Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Malkavian> God brandtale, og fedt du ville stå frem! Stort thumbs up herfra!
Og det var dog nogen stygge argumenter nogen af anti-legaliseringsfolkene trækker frem. Men alt i alt et fint tilrettelagt program, og en nogenlunde konstruktiv debat meget af tiden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Super godt gået Malkavian! Jeg er sikker på det var svært, at komme med en så kort brandtale, fedt du stod frem :D!

Jeg synes det var et nogenlunde fint program. Pro-legaliserings taleren havde ikke en skid at byde på, hold kæft et fjols! Unge med grænser? bliver det mere fesent?(håber ikke jeg støder nogen). Jeg er ret sikker på panelet er et ret godt udpluk, af den generelle danske holdning til emnet :roll:

Malkavian-Rescepta(respekt) her fra!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

bubbles skrev:
Super godt gået Malkavian! Jeg er sikker på det var svært, at komme med en så kort brandtale, fedt du stod frem :D!

Jeg synes det var et nogenlunde fint program. Pro-legaliserings taleren havde ikke en skid at byde på, hold kæft et fjols! Unge med grænser? bliver det mere fesent?(håber ikke jeg støder nogen). Jeg er ret sikker på panelet er et ret godt udpluk, af den generelle danske holdning til emnet :roll:

Tak for de venlige ord. Jeg talte i virkeligheden lidt længere, men der er enkelte dele, der er klippet bort - men alt i alt en loyal klipning. Jeg føler mig i hvert fald ikke stødt over deres journalistiske indgreb.

Jeg har heller ikke i bakspejlet kunne holde al deres pis ud, så jeg bikser en replik sammen, som jeg poster på mit website nær linket til Klubværelset. Der bliver satme brugt nogen feje kneb i deres argumentation, men vi kan lære os op til ikke at sluge den slags råt.

Titel:
Medlem

vi snakker ikke om hvad kenny er at høre på : :roll: :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Lithium skrev:
vi snakker ikke om hvad kenny er at høre på : :roll: :shock:

PM resten af den diskussion med kenny.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis der er nogen, der har lyst til at læse min replik til meget af de vrøvlede forbudsargumenter, så se her:

http://malkavian.topskud.dk/artikler/klubvaerelset.php

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Lige en praktisk bemærkning.
Der er vrøvl i formatteringen i afsnittet om paneldiskussionen. Alt er i kursiv. Og jeg kan se, det er fordi, du mangler et afsluttende </i>-tag i starten - ved Christina-citatet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Djohn Djohnson skrev:
Lige en praktisk bemærkning.
Der er vrøvl i formatteringen i afsnittet om paneldiskussionen. Alt er i kursiv. Og jeg kan se, det er fordi, du mangler et afsluttende </i>-tag i starten - ved Christina-citatet.

Fixed. Tak for advarslen.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Lithium skrev:
Kenny, jo stoffer kan godt være sikkert. lsd er feks ret sikkert.

Hvad snakker du om? LSD har væsentligt højere risiko for at inducere HPPD/angstanfald/"evighedstrip" end feks svampe har det, dermed ryger der da en god del sikkerhed.

Sry for OT.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
noname skrev:
LSD har væsentligt højere risiko for at inducere HPPD/angstanfald/"evighedstrip" end feks svampe har det

Har du en kilde på det?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, det vil jeg også gerne have en kilde på.
Samt, at jeg mener evighedstrip-fænomenet er ret skudt i sænk, som i andre er inde på, og alt det der hppd noget er ret omdiskuteret, og efter min bedste viden er der ikke nogen fast konklusion. Dog er der nogle ret stædige mennesker der virkelig argumenter for det, samt den anden vej på. Så jeg forholder mig stadig tvivlende til hppd-affæren.
Og det med at LSD har større anlæg for at give angstanfald er imo bullshit. Svampe og syre åbner begge for psyken, og kan begge give oplevelser, eller indsigter, der kan resultere i forøget angst senere, hvis man ikke ved hvordan man skal forholde sig til det.

Titel:
Medlem

noname skrev:
Lithium skrev:

Hvad snakker du om? LSD har væsentligt højere risiko for at inducere HPPD/angstanfald/"evighedstrip" end feks svampe har det, dermed ryger der da en god del sikkerhed.

Sry for OT.

jeg snakker om hvis man har et par dråber lsd, er man rimelig sikker på det er lsd og ikke øjendråber man har. endnu en gang undskyld for ot, synes bare jeg har ret til at forsvare mig lidt :)

dog har jeg en kammerat som engang solgte 2ml (tror jeg) øjendråber, på roskilde festival, til nogen svenskere som LSD.. han fik vist heller ikk så meget for, deres små penge vist.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
noname skrev:
Lithium skrev:

Sry for OT.

Hmm jeg vil nu mene det kommer an på personen der tager stoffet..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 73 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]