Hmm.. Jeg har nu oplevet en del "rigtige" bad trips med hash.. Burde måske uddybe det på andet tidspunkt, da jeg er temmelig lam lige nu (prøvet crack for første gang!

) . Men forestil dig at tankerne begynder at vælte ind over dig, ubehagelige tanker, alt det du har gjort galt det seneste stykke tid, alt hvad du har af problemer med dig selv osv, og det kan være meget med nogle mennesker, kommer væltende ind ove rdig på en gang. Pludselig er der stemmer der fortæller dig hvilken skidt person du er, på grund af disse ting. Stemmer som du analyserer, for at finde ud af om det er dine egne tanker, eller opdigtede personer der snakker til dig. "Er jeg ved at blive skizofren!?". "Er det virkelig sket med mig nu!?". "Hvor kommer disse stemmer fra!?".
Tænk over det.. Du er et nogen lunde sundt, slevstændigt og fornuftigt individ, men lige pludselig bliver du overskyllet med latterlige sindssyge tanker, som du på ingen måde kan kontrollere, før rusen er bølget af. Man prøver med vejrtrækningsøvelser, meditation, skift af set & setting, men lige lidt hjælper det. Hvad kan man gøre?? Hvorfor får man disse tanker? Er det bare resterne fra et latterligt teenage tankerace eller opgør? Kommer man til at skulle tænke de her ting resten af sit liv? Skal man bare lærer at leve med det, eller gøre sig forhåbninger om en total åbenbaring, hvor alt pludselig løsner sig, svæver op, og giver mening?? .... Intet svar. Skal man tage det som en gave og udnytte de ting og tanker man får ud af det og samtidigt leve med tanken om at man er "unormal"? Er det i virkeligheden bare en eller anden selvopreklameret idé, om at man er speciel, eller er ved at mindste sin "sanity"?
"Gå med frygten, følg strømmen, træd ind i frygtens væsen og mærk hvor den stammer fra!?" Fuck that shit, det er kraftedeme aldrig lykkedes for mig. Hmm..
Få folk forstår det, endnu færre lære at leve med det og så godt som ingen kommer 100% igennem det og forstår hvad det i virkeligheden handlede om.
Jeg venter stadig på svaret på det hele..
Sorry for den gang gylle, jeg er pisse stegt. Håber det her giver mening for en eller anden.. Er ikke helt ved mine fulde fem her.
Må i alle sammen have et rigtig, RIGTIG godt nytår. Det er på tide at få ændret nogle ting!
Under alle omstændigheder ... Så er jeg fucking glad for at have haft psy.dk ved min side hele tiden, gennem så mange år. Ha, nope ingen MDMA her, bare en sentimental lammert på cola, crack og sprut.
Hygge