Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 02:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
tjah, ved godt at "der er 1000 andre tråde, kan du ikke bare læse alle sammen og så forstå det hele?".. men har læst de fleste(tror alle med relavans) igennem...

Har dog stadig et par spørgsmål...

Før indtagelsen af LSA, bør man så have tom mave? fuld mave?*

Kan det have nogen betydning hvorvidt man spiser basisk eller syrligt forinden?

hvor få frø kan du få en dosis af, morning glory og hbwr?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Uden at kunne bakke det op med andet end sund fornuft og et råd fra en gammel musher jeg kender, så vil jeg anbefale dig ikke at gøre det på tom mave, for at have noget at stå imod med.
Jeg kan ikke forestille mig det betyder noget om du spiser basisk eller syrligt forinden, da mavesyren under alle omstændigheder er meget sur (der er dog folk som anbefaler at indtage HBWR med appelsinjuice - det skal jeg ikke kunne udtale mig om).

Så vidt jeg har læst skulle den laveste dosis HBWR frø være 4 stk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Jeg spiste på et tidspunkt 10 g MG.
Bemærkede ingen mavesmerter dog heller ikke noget specielt trip.
Det eneste besynderlige var at jeg fik kiksestød selvom jeg aldrig havde
spist kiks på det tidspunkt.

Jeg ved ikke om det kan være fordi jeg havde spist alopamer og sovepiller. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg har haft ret heftige trips på MG. Første gang 5g, næste 7,5g og det sidste 10g. Jeg synes det er et irriterende stof, ikke at bryde igennem på, jeg synes jeg sad lidt fast på 5g... Derfor vil jeg anbefale at starte lidt over. Mth mavegener har jeg kun, på et af mine tre LSA trips, kastet op(havde også indtaget kratom, som måske skal have lidt af skylden). Jeg har på samtlige trips haft et lidt ubehageligt og forvirrende come-up, men ikke noget som har slået mig ud 8) .

bubbles

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg har altid indtaget lsa i form af morning glory (ipomoea) og har både haft trips helt uden mavekneb og op til et par timers mavekneb af ret seriøs karakter..
Med hensyn til doser så vil jeg rent personligt mene at mindst mulige dosis der er mærkbar er omkring 2 gram...
Har ingen reel erfaring med BHWR

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hey, kom til at læse inde på den engelske wikipedia... citere lige..

Ergine can be extracted from morning glory seeds or Hawaiian baby woodrose seeds with water under acidic conditions.

Jeg har da ellers hørt om at folk lod dem ligge i vand før de åd dem?

ved godt at vand normalt ikke har syrelige egenskaber.. men stadig?..

Burde den ultimative ekstration så ikk bare være ved at lave noget vand med citronsyre i?... -har også hørt det med appelsinjuice.. giver også ret meget mening så...

har også hørt om en person der blot lagde frøene i appelsinjuice og så havde juicen med frø i munden i 30 min...

Men tror i jeg vil kunne få den samme rus ved at lægge frø i citronvand, fjerne frøene og drikke citronvandet?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Om du vil få den samme rus skal jeg ikke kunne sige, men du vil få en rus. Om det er den ultimative ekstraktion er så straks en anden sag, det har vist været diskuteret nok hvad der er 'den bedste' metode, og der er mange delte meninger. Det vil du kunne finde mange tråde om her på sitet.

Medlem
Brugeravatar

spiffy skrev:

Før indtagelsen af LSA, bør man så have tom mave? fuld mave?*

Jeg indtog i sommer 5 HWBR på absolut tom mave. Det gjorde at jeg blev blæst længere og længere væk. Det var ubehageligt, fordi jeg forstod absolut ingenting. Min realitetssans var forsvundet, og min dømmekraft var i bund. Min ven jeg var sammen med havde ikke indtaget frøene, og sad og trickede mig lidt, ved at fortælle mig om nogle ting han påstod vi lige havde snakket om. Jeg kunne på ingen måde læse ham, og valgte bare at acceptere at han havde ret. Det var så bare pis det han sagde fandt jeg senere ud af.

Min point er at det ikke var sjovt at ligge og fatte ingenting, men jeg havde samtidig følelsen af at HAVDE jeg haft indtaget noget, havde jeg brækket det op.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Flak skrev:
Om du vil få den samme rus skal jeg ikke kunne sige, men du vil få en rus. Om det er den ultimative ekstraktion er så straks en anden sag, det har vist været diskuteret nok hvad der er 'den bedste' metode, og der er mange delte meninger. Det vil du kunne finde mange tråde om her på sitet.

ej, synes bare at citronvand med LSA lyder mere lækkert, og lettere end en masse der har været udsat for rensebenzin osv... men det er måske bare mig :)

er der nogen der har erfaringer med citronvand eller ekstration via KUN syrevand?.. :O - ellers kan jeg da godt prøve og skrive omkring det..

- og ja, har læst de mange ekstrasionsmetoder... men synes bare det her lyder sindsygt indbydene i forhold... har læst alle posts på forumet omkring lsa og frøene...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]