Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 19:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey

Er der nogle som har prøvet Hawaiian Baby Woodrose, og giver det nogen form for effect (rus) ?
Hvilken slags effect giver det ?

På forhånd tak!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Inden du starter med HWBR burde du måske lige læse lidt her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=7290

Der er MANGE topics her på forummet der omhandler HWBR frø, prøv dog for fanden af søg bare en smule før du spørg..

Tjek evt. http://www.erowid.com

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Entheo skrev:
Der er MANGE topics her på forummet der omhandler HWBR frø, prøv dog for fanden af søg bare en smule før du spørg..

:yeah:

Men ja, Hawaiian Baby Woodrose indeholder LSA, som er et spændende psykedelikum, der ligger lidt op af LSD, dog uden at give samme virkning (til trods for der er visse ligheder).

Prøv at læse på det, og vid, hvad du går ind til, hvis du har tænkt dig at prøve det. Husk, at viden og forståelse er en stor del af skadesreduktion-filosofien.

Titel: mit trip
Junior medlem

Jeg prøvede 4 frø nytårsaften med min kæreste. Hun tog 3. Vi havde pillet skalden og ridset det øverste lag af før. En gift som giver ondt i maven sidder deri.
Efter det første kvarter fik jeg kvalme i en halv time, ikke noget vildt, og jeg brækkede mig ikke. Min kæreste havde kvalme i længere tid (2 timer), men brækkede sig heller ikke.
LSA rosen i HBWR er ideel for et kærestepar. Vi endte med at sidde og kysse hele natten (VILDT LÆKKERT!) og havde den vildeste sex natten lang.
Jeg synes rosen minder meget om MDMA rosen (måske husker jeg helt forkert). Ens krop er EN stor erogen zone.
I modsætning til LSD rosen havde jeg ikke den der uro i kroppen, jeg var utroligt afslappet, nok for afslappet til en nytårsaften i byen.
Jeg hallucinerede ikke. Farverne lyste lidt frem og ting boblede lidt ligesom hos LSD. Ting var tilgændgæld ikke ulækre at se på, som jeg ofte har det på LSD.
Og så havde jeg ikke nogle LSA-tømmermænd dagen efter.

Håber ovenstående kan give dig en ide af hvad HBWR.

Jon

Titel: Re: mit trip
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jooon skrev:

Håber ovenstående kan give dig en ide af hvad HBWR.

Jon

Det kan det ikke IMO... Gider ikke til at uddybe - men 4 frø er heller ikke nogen høj dose...

Titel:
Junior medlem

ved det ikke er helt vildt nej, for 8 - 12 frø er en høj dosis.... Jeg er ingen hardcore psychedelica user nej! Skulle vidst lige skrive at jeg tog en lille dosis. Ham jeg købte dem af sagde dog max 5. Kan godt forestille mig at det kan give et vildt trip med meget høje doser!
Men om det virkede? ja, og i den grad og nogenlunde som beskrevet ovenfor!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Jooon skrev:
ved det ikke er helt vildt nej, for 8 - 12 frø er en høj dosis.... Jeg er ingen hardcore psychedelica user nej! Skulle vidst lige skrive at jeg tog en lille dosis. Ham jeg købte dem af sagde dog max 5. Kan godt forestille mig at det kan give et vildt trip med meget høje doser!
Men om det virkede? ja, og i den grad og nogenlunde som beskrevet ovenfor!

Klart nok! Det lyder også som et rigtigt dejligt trip du fik!! :D

Min højeste dose er på 8 frø, hvilket var yderst psychedelisk med masser af synsforstyrrelser, mindloops, bodyload... Wicked....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]