Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 16:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 19 dec 2006 23:45 
hey nu har jeg sat i en evighed og skaemte en masse trip rapporter igennem men kunne ikke finde en rapport kun med skunk, sprit og amf som kombo saa haaber paa om nogen af jer her paa psy.dk har nogen erfaringer med den kombo.. eller hvordan i tror den vil gaa foer jeg springer ud i det...hehe...


Top
  
 
Indlæg: 19 dec 2006 23:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
oOMagicOo skrev:
hey nu har jeg sat i en evighed og skaemte en masse trip rapporter igennem men kunne ikke finde en rapport kun med skunk, sprit og amf som kombo saa haaber paa om nogen af jer her paa psy.dk har nogen erfaringer med den kombo.. eller hvordan i tror den vil gaa foer jeg springer ud i det...hehe...


Moderate doser vil nok ikke skade. Men generelt vil jeg ikke råde folk til at prøve den kombo.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 00:01 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 aug 2006 23:09
Indlæg: 111
Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Amf og Skunk er grineren nok. Men hvorfor det der alkohol?


Top
 Profil  
 
 Titel: !!
Indlæg: 20 dec 2006 00:22 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2006 00:14
Indlæg: 7
har prøvet amf Hash og vodka med cola.. det var sjovt nok men tog self helller ik så meget Amf som jeg normalt ville gøre hvis jeg ik sku lave andet. men at der var vodka blandet med ind i det var ik rigtig noget jeg lod mærke til.


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: !!
Indlæg: 20 dec 2006 00:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Bize skrev:
har prøvet amf Hash og vodka med cola.. det var sjovt nok men tog self helller ik så meget Amf som jeg normalt ville gøre hvis jeg ik sku lave andet. men at der var vodka blandet med ind i det var ik rigtig noget jeg lod mærke til.


Rimelig farlig coctail, hvis jeg skal sige min mening.

- men velkommen til!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 00:36 
Offline
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006 04:20
Indlæg: 172
Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Har du tænkt dig at argumentere på et tidspunkt i denne tråd, Kjær?

Jeg synes personligt godt om blandingen, man har de to sløvende stoffers 'lamhed', men samtidig er man kvik nok til at ikke crashe, og være social.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 00:41 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 aug 2006 22:40
Indlæg: 277
Geografisk sted: Århus N
Tele-Tons skrev:
Amf og Skunk er grineren nok. Men hvorfor det der alkohol?


:yeah: Amfetaminen overskygger alkoholen, imo. Jeg har, i mine amf dage, haft gode aftner med denne kombo, men det gør anden dagen langt værre! Man kan drikke som et svin på amf, og mærker det først alkoholen når amf'en tager af. Man kan helt sikkert godt gøre det med måde, men det er svært at styre... :wink:

I HR-ånden vil jeg fraråde denne kombo.

bubbles


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 00:51 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Max Tramp skrev:
Har du tænkt dig at argumentere på et tidspunkt i denne tråd, Kjær?

Jeg synes personligt godt om blandingen, man har de to sløvende stoffers 'lamhed', men samtidig er man kvik nok til at ikke crashe, og være social.


Well, så vidt jeg læser det, blandes der to stimulanser og to depressanter, hvoraf den ene er grupperet som psykedelika.

Bør jeg kommentere det yderligere?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 00:56 
Offline
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006 04:20
Indlæg: 172
Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 01:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 31 aug 2006 23:09
Indlæg: 111
Geografisk sted: Out in the perimeter with no stars
Max Tramp skrev:
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


Ved du noget om noget?

Uppers og Downers har squ aldrig ,været særlig smart. Alkohol med stimulanser, er heller ikke særlig smart.
En anden ting, bare fordi du kan styre dig, betyder det ikke at alle andre kan.

Fordi selvfølgelig er det farligt at køre bil, hvis man ingen fornuft eller selvkontrol har. Det er også farligt at bestige bjerge uden. Hvor vil du hen med det argument.

Jeg fraråder den kombo der, godt ske at du kan styre det, men din krop har det ikke fedt med det.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 01:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 sep 2005 16:43
Indlæg: 1465
Max Tramp skrev:
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


Udfra den viden, jeg besidder (hvilket ikke er meget - og det indrømmer jeg gerne), så vil jeg mene:

To stimulanser: Forøget hjerterytme etc.

Stimulanser og depressanter: Uppers og downers. Har vist været nævnt en del gange, og giver vel sig selv.

Psykedelika: At blande psykedelika med så mange forskellige stoffer er så vidt jeg ved ikke så hensigtsmæssigt. Mener også at have hørt at psykedelika med stimulanser kunne forværre eventuelle badtrips.

Og derudover nævner du selv riscisi ved amfetamin-alkohol-kombinationen.

