Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Lad os sige politiet kigger forbi og man har 100 dråber LSD liggende. Kan det forsvares til eget forbrug eller er man totalt på røven? Jeg overvejer nemlig at investere i så mange dråber en dag.

Man kunne vel evt. skjule flasken indeni et køleelement? Hvis det kunne gøres ordentligt..

Titel: LSD
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Hvis du er villig til at tage chancen så gem det væk der hvor du bor. Ingen grund til nogle skulle få deres små fingre uforvarende i det, en kæreste måske smider det ud eller hva fuck der nu sker med ting, der ligger og flyder.
Og det med køleelementet: Svært og irriterende gemmested. Gør nedenstående.

Hvis der er risiko for at politiet kigger forbi: er du kriminel, er dine venner, er din nabo? Så skil dig af med det. Det betyder ganske enkelt at du gemmer det et sted hvor de ikke finder det! Og hvor er det? Her gælder det om ikke at være DOVEN. Det skal gemmes et sted som er uden relation til dig overhovedet (!). Det sikreste er altid at gemme det et sted som f.eks, grav det ned i en skov, en pose i en tagrende, en lille kasse under en tagsten (de kan nemt løftes og sættes på plads) mulighederne er uendelige.

Og hvis du endelig vil vide det: NEJ en flaske med 100 dråber LSD kan ikke ha noget med til eget forbrug at gøre!!!

Og hvis de finder det på din adresse så spørger de hvad det er! Og hvis de ikke synes om dit svar så snupper de det til retskemisk.
Og næsten ligegyldigt hvad du svarer så snupper de det anyways. Husk de er pisse kolde i røven med mindre du kan bevise at det er din livsvigtige hjertemedicin eller insulin. Og det kan du ikke.

GOD GEMMELEG.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder fornuftigt.. Selvom det ville være til eget forbrug.. Hmm da jeg nok kommer til at bo i lejlighed ville et perfekt gemmested måske være bag en fodliste eller sådan noget? Det er som sagt kun en lille flaske vi snakker om. Andet narko kunne jeg ikke finde på at have liggende.

Jeg har desuden ingen grund til at være søgt af politiet, det er bare for en sikkerhedsskyld da man jo aldrig ved.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg vil nu mene man sagtens kan argumentere for at 100 dråber er til eget forbrug, med alt taget i betragtning. Holdbarhed rigtigt opbevaret etc.
Udover det, så er det vel altid en risiko at gøre noget ulovligt. Enten lever man med den, eller ikke. Sådan er det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Selvfølgelig lever man med den, men man kan vel ligeså godt minimere den hvis det endelig er ?

Problemet er at lsd skal opbevares koldt så indeni et køleelement ville det ikke være til at finde og det ville være koldt.. Kunne man jo sagtens... Hvis man alligevel kun benytter det 1 gang om måneden eller sådan.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eller måske nogen der har en bedre idé? Når det nu ska være mørkt, koldt og uden fugt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
100 dråber ka vel sagtens være i en af de der små mint halløjser man ka købe?
så hvis det er der i er der vel ik særlig stor chance for at nogen finder ud af det selvom de endda står med det i hånden ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ConfusioN skrev:
100 dråber ka vel sagtens være i en af de der små mint halløjser man ka købe?
så hvis det er der i er der vel ik særlig stor chance for at nogen finder ud af det selvom de endda står med det i hånden ;)

Ja den er på størrelse med sådan en til øjendråber :p

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Husk at det er dem der skal bevise at det ikke er til eget forbrug ! Har du ikke mange kontanter, regnskaber og andet der tyder på salg liggende, kan man godt forsvare at det er til eget forbrug..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
ths skrev:
Husk at det er dem der skal bevise at det ikke er til eget forbrug ! Har du ikke mange kontanter, regnskaber og andet der tyder på salg liggende, kan man godt forsvare at det er til eget forbrug..

Bare du har en køkkenvægt forsøger de gerne at hænge dig op på salg. Ihvertfald med tjald. Og badeværelsesvægten er til at veje kilo af selvf. :roll:

En så lille beholder ville jeg ikke være nervøs for. Den er da nem at gemme. Jeg ville smide den i jorden, dejlig koldt og med lidt fantasi nok umuligt at opdage. Formoder ikke at du skal ud til flasken 2-3 gange om dagen ;)

Lidt sværere med en bunke skunk... Især hvis der kommer hund. De er vel heller ikke primært trænet til at lugte LSD ville jeg mene. (correct me if wrong)

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Eftersom lsd er uden lugt, på flydende form gennemsnigtigt, ikke egang kan opspores af hunde og kun kan detekteres med en laboratorieanalyse, ville jeg umiddelbart tænke, at det smarteste nærmest må være det modsatte af at gemme det. Simpelt hen placere det i en uskyldig beholder og placere det et sted der ikke giver de fjerneste associationer til drugs. Så vil betjentene vel aldrig opdage noget.

