Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Marzine ind eller ydt??
Afstemning sluttede 25 maj 2007 21:38
IND!!! 4%  4%  [ 3 ]
YDT!!! 96%  96%  [ 65 ]
Afgivne stemmer : 68
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Nu hvor vi vi begynder at snakke om diverse andre stoffer.. Så kan jeg få 1 gram amfetamin + 2 efedrin piller + alkohol + marzine..

Men jeg tror jeg smider marzine væk også tager det andet.. Men jeg vil jo gerne opleve hallucioner, det kommer ikke af 1 gram amf + 2 efedrin piller + alkohol, gør det?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Nej, det vil jeg ikke mene at du vil få..

Jeg har kun oplevet hallucinationer på amf, efter at jeg har været vågen i 3dage+ (og det kan ikke anbefales)

Og alkohol + amf kan jeg ikke anbefale, da man ikke får nogen virkning af alkoholen.. Men når jeg er i byen (på amf), drikker jeg da alkohol for "hyggens" skyld..

Har ingen erfaring med efedrin + amf, så det kan jeg ikke udtale mig om..

Men somsagt tidligere.. Skal du have halluer, så find en weekend, skaf nogle svampe + én tripsitter. Og guf dem..

Skal du feste, vil jeg stadig anbefale mdma/kix

Titel:
Junior medlem

Okay, mange tak for det. Har du ikke en messenger? Har lige på hjertet jeg gerne vil snakke om :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
AnonymBruger skrev:
Hmm, alle de triprapporter jeg har læst med Marzine har kun været positive.. Altså intet ondt i det, selvfølgelig har de set en mand i vinduet stå og kigge, men hvis man så skriver på sin hånd "jeg er på marzine" så ved man jo, at det bare er noget man bilder sig ind.

Og en dose på f.eks 5 piller, er jo ikke ligeså meget som dem som har prøvet 10-40 stykker jo..

Jeg tror altså ikke på der kan ske noget ved at prøve det stof med 5 piller, også skrive på sin arm man er på marzine, så man ikke tror det er ægte.

Har jeg ikke ret i det?

Du skal ikke tro at det altid er muligt at læse skrift eller tale når man tripper, så sent som i fredags prøvede jeg at fortælle folk omkring mig at jeg var ved at koge over, men uden succsess da jeg hverken kunne ytre ord eller skrive,

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Khazim skrev:
AnonymBruger skrev:
Hmm, alle de triprapporter jeg har læst med Marzine har kun været positive.. Altså intet ondt i det, selvfølgelig har de set en mand i vinduet stå og kigge, men hvis man så skriver på sin hånd "jeg er på marzine" så ved man jo, at det bare er noget man bilder sig ind.

Og en dose på f.eks 5 piller, er jo ikke ligeså meget som dem som har prøvet 10-40 stykker jo..

Jeg tror altså ikke på der kan ske noget ved at prøve det stof med 5 piller, også skrive på sin arm man er på marzine, så man ikke tror det er ægte.

Har jeg ikke ret i det?

Du skal ikke tro at det altid er muligt at læse skrift eller tale når man tripper, så sent som i fredags prøvede jeg at fortælle folk omkring mig at jeg var ved at koge over, men uden succsess da jeg hverken kunne ytre ord eller skrive,

Man skulle måske bære et stegetermometer så, så folk ved selvsyn ku' se det?

On a serious note, så jo, selv de mest simple dagligdags ting kan virke yderst komplicerede hvis man tripper kraftigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

AnonymBruger skrev:
Hehe, var det seriøst? Undskyld hvis jeg spurgte dumt, ville jo gerne vide lidt inden man går i gang, sådan er det jo ved alle når man skal prøve et stof for første gang..

Nogle andre svar?

Nej det var ikke seriøst og det burde du kunne gennemskue.

En gang for alle: hallucinationer og fester går IKKE sammen, men hvis du gerne vil opleve en alternativ virkelighed kan du købe en pakke dexofan på apoteket eller endnu bedre nogle hawaiian baby woodrose i den butik man ikke må nævne ved navn.

Ciao

Titel: tumpet
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Jeg vil sige a jeg syns du skal holde dig fra narko, da du tydeligvis ikke aner noget om hva du har tænkt dig a indtage

Kolding- 6000

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Han vil jo bare lammes.. :roll:

Titel: ....
Medlem
Brugeravatar

Det er der da heller ingen der kan holde ham fra?

Jeg startede også sådan og nu bobber jeg 3g coke og æde 50basser

Så syns da det er på sin plads a bare prøve a få "newbs" på andre tanker ?

Lars - Kolding

Titel: Re: ....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
ZwitoN skrev:
Det er der da heller ingen der kan holde ham fra?

Så syns da det er på sin plads a bare prøve a få "newbs" på andre tanker ?

