag har jeg taget 15 og jeg syntes overhovede ikke jeg kan mærke dem i dag.. så jeg ville høre om nogen kender lidt til det. om man får toleranse over for dem når der er så kort tid imellem man tager dem.. håber på lidt hjælp jeg syntes det er lidt nederen det her jo..!! :( :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
sniff skrev:
heii nu har jeg taget frø 3 gange i den her uge..hbwr jeg tog 7 i tirsdags. og tog 10 i går der kunne jeg næsten ikke mærke dem. og i dag har jeg taget 15 og jeg syntes overhovede ikke jeg kan mærke dem i dag.. så jeg ville høre om nogen kender lidt til det. om man får toleranse over for dem når der er så kort tid imellem man tager dem.. håber på lidt hjælp jeg syntes det er lidt nederen det her jo..!! :( :(

For det første er du fuldstændig idiotisk at tage lsa 3 gange på en uge!!
-Og ja tollencen opbygges lynhurtigt....

Men hallo makker psykedelika er altså ikke et "hverdags" stof - du kører dig selv i smadder hvis du ikke lige tænker dig om!!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tag dig da for helved sammen. Psychedelika er ikke legetøj. Hold det på et fornuftigt plan.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeps, LSA giver også ret hurtigt tolerance. Ligesom med andre psykedelika, man kan ikke vade rundt i superspace en hel uge... Jeg synes ikke, at du er en idiot, selvom du måske har taget LSA 3 gange på en uge... nu ved du bare, at det ikke er en god idé, og at du skal vente længere tid, før du kan trippe igen.

Titel:
Medlem

Ja okay, man spørger pænt og for lort i hovedet.

Jeg ved LSD har en hurtigt tolerance men at man hurtigt bliver normal efter en uge, gælder det samme med LSA?

/edit

Kan man egentlig overdosere med LSA og hvor ligger den grænse henne?
Bare ren nysgerrighed.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
sniff skrev:
Ja okay, man spørger pænt og for lort i hovedet.

Jeg ved LSD har en hurtigt tolerance men at man hurtigt bliver normal efter en uge, gælder det samme med LSA?

/edit

Kan man egentlig overdosere med LSA og hvor ligger den grænse henne?
Bare ren nysgerrighed.

Det var nemlig ligepræcis ikke lort du fik i hovedet - det var guld, den blev bare ikke serveret med en masse :D :) :( :o

Desuden er det svært at kende styrken på sine frø, det har de færreste instrumenter til.. men: http://www.erowid.org/chemicals/lsa/lsa_dose.shtml

Titel:
In our memories
Brugeravatar

People, der er andre mennesker end jer med andre synspunkter, og de skal også være her. Hvis han har lyst til at lege med psykedelika, er det hans sag. I kan give ham råd og vejledning, men ingen grund til at svine ham til. Hvis man ikke har overskuddet til at sætte sig ned og fordybe sig lidt i en situation over nettet og komme med et svar på under 30 sekunder, så lad da være med at skrive.

Jeg har en del gange taget psykedelika flere dage i træk og væltet mig i stimulanser og downers oven i. Det er, fordi jeg nogle gange har taget stoffer for at slå mig umenneskeligt meget løs uden at tænke på konsekvenserne. Og jeg er bestemt ikke den eneste. Det skal der ikke komme nogen og blande sig i.

Ja, det er noget lignende det samme med LSA som med LSD. Det kan selvfølgelig ikke anbefales at tage det en gang om ugen, men det skulle virke mere eller mindre optimalt igen efter en uges tid.

Titel:
Medlem

Okay, tak Minimal.

Nu er jeg heller ikke en der væltet mig i psykedelika og stimulanser.
Jeg er faktisk stoppet med stimulanser siden nytår og prøver også så
godt jeg kan på at holde hash forbruget nede, og ved i hvad? Jeg har
ikke røget i en uge nu, og håber på at kunne blive ved med det. Så i mine
øjne er det mundlort i lukker ud. Det er første gang jeg prøver LSA og
det er en virkelig en spænde verden, så kan det godt være at jeg måske
ikke har været så ansvarlig med det, men det ved jeg jo nu at man ikke
skal gøre.

