Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:08 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 04 sep 2006 14:03
Indlæg: 393
Geografisk sted: Sønderjylland 6000
Alle de gange jeg har indtaget amf, har været sammen med STORE mængder sprut og THC.

Og det har altid gået fint, pånær 1 gang hvor jeg knækkede mig, men tror det var nikotin syge, da jeg havde røget smøger næsten uafbrudt i 6 timer!

Men om morgenen når man ikke har sovet endnu, kan man godt være ret blæst i hovedet.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:11 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
LeSeiD skrev:
Jeg ryger efterhånden sjældent hash.. Men når jeg gør, er det som regel efter en ordentlig omgang alkohol..
Og imo så forskærker alkohollen thc´en MEGET.. Sys tit det ender med jeg får det fysisk dårligt, og bare falder fuldstændig hen.. Personligt bryder mig ikke meget om denne kombo.. Men det kan da være amfen vil spice det lidt op..


Det er efter min mening det mest forkerte måde at indtage hash på overhovedet. For satan da jeg har været hjælpeløs af GigaDoseAlkohol + hash. Typisk adfærd fra de unge år, at man drikker hjernen ud og så når man har fået samlet sig mod og skødesløshed nok til, SÅ skal der ryges (i en baggård hvor man bruger en smadret ølflaske som chillum...)

Det er givetvis den ENE ting, der over tiden har skræmt livet af folk og som er grunden til at mange politikere slet ikke kan forstå det med hashen (Louise Frevert har helt sikkert lavet den kombo, og nu skal vi høre på hendes pis...). Så please folks, lav noget politisk arbejde og lær folk at ryge ansvarligt ;)

Til gengæld så sker der noget helt andet, når man f.eks. drikker en flaske vin til maden, ryger 2-3 sug af en joint, drikker lidt vand, snupper en enkelt øl mere, ryger et par sug mere, går over på vand et stykke tid, osv. osv.

Jeg kan godt lide alkoholen som sådan. Den åbner dejligt for snakkesageligheden, men der lurer altid en dæmpet empati og snigende aggression nedenunder. Her synes jeg at hashen tilføjer en smuk dimension af glade følelser til alkoholens åbenhed. Nøgleordet er at indtage moderate mængder af begge stoffer - for jeg er ekstremt enig med dig i, at alkohol booster THC'ens virkning. Min erfaring er, at 2-3 sug af en skunk joint kan være den rene dødsdom efter at man har drukket som et hul i jorden indtil 01:00


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Max Tramp skrev:
Så siger du at der er synergi mellem alkohol og cannabis eller siger du, at der ikke er?


Ikke på den depressante side. Alkohol+Cannabis kan ikke såvidt jeg ved lede til samme åndedrætsophør, som f.eks. en alkohol+benzo kombo giver.

Hvad angår det psykedeliske aspekt mener jeg dog, at alkohol forstærker THC'en.

Max Tramp skrev:
Malkavian skrev:
Nu da du har udråbt dig til biokemisk mester, så del da ud af dit vid i stedet for bare at kritisere andre for ikke at skrive noget af værdi. Dine spadestik kunne da vist også være lidt dybere i den her tråd?


Det mener jeg så ikke, at jeg har.


Nu skal det ikke gå op i flueknepperi, men du skrev altså til Tele-Tons:

Citat:
Jeg ved nok betydeligt mere end dig. Særligt indenfor biokemi, så spar mig for dine latterlige antagelser hver gang du er uenig med mig.




Max Tramp skrev:
Jeg gider bare ikke provokationer fra en mand, der ikke engang kan stave til sgu. Det var svar på tiltale, det var ikke ment som "Folkens, hør her, nu bringer jeg den ultimative sandhed." Jeg ved ikke meget om de specifikke stoffers biokemi (det er ikke noget man ligger vægt på i udannelsessystemet (;)), men jeg ved hvad der IKKE er et gyldigt argument, hvilket jeg også en gang tidligere har skrevet til dig.


Naturligvis skal argumenter være valide osv., men retfærdigvis skal det siges, at Kjær slet ikke argumenterede. Han sagde bare sin mening, og den var nu slet ikke så langt fra sandheden, vel? Hvis det lyder helt forkert i dine ører er det da en god mulighed for at læse op på stoffet. Om ikke andet end for at demonstrere din egen overlegne viden på området.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:29 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Malkavian skrev:
Min erfaring er, at 2-3 sug af en skunk joint kan være den rene dødsdom efter at man har drukket som et hul i jorden indtil 01:00


:yeah: og prøv så lige at forstil jer at smide en god mængde amfetamin indenbords lige på det tidspunkt og så ryge. Det er jo for fanden så logisk at det har kroppen ikke godt af. Enhver som siger noget andet har ikke styr på hvordan kroppen fungere.

Personligt syntes jeg det er latterligt at tage amf og den kombo som der bliver forslået foroven har jeg mødt så mange mennekser der har leget med og de var godt nok langt ude imo. Sidder der på amf og snakker røven ud af bukserne om totalt ligegyldige ting, irritere andre folk med vilje for at få opmærksomhed og samtidig har drukket 20 øl som de næsten ikke kan mærke, så bliver de bare ved fordi de må jo virke på et eller andet tidspunkt, alt det her efter de har røget de første 10 joints og efter de ikke har sovet i 25 timer på grund af alt det amf de har taget.

Og det her er alså noget jeg kan tage ud og opleve hos 10-15 af dem jeg er på navnefod med hver eneste skide weekend. Og de her drenge ødeligger virkelig sig selv på den her måde. Det her er den klassiske hill billy stil som der er alt alt for mange unge som kører hver weekend. Sagt kort LAd vær.