Lars - Kolding

50 basser :?: har du en sukkerafhængighed?
eller snakker du bare uforståligt slang?

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

"basser,de grønne,frøer,roffi" o.s.v alle slang for rohypnol(542)

Titel: Re: ....
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

ZwitoN skrev:
Lars - Kolding

Stakkels lever

Titel:
In our memories

Bobber hopper, gør de ikke!?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
AnonymBruger skrev:
Hmm, alle de triprapporter jeg har læst med Marzine har kun været positive.. Altså intet ondt i det, selvfølgelig har de set en mand i vinduet stå og kigge, men hvis man så skriver på sin hånd "jeg er på marzine" så ved man jo, at det bare er noget man bilder sig ind?

Det er fordi jeg ikke har indsendt min... Marzine er noget SKIDT!

Var udemærket klar over jeg trippede, men endte natten på gakgakken, fordi panserne troede at jeg var skizofren og hørte/så mennesker (hvilket jeg jo også gjorde, men kun under trippet) :roll:

Jeg havde for første gang ikke læst synderligt meget om emnet, og jeg blev kneppet godt og grundigt. Første badtrip på andet end hash, og skide wierd

Marzine/natskygger er IKKE legetøj, og jeg vil fråråde alle at indtage dem!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ikke mange triprapporter om dette stof, men der er lidt flere her:
http://www.erowid.org/experiences/subs/ ... zine.shtml
Ellers prøv at søge mere på natskygger: nightshade, belladonna, brugmansia, datura, etc. (stadig på Erowid).

Problemet er at folk med respekt for sig selv næsten altid lytter til de mere erfarne og lader være med at bruge dette stof (inklusive natskygger).

Dem, der ikke hører efter, har en tendens til at løbe nogle overordentlige store risici. Det medfølgende delerium er helt ustyrligt som ved natskygger i almindelighed, og det er meget nemt at gøre skade på sig selv. Påvirkning af kroppen er meget kraftig og potentielt livstruende (da der er et relativt snævert bånd mellem det at få en rus og dø af det).

Det er nemt at lade sig narre af, at det jo bare kan købes i håndkøb, men din pusher har mange langt mere værdige og sikre produkter til formålet, hvis du altså absolut SKAL tage stoffer. Man kan også sniffe benzin, lim og lightergas, men igen er det de færreste, der vil nedlade sig til at bruge sådanne elendige og farlige stoffer - naturligvis af hensyn til sig selv.

At dømme efter dine posts så er du ny på feltet, men alligevel er du smart nok til at søge noget info. Det er godt - så bare sæt farten ned og nyd din informationsindsamling - prøv at få sat din viden i system (for så begår du ikke den fejl at tro, at "du kender marzine" for kort tid efter at spørge "om det kan indtages til fester"). Tyg lidt på informationen og lad den bundfælde sig.

Det lønner sig altid at have sat sig ind i det stof, som man har tænkt sig at indtage. Og husk at læse både det gode og dårlige.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
synes virkeligt du skulle finde dig noget andet at 'lamme' dig på :) det er slet ikke det værd.

Citat:
Lars - Kolding

flot :roll: :lol: ?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hypnotika skrev:
Bobber hopper, gør de ikke!?

Jeg ved sgu' ikke om det bli'r hipper - hopper
Jeg ved dit hoved bobber
Ved dit hoved bobber
Hoved bobber ikke stopper naar prod meteret det topper

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu passer I på derude ikke?

Hvis I fortsætter på den måde med al den medicin og syntetisk drugs, smadre i sgu hovedet godt og grundigt en dag. Og det vil I fortryde kan jeg godt love jer ;)

Bare lige en reminder

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Bare lige en reminder

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
At indtage marzine til en fest er YDERST dumt, og garanterer en rigtig ubehagelig oplevelse, ja.

Men at marzine enstemmigt giver folk en dårlig rus, under de rigtige omstændigheder, er jeg bestemt ikke enig i. Jeg vil sidestille det med dexofaner, som virkelig splitter folk - Enten er man glad for det, eller også hader man det som pesten.

Jeg har skrevet et par rapporter om marzine, 10 piller i den ene og 19 piller i den anden (læs: MEGET stor og uforsvarlig dose!!!). Den første var alene, og ganske hyggeligt.

Nummer 2 var med et par kammerater, og ikke decideret sjov, men overhovedet ikke træls heller - Jeg tror dog sandsynligheden for at udvikle en psykose på daværende tidspunkt, var relativt stor. Jeg havde absolut ingen virkelighedsfornemmelse i mange timer!

Nu har folk jo talt dig fra at tage dem, og fred være med det - Sikkert det bedste. Men ellers så læg stille ud og spis 2 af gangen hvert kvarter indtil du har spist 8-10 stykker. Forvent en meget forstyrret "søvn"!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]