Men endnu en gang, tak for de pæne ord Minimal og tak til jer andre
selvom at det ikke var lige den tone af svar jeg ledte efter.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Prøv lige at gå ind på Erowid og se på en ordentlig forberedelse af LSA. Du skal lige lave lidt research før du vandrer ud i LSA. Vær sikker på du er i en ordentlig psykisk tilstand FØR du tager LSA. Du kan blive meget ulykkelig af et dårligt trip med LSA - lidt ligesom Datura, hvis du overhovet kender til det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
vestyjr skrev:
Prøv lige at gå ind på Erowid og se på en ordentlig forberedelse af LSA. Du skal lige lave lidt research før du vandrer ud i LSA. Vær sikker på du er i en ordentlig psykisk tilstand FØR du tager LSA. Du kan blive meget ulykkelig af et dårligt trip med LSA - lidt ligesom Datura, hvis du overhovet kender til det?

Måske lidt småhårdt at sammenligne HBWR med natskygger..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Minimal skrev:
People, der er andre mennesker end jer med andre synspunkter, og de skal også være her. Hvis han har lyst til at lege med psykedelika, er det hans sag. I kan give ham råd og vejledning, men ingen grund til at svine ham til. Hvis man ikke har overskuddet til at sætte sig ned og fordybe sig lidt i en situation over nettet og komme med et svar på under 30 sekunder, så lad da være med at skrive.

Jeg har en del gange taget psykedelika flere dage i træk og væltet mig i stimulanser og downers oven i. Det er, fordi jeg nogle gange har taget stoffer for at slå mig umenneskeligt meget løs uden at tænke på konsekvenserne. Og jeg er bestemt ikke den eneste. Det skal der ikke komme nogen og blande sig i.

Ja, det er noget lignende det samme med LSA som med LSD. Det kan selvfølgelig ikke anbefales at tage det en gang om ugen, men det skulle virke mere eller mindre optimalt igen efter en uges tid.

Jeg kan sagtens følge hvor du vil hen, men dette er stadig en Harm reduction forum, hvor der stræbes efter at give de optimale råd - jeg synes ikke Spiff's post udviser megen skadesreduktion, så derfor kan jeg sagtens se hvorfor folk er hurtigt ude, der skulle jo helst ikke være en ny person der læser indlæget og får samme idé.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
dikki skrev:
vestyjr skrev:

Måske lidt småhårdt at sammenligne HBWR med natskygger..

Min sammenligning var imellem de dårlige bivirkninger som et dårligt trip kan have på psyken. Sorry... :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Khazim skrev:
Jeg kan sagtens følge hvor du vil hen, men dette er stadig en Harm reduction forum, hvor der stræbes efter at give de optimale råd - jeg synes ikke Spiff's post udviser megen skadesreduktion, så derfor kan jeg sagtens se hvorfor folk er hurtigt ude, der skulle jo helst ikke være en ny person der læser indlæget og får samme idé.

Jeg tvivler nu personligt på, at en gut derude kommer til skade, fordi han vælger at tage LSA tre gange på en uge, fordi han har læst det første indlæg i et emne herinde, hvor der står, at det ikke virker. :) Man kan også godt give råd uden at hidse sig op og svine folk til. Det hjælper ikke så meget som en halv procent mere at skrive grimt til folk, tværtimod.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
Nu da vi er på emnet LSA, vil jeg gerne vide et par ting.. (jeg har trippet på det flere gange)

1. Jeg åd en dose HBWR her i lørdags med en ven.. Vi fik begge ondt i maven som sædvanelig, og bagefter kom det lækkre trip.. Det der var anderledes var, at stoffet virkede mere som en stimulance end som et trip.. vi sad og coxede i min sofa længe og bare nød fornemelsen af det.. jeg sys faktisk slet ikke jeg trippede.. Det mærkes ca. lige som Benzo'er ? hvordan og hvorfor?

2. Kan man undgå mave smerterne som kommer før trippet på HBWR? Er der nogen måde man kan få en renere oplevelse uden den der trælse opgang til det? (har hørt det er skalden som giver mave smerter, men den er ikke til at få af..)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
2. Kan man undgå mave smerterne som kommer før trippet på HBWR? Er der nogen måde man kan få en renere oplevelse uden den der trælse opgang til det? (har hørt det er skalden som giver mave smerter, men den er ikke til at få af..)

1: fjern den tykke ydre skald + den tynde brune skal under med en kniv

2: Lav et extract

3: Ryg noget hash eller indica domineret pot/skunk efter indtagelse af LSA.

4: Transport syge piller inden LSA

5: Nogen siger coca cola og tyggummi skulle virke også

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]