Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
snoopey skrev:
Hvad gør jeg med isopropylalkoholen når jeg har skyllet igennem? Skal det bare stå og fordampe af sig selv, eller skal jeg give det bad i varmt vand? Eller??
:?: :!:
:?

Ja nu har du så valgt at benytte den mest bøvlede metode til at trække dine olier. For det første så er det på eget ansvar at ryge pot med mulle i da du risikerer at balancere på grænsen til en psykose. Det er farligt at ryge. Men hvis du alligevel satser og prøver, så brug ganske alminelig husholdningssprit. Når du har trukket/skyllet/vasket dine planter, så filtrer med hvad du lige har (kaffefilter, nylonstrømpe eller lign.) og over i et rustfast fad. Når du har filteret det hele sætter du den over kogepladen på 1-2 og holder øje med den. Det må ikke bolble for kraftigt. Sørg for at holde klatten i det ene hjørne af dit fad mens du varmer af. Husk ikke at puste i skålen mens den varmer af, da det danner kondens og giver dig vand i din noel. Når du har kogt af og der kun er noel tilbage, hælder du din ristede tobak ned i klatten smører det sammen til en god fedtet klat og fylder i din joint eller direkte i dit bonghoved.

Spørg endelig for flere råd.

Finsprit, æter, husholdningssprit.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
DeSuspekte skrev:
snoopey skrev:
Hvad gør jeg med isopropylalkoholen når jeg har skyllet igennem? Skal det bare stå og fordampe af sig selv, eller skal jeg give det bad i varmt vand? Eller??

For det første så er det på eget ansvar at ryge pot med mulle i da du risikerer at balancere på grænsen til en psykose.

Det er da godt nok noget af nogle postulater du kommer med.
Mulle=mug, eller? Hvor pokker har du fra at rygning af mug skulle kunne fremprovokere en psykose?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
DeSuspekte skrev:
snoopey skrev:

Ja nu har du så valgt at benytte den mest bøvlede metode til at trække dine olier. For det første så er det på eget ansvar at ryge pot med mulle i da du risikerer at balancere på grænsen til en psykose. Det er farligt at ryge. Men hvis du alligevel satser og prøver, så brug ganske alminelig husholdningssprit. Når du har trukket/skyllet/vasket dine planter, så filtrer med hvad du lige har (kaffefilter, nylonstrømpe eller lign.) og over i et rustfast fad. Når du har filteret det hele sætter du den over kogepladen på 1-2 og holder øje med den. Det må ikke bolble for kraftigt. Sørg for at holde klatten i det ene hjørne af dit fad mens du varmer af. Husk ikke at puste i skålen mens den varmer af, da det danner kondens og giver dig vand i din noel. Når du har kogt af og der kun er noel tilbage, hælder du din ristede tobak ned i klatten smører det sammen til en god fedtet klat og fylder i din joint eller direkte i dit bonghoved.

Spørg endelig for flere råd.

Finsprit, æter, husholdningssprit.

man sætter sgu ikke sit fad dirkete på koge pladen !!
man går uden for med sit fad og koger vand i en gryde og sætter sit fad der over !
isoproylakohol er da ikke så besævrlig det giver et større udbytte en gas
gas giver så et rener produkt der ligner honning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]