Bare sørg for at det ikke står et sted hvor en person ved et uheld kunne komme til at indtage det!

Alternativt kunne du suge det op i et stykke tyndt, hvidt papir og lægge det ind i en bog. Med lidt hovedregning burde du kunne komme frem til hvor stor en dosis 1x1 cm papir svarer til, og så er det bare igang med linealen når du vil have et trip :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Drupe skrev:
kunne du suge det op i et stykke tyndt, hvidt papir og lægge det ind i en bog. Med lidt hovedregning burde du kunne komme frem til hvor stor en dosis 1x1 cm papir svarer til, og så er det bare igang med linealen når du vil have et trip :)

Det trick er nice :D Minder mig om filmen En verden udenfor, hvor en rasta-gut smugler LSD ind i et fængsel ved at få tilsendt et laced(på dansk?) landkort...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

problemet er vel at LSD skal opbevares koldt? Det ser suspekt ud med en bog i en fryser.. Derfor jeg foreslog at placere den lille beholder indeni et ikke gennemsigtigt element.. Men jeg må forsøge at få andre idéer..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
dikki skrev:
Ja den er på størrelse med sådan en til øjendråber :p

genialt, fyld det over i sådan en, og stil den i køleskabet, evt?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dikki skrev:
Lad os sige politiet kigger forbi og man har 100 dråber LSD liggende. Kan det forsvares til eget forbrug eller er man totalt på røven? Jeg overvejer nemlig at investere i så mange dråber en dag.

Hvis du ikke er én af "the usual suspects" så kommer politiet næppe og ransager din lejlighed. Dog er 100 dråber ikke det, der fylder mest, så gem det et andet sted end i kassen med dine sædvanlige stoffer som er til personligt forbrug. Du kunne snildt stoppe en flaske med 100 dråber ned i et glas solbærsyltetøj *yum* ;) Så er det også kølet.

Titel: LSD
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Frederikssund
Du skal så IKKE suge det op i et stykke papir og prøve at regne dig frem til dosis.

Hvorfor ikke?

Fordi du ganske enkelt ikke kan være sikker på
1. Hvor mange mics der er i flasken
2. Hvormange mics der er i en dråbe
3. At LSDén er fordelt lige 100% over hele papiret
4. Der er ingen måde at finde ud af ovenstående på medminde du har et lab. - og der er jeg ikke sikker på de kan noget alligevel.

Desuden: keep shit simple.

En flaske øjendråber i køleren er bedste bud. Hvis du skal ha det derhjemme.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg må forsøge at lave en smart løsning og krejle mig til nogle øjendråber ved lægen :D hehe..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

dikki skrev:
Jeg må forsøge at lave en smart løsning og krejle mig til nogle øjendråber ved lægen :D hehe..

Mon ikke man kan få en flaske med pipette i en hobbyforretning, Matas eller på apoteket?

Du kan selvfølgelig godt skjule dit lsd i en rigtig flaske med øjendråber, men du bør nok på forhånd holde risikoen for politi-raid op mod risikoen for at én eller anden stakkel uforvarende kommer til at dosere 2-4 dråber lsd i øjet ("Nåeh hvad, dikki er gået kold, men er det ikke sådan nogen dråber mod røde øjne han har derinde i køleskabet..." (udtalt af en person, der allerede har røget for meget hash).

Af samme grund skriver jeg altid et dødningehoved på mine poser og sukkerknalder + det kemiske navn. Jeg vil anslå at problemet med utilsigtet forgiftning er større end chancen for at blive busted.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
dikki skrev:

Mon ikke man kan få en flaske med pipette i en hobbyforretning, Matas eller på apoteket?

Du kan selvfølgelig godt skjule dit lsd i en rigtig flaske med øjendråber, men du bør nok på forhånd holde risikoen for politi-raid op mod risikoen for at én eller anden stakkel uforvarende kommer til at dosere 2-4 dråber lsd i øjet ("Nåeh hvad, dikki er gået kold, men er det ikke sådan nogen dråber mod røde øjne han har derinde i køleskabet..." (udtalt af en person, der allerede har røget for meget hash).

Af samme grund skriver jeg altid et dødningehoved på mine poser og sukkerknalder + det kemiske navn. Jeg vil anslå at problemet med utilsigtet forgiftning er større end chancen for at blive busted.

Det kan du selvfølgelig have ret i, men de personer der som regel besøger mig har viden om hvad jeg har stående.. Bryder mig ikke om at holde fest eller andet i min egen lejlighed (:

Jeg tænker over det. Det er som sagt ikke aktuelt endnu.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Xp3rt skrev:
ths skrev:

Bare du har en køkkenvægt forsøger de gerne at hænge dig op på salg. Ihvertfald med tjald. Og badeværelsesvægten er til at veje kilo af selvf. :roll:

Ja har skam mistet flere køkkenvægte og endnu flere dyre digitalvægte på den regning :) ( De har endnu ikke taget en badevægt )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]