Mvh Mikkel

_________________
Psychedelia du er i mit hjerte


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2006 12:47 
atk for alle jeres svar osv... har tit blandet alkohol med tjummer eller alkohol med amf... og amf med tjummer.. men nu har jeg besluttet mig for at gøre det med alle 3 ting.. for regner med at jeg bliver lige så rundt oppe i bolden bare i en mere aktiv tilstand ved hjælp af amf...


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 feb 2006 20:35
Indlæg: 2194
Geografisk sted: Island of Wak-Wak
LOL

Efter alle de gode råd du har fået så er det dit valg ???

Synd du ikke har tiltro til andre end dem som vil det samme som dig. Lidt lige som min gamle farfar, han lytter kun til det han gider at høre. haha

Mvh Mikkel

_________________
Psychedelia du er i mit hjerte


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 14:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
DoYouSpeakWak?? skrev:
Efter alle de gode råd du har fået så er det dit valg ???


Det er ikke så længe siden en anden ung lamfighter undskyldte for at have overhørt rådene fra de første 50 narkoeksperter herinde (der er altid nogen, der skal prøve konfirmandnarko...).

Jeg tror, at alle de løftede pegefingre fra det offentlige gør folk så skeptiske, at de ikke ville kunne genkende et godt råd, om det så bed dem i røven. Måske er de blevet løjet for og svigtet så tit, at der ikke er nogen tillid tilbage.

@magic: hvad vil du egentlig opnå med din rus, hvilken følelse stræber du efter? Som Wak skriver, bliver du givetvis mere fuld og dummere at høre på end nogensinde, komplet attention whore osv, og så udsætter du dig for øgede tømmermænd dagen efter da du kan drikke igennem på alkoholen (og så ikke et ord om amfetamin nedtur).

Så hvad er ræssonementet? Bare noget der skal prøves for at prøve det eller er du ægte tiltrukket af scenariet?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 15:22 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Det er bestemt en mulig blanding. Har selv et par gange været ude i den samme. Da synergien alkohol/cannabis er dårlig for mig, har amfetaminen den fede tendens at den holder mig frisk og fokuseret. Man mister ikke væsentlig effekt at cannabisen.

Dog skal den ikke bruges for ofte. Det skal ingen af de bemeldte euforisanter.

Derudover så er upper+downer da nødvendigvis ikke dumt. Det kan tværtimod være det modsatte.

Må give Max Tramp (aka JENSUS) ret!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 23:18 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 aug 2006 23:09
Indlæg: 111
Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Max Tramp: Jeg er ikke efter dig, er du paranoid, det var da ihvertfald et argument, for ikke at bruge den kombo. Jeg har skrevet i 2 topics hvor du også har skrevet, hvis der skal så lidt til, du føler dig forfulgt, hvordan klarer du dig så i en storby, eller du bor måske på landet?

En anden ting, det er lidt lavt at angribe en på en stavefejl, men du havde måske ikke andre argumenter? Forresten sætter man aldrig komma før og.
Så fej foran din egen dør først.

Jeg må igen sige, at fordi du syntes det er fedt at smadre sin krop, behøver du ikke råde andre til det. Denne side står for HR og det er det der ikke.

Biokemi.

Biokemi er studiet af kemien i levende organismer. Du studerer organismernes celler og de molekyler, de består af. Du kan fx undersøge, hvordan en kræftcelle opfører sig.

Det lyder som noget halvtørt noget. Hvordan kvalificerer det dig indenfor Neurologi, Neurotoksiologi og Fysiologi? Måske ER det bare mig der er dum, men er det ikke disse fag, man skal vide noget om for at give råd?

Så jeg kan egentlig godt forstå, hvorfor du tror den kombo er ok.

Men nu vil jeg gerne vide hvor dine argumenter er, fordi jeg har flere?

Og snak ordentligt ikke, der er ingen grund til, at lyde som en dum teenager.


Men hold dig fra den kombo, det ender bare med at du elsker den, der gider du ikke havne. Trust me!


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: !!
Indlæg: 21 dec 2006 00:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2006 00:14
Indlæg: 7
Kjær skrev:
Bize skrev:
har prøvet amf Hash og vodka med cola.. det var sjovt nok men tog self helller ik så meget Amf som jeg normalt ville gøre hvis jeg ik sku lave andet. men at der var vodka blandet med ind i det var ik rigtig noget jeg lod mærke til.


Rimelig farlig coctail, hvis jeg skal sige min mening.

- men velkommen til!



ja kan du nok ha ret i. men tog minimalt lidt amf for ik at få for meget når jeg vidste hva jeg ellers sku lave.. ville heller aldrig gøre det hvis jeg ik havde styr på hvor meget jeg tog..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 21 dec 2006 00:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2006 00:14
Indlæg: 7
Max Tramp skrev:
Har du tænkt dig at argumentere på et tidspunkt i denne tråd, Kjær?

Jeg synes personligt godt om blandingen, man har de to sløvende stoffers 'lamhed', men samtidig er man kvik nok til at ikke crashe, og være social.


det med lamhed og at man er okay kvik kan jeg gi dig ret i. meen det med at være social ved jeg nu ik helt! :D


Top
 Profil  
 
 Titel: wagga
Indlæg: 25 dec 2006 20:00 
det er fordi at jeg er ikke typen der drikker mere pga amf eller noget men kan rigtig godt lide rusen af sprit og weed men hader virkelig at man bliver saa forbandet sloev af den kombo sa bare lidt krydderi i toppen.. for vil n'dig ligge og sove kl 01.00 nytaars aften...


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team