Undskyld, jeg er træt og vil sove. Hvis andre ikke kan se min pointe, så vil jeg selv forsøge at kommentere den i løbet af i morgen. :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 01:21 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 mar 2006 01:40
Indlæg: 174
Geografisk sted: inner loop
Kjær skrev:
Stimulanser og depressanter: Uppers og downers. Har vist været nævnt en del gange, og giver vel sig selv.


Jeg synes da at have læst herinde at uppers og downers er OK at blande, og at det er kombination af forskellige downers som man bør undgå. Tager jeg fejl?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 04:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Den kombo kan man sagtens lave - bare du ikke overdosere - jeg har brugt utallige weekender på netop den kombo - ganja, amf og alkohol... der er ingen af disse stoffer der har krydstollerence, dvs at disse ikke forstærker virkningen af hinanden, måske tjald og alkohol lidt, meeeen ikke som et benso produkt blandet med alkohol ville...

Hold dine doser lave, så er du på den sikre side...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 07:48 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
At ryge efter en tur på amfetamin gør mig meget meget mærkeligt utilpas, mine tanker ramler sammen, min koncentration bliver væk? Og mit syn bliver sløret og forsinket. Så jeg ville aldrig forsøge at kombinere de to ting :D

Alkohol .. JEG NÆGTER !! - Buk ikke under for gruppepresset! :P

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 11:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Max Tramp skrev:
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


De fleste kender downer+downer problemet, som er synergistisk effekt, der kan lede til respiratorisk ophør og den slags ubehageligheder.

Downer + upper er noget mere snedig, men som den anden poster skrev, så kan man drikke som et svin på amfetamin, og det skyldes sikkert, at amfetaminen maskerer virkningen af alkoholen, hvorved ens dømmekraft svigter - og så indtager man for meget af downeren (med alt hvad det indebærer). Det er vel også én af de der situationer, hvor ønsketænkning er noget pis, og man skal passe på med at tro på noget bare fordi det ville være rart, hvis det var sandt. Teorien går vel ca. sådan her: "Skide alkohol, jeg falder jo i søvn, men hvis jeg nu tog en upper samtidig, så fik jeg alle de gode effekter af alkoholen uden at blive træt... hey, er det en pakke smøger det der? Den tager vi også".

Spørgsmålet er bare, om det ikke langt mere svarer til at fylde sig med stoffer, der modvirker hinanden, hvorved man faktisk ikke så godt oplever rusen. Bare med den hage, at kroppen jo FÅR alle disse stoffer ind og på én eller anden måde skal kæmpe med at få dem elimineret?

Amfetamin + alkohol ... har det ikke også en synergistisk effekt på varme og blodkarsudvidelse og belastning af hjertet? Med MDMA advarer man i hvert fald mod kombinationen - ikke fordi MDMA er psykedelisk, men gå grund af upper effekten.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 11:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 23 feb 2003 02:01
Indlæg: 336
Geografisk sted: Århus
Jeg ryger efterhånden sjældent hash.. Men når jeg gør, er det som regel efter en ordentlig omgang alkohol..
Og imo så forskærker alkohollen thc´en MEGET.. Sys tit det ender med jeg får det fysisk dårligt, og bare falder fuldstændig hen.. Personligt bryder mig ikke meget om denne kombo.. Men det kan da være amfen vil spice det lidt op..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 11:43 
Offline
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006 04:20
Indlæg: 172
Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Tele-Tons skrev:
Max Tramp skrev:
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


Ved du noget om noget?


Jeg ved nok betydeligt mere end dig. Særligt indenfor biokemi, så spar mig for dine latterlige antagelser hver gang du er uenig med mig.

Tele-Tons skrev:
Uppers og Downers har squ aldrig ,været særlig smart.


Hvad betyder smart i denne sammenhæng? 'Har squ aldrig'. Det er jo ikke noget argument, menneske. Der bor mennesker på Mars. Det er jo indlysende. Logik for burhøns. Det har der sgu aldrig været tvivl om.
Kan du se noget bevis der? Det håber jeg ikke, for der er intet, og ligeledes er der intet i dit svar.

PS. det staves 'sgu'


Tele-Tons skrev:
Alkohol med stimulanser, er heller ikke særlig smart.


Jeg troede at man lærte HV-teknikken, når man lavede rapporter i folkeskolen. Åbenbart ikke. HVORFOR er det ikke særligt smart? Kom nu med et argument. Det er absolut ikke implicit.

Tele-Tons skrev:
En anden ting, bare fordi du kan styre dig, betyder det ikke at alle andre kan.


Det har jeg heller ikke sagt, har jeg? Hvad vil du sige med det? Skal hver eneste post indeholde en disclaimer, hvori der står, at hvis du har planer om at blive afhængig, tage sindssyge doser og ingen evne har til at tænke selv, så skal du ikke lytte til denne? Jeg troede det var implicit. Hvis du mister evnen til at 'styre dig' når du bruger rusmidler, bør du måske overveje om det det nu også er noget for dig.

