Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

hej hvad er den bedste måde at indtage opium på er det oralt eller gennem rygning???

Når jeg tænker "godt" så mener jeg dejligt og nemt at dosere.

Hvis det er gennem røg skal det forarbejdes på en bestemt måde???

Ps thebirkes er det ikke poiumsvalmuefrø??? Hvis ja kan de så bruges til fremstilling af go råopium???

:wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Af de to indtagelsesmetoder, du nævner, vil jeg nok hælde til at anbefale rygning. Her kan du ryge lidt, vente lidt og mærke efter, hvor kraftigt, det virker på dig. Det er lidt nemmere end at tage en smule råopium, der svarer til "et til to tændstikhoveder" og herefter æde det/brygge thé på det uden at vide, hvor hårdt det egentlig slår på dig.

Hvis du søger lidt, så mener jeg, du kan fange en tråd, hvor MaroK beskriver en god metode, som hedder "at fange dragen".

Titel:
Flueknepper kongen

Det er også mere økonomisk at ryge det, da en god slat af de aktive stoffer går tabt i leveren ved optagelse i mave-tarmkanalen...

Men selvfølgelig er der da de bivirkninger, som der altid vil være ved rygning af et givent materiale: sodpartikler, øget risiko for cancer, osv.

Og jo, thebirkes er skam opiumsvalmuefrø. Men deres indhold af aktive stoffer er ekstremt lavt (dog nok til man kan dumpe en opiat-test), så du skal sgu godt nok få fat i en god slat før det er noget, der batter...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ok kan du anbefale et sted hvor man kan bestille nogle frø, som egner sig til formålet!

Titel:
Flueknepper kongen

Aron skrev:
ok kan du anbefale et sted hvor man kan bestille nogle frø, som egner sig til formålet!

Du kan købe papaver somnifer-frø fra velassorterede blomsterhandler.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Aron skrev:

Du kan købe papaver somnifer-frø fra velassorterede blomsterhandler.

:yeah:

Du kunne starte med at søge lidt på nettet. ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nu har jeg fundet en side hvor man kan købe denne type: Opiumvalmue Dannebrog - Papaver somniferum - Frø lyder det meget rigtigt???

Det er en ganske uskyldig hjemmeside hvor de sælger valmuefrø af forskellige arter!

http://lundhede.datascan.net/acatalog/Lh_Valmuer.html

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Blå birkes er svaret - de fleste grønthandlere har det....

Det kan godt lade sig gi' sig faktisk...

http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=3107

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
Aron skrev:
nu har jeg fundet en side hvor man kan købe denne type: Opiumvalmue Dannebrog - Papaver somniferum - Frø lyder det meget rigtigt???

Det er en ganske uskyldig hjemmeside hvor de sælger valmuefrø af forskellige arter!

http://lundhede.datascan.net/acatalog/Lh_Valmuer.html

Ja, de kan sagtens bruges.
Men bare lige for at være sikker, du har ikke tænkt dig at beruse dig på frøene vel? For det kræver enormt store mængder.

Så dem hellere til forår, og få et herligt flot blomsterbed til sommer, og en dejlig høst derefter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nej selvfølgelig ikke skal have nogle dejlige knops

Titel:
Insane psychedelia user!

HopIFjorden skrev:
Blå birkes er svaret - de fleste grønthandlere har det....

Det kan godt lade sig gi' sig faktisk...

http://www.erowid.org/ask/ask.cgi?ID=3107

Av... en fyr der har indtaget over 500 mg morfin :P

Ved man nogenlunde hvad vægtprocenten af morfin i forhold til frø er ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

når man ryger råopium hva kan man så ryge den i uden at skulle invistere i en pibe kun til opium? Og skal der blandes tobak sammen eller brænder det nemt?

Jeg har en lille pibe på en ca 5-6cm længde til Hash kan den bruges? Jeg bruger den aldrig....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Der er nogen der ryger det iblandet tobak, men jeg benytter mig ikke selv af metoden..syntes det er lige harsk nok og mdesuden skal du helst holde det nede så længe som muligt for at udnytte max.
Jeg selv enten "fanger drangen" (fordanskning af "chase the dragon") eller benytter mig af en glastragt hvor der er udspændt sølvpapir på den brede ende/ den man vender op normalt (en af metal kan vel også benyttes).
Du skal bruge det der svarer til max. et tændstikhovede første gang, for at kunne dosere rimeligt til dig selv (overfør aldrig dine persnolige doseringer direkte på andre - men start altid i det små). glat det ud i det tyndeste lag du kan med en svedig/våd finger (slik lidt på den) og spænd så ellers staniolstykket på tragten (opium indvendigt selvf.) og varm ellers op i mens du suger røgen stille og roligt op i munden (du sidder foroverbøjet med tragten hængende lodret ud af næbet.. stop ilden 2 sek før du ikke kan suge mere og hold det ellers inde. Det kommer efter 1-2min ca. som en indre varme og et lidt omtåget lokale (syntes det). desuden smiler man let og slapper totalt af.

Selv om mange siger at netop rå-opiums afhængighedspotientiale er stærkt overvurderet, så undervurder ALDRIG opiater. De virker harmløse, nok mest pga. deres subtile virkning - men fanme nej, folk falder stadigvæk i, netop her (ved opiaterne).

hold dig fra at gøre det mere end 2-3 gange om måenden, så er du sikret.. man regner grænsen for max gå ved 4-5 gange om måneden får cravings opstår.. og det er nasty. (ikke så slemt som heroin selvf, men visse folk reagere meget stærkt)

btw er de ther ikke det hele - læs om det for filan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]