Tele-Tons skrev:
Fordi selvfølgelig er det farligt at køre bil, hvis man ingen fornuft eller selvkontrol har. Det er også farligt at bestige bjerge uden. Hvor vil du hen med det argument.


Kjær siger, at det er farligt, og det forstår jeg ikke. Hvis man drikker hjernedødt, så er det farligt, men det er ligegyldigt om man er på amfetamin eller ej. Det er sgu ikke nogen af stoffernes skyld, hvis at folk drikker hjernedødt meget, fordi at de ikke kan mærke alkoholen. Det er tilladt at tænke selv. Jeg kan ikke se, at de har faktorer har noget at gøre med en objektiv vurdering af, hvorvidt stofferne er skadelige.

Tele-Tons skrev:
Jeg fraråder den kombo der, godt ske at du kan styre det, men din krop har det ikke fedt med det.


Du bruger ord som ikke fedt og ikke smart til at beskrive bivirkningerne. VAGT!!! Jeg har aldrig læst en journal, hvori fysiologisk påvirkning blev beskrevet på den måde (heldigvis). Hvis du ikke ved, hvad du taler om, så lad vær. Du vil så gerne sige at det er skadeligt, men du kan ikke, fordi du ved faktisk ikke om det er, og hvilken skade det i så fælde ville forårsage.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 11:46 
Offline
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006 04:20
Indlæg: 172
Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Malkavian skrev:
Max Tramp skrev:
Det er seriøst vagt det der. Hvori ligger det farlige? Selvfølgelig er alkohol og amfetamin farligt, hvis man ingen fornuftsans eller selvkontrol har, men det kan man så sige, at ethvert stof er.


De fleste kender downer+downer problemet, som er synergistisk effekt, der kan lede til respiratorisk ophør og den slags ubehageligheder.


Ja, men da ikke med cannabis, hvor den respiratoriske hæmning er minimal, hvis overhovedet tilstedeværende.

Jeg argumenterer som sådan heller ikke for at det er uskadeligt, jeg argumenter bare for, at kan folk ikke præsentere nogle argumenter for at det er skadeligt (andet end 'det er almen viden' og lignende bras), så ser jeg ingen grund til at antage dette.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 11:57 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2005 09:17
Indlæg: 1752
Max Tramp skrev:
Ja, men da ikke med cannabis, hvor den respiratoriske hæmning er minimal, hvis overhovedet tilstedeværende.


THC'ens depressante effekt er speciel, da den åbenbart ikke virker via de samme veje som barbiturater og opiater. Når man taler om depressanter mener man jo normalt alkohol, rohypnol og heroin (og deres slægtninge).

Max Tramp skrev:
Jeg argumenterer som sådan heller ikke for at det er uskadeligt, jeg argumenter bare for, at kan folk ikke præsentere nogle argumenter for at det er skadeligt (andet end 'det er almen viden' og lignende bras), så ser jeg ingen grund til at antage dette.


Nu da du har udråbt dig til biokemisk mester, så del da ud af dit vid i stedet for bare at kritisere andre for ikke at skrive noget af værdi. Dine spadestik kunne da vist også være lidt dybere i den her tråd?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 20 dec 2006 12:07 
Offline
Annoying attention wh0re!
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2006 04:20
Indlæg: 172
Geografisk sted: In the chopaaaaaaaa.
Malkavian skrev:
Max Tramp skrev:
Ja, men da ikke med cannabis, hvor den respiratoriske hæmning er minimal, hvis overhovedet tilstedeværende.


THC'ens depressante effekt er speciel, da den åbenbart ikke virker via de samme veje som barbiturater og opiater. Når man taler om depressanter mener man jo normalt alkohol, rohypnol og heroin (og deres slægtninge).


Ja, det ved jeg godt. Så siger du at der er synergi mellem alkohol og cannabis eller siger du, at der ikke er?

Malkavian skrev:
Max Tramp skrev:
Jeg argumenterer som sådan heller ikke for at det er uskadeligt, jeg argumenter bare for, at kan folk ikke præsentere nogle argumenter for at det er skadeligt (andet end 'det er almen viden' og lignende bras), så ser jeg ingen grund til at antage dette.


Nu da du har udråbt dig til biokemisk mester, så del da ud af dit vid i stedet for bare at kritisere andre for ikke at skrive noget af værdi. Dine spadestik kunne da vist også være lidt dybere i den her tråd?


Det mener jeg så ikke, at jeg har. Jeg gider bare ikke provokationer fra en mand, der ikke engang kan stave til sgu. Det var svar på tiltale, det var ikke ment som "Folkens, hør her, nu bringer jeg den ultimative sandhed." Jeg ved ikke meget om de specifikke stoffers biokemi (det er ikke noget man ligger vægt på i udannelsessystemet (;)), men jeg ved hvad der IKKE er et gyldigt argument, hvilket jeg også en gang tidligere har skrevet til dig.


Senest rettet af DoYouSuckCok?? 20 dec 2006 12:09, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team