Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Hey
Kan det skade træningen, hvis man ryger tjald??

Medlem

Et problem ved tjald og træning bliver nok bare at gide. Motivationen forsvinder joint efter joint.
Jeg stoppede selv m. alt sportslig aktivitet, da jeg begyndte at ryge. Indtil jeg tog mig selv i hvad jeg havde gang i og hvorfor. Så begyndte jeg igen, men det handler om at bevare motivationen.

ja jeg syns hele ikke det er en gode ide jeg har ikke fåde nåde gode ud af det ,og det er sku sjove og blive stor [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
ja jeg syns hele ikke det er en gode ide jeg har ikke fåde nåde gode ud af det ,og det er sku sjove og blive stor [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Yeah. Har modtaget kreatinen, tak for handlen [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Jeg kan ikke huske om jeg har pumpet efter at have røget, men alkohol plejer i hvert fald at være et godt stykke værktøj.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg tænkte på, hvis man nu napper lidt amf inden man træner, tror i så ikke det er muligt at pumpe vildere!? Ikke for at gøre det tit, men kunne da være sjovt at prøve.. Tror bare jeg tager bad hjemme så [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Thomhash:
Jeg tænkte på, hvis man nu napper lidt amf inden man træner, tror i så ikke det er muligt at pumpe vildere!? Ikke for at gøre det tit, men kunne da være sjovt at prøve.. Tror bare jeg tager bad hjemme så [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Nej, det overbelaster knoglerne og kroppen generelt så du får dårligere resultater, hvis du endelig skal gøre noget så vil jeg tro det er bedre med GHB eller Kokain

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

GHB / BDO bliver jeg blæst af tror ikke jeg kan træne på det. Kokain vil jeg ikke ta lige pt., og for dælen en dyr kur så [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Thomhash:
GHB / BDO bliver jeg blæst af tror ikke jeg kan træne på det. Kokain vil jeg ikke ta lige pt., og for dælen en dyr kur så [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Hash skulle eftersigende være godt på grund af tilførsel af flere røde blodlegemer når man træner, kombineret med efedrin eller koffein tror jeg at energi niveauet kan holdes og så GHB bagefter for at stimulere visse vækst hormoner... tror jeg ville være effektivt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

så var der nok andre og mere sunde ting jeg ville bruge ind det.til og blive stor af...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ja også mig, har forhørt mig lidt ¨på Getbig.dk [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] og dig trold

Junior medlem
Brugeravatar

Fordelen kunne være at Hash for det meste fjerner smerterne efter træningen hvis man ønsker at presse sig selv til det yderste.

[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Jeg Synes Ik det er noget problem at træne & ryge bare man ik gør det den samme dag, så bliver man alt for sløv. jeg kender også til det med motivationen forsvinder, så hjælper det at have nogle venner der kan skubbe en igang. Vh Mazza.

Junior medlem

Geografisk sted: Ugerløse
Hey dér!.. Det kommer an på hvad du mener med at skade?.. Din kondi vil højst sandsynligt ikke blive bedre, tværtimod vil den men 50% chance blive dårligere.. Det kan godt lade sig gøre at komme i god kondi, men det kræver også at du køre et kanon hårdt pulstrænings program.. F.eks ved at løbe 5-6 km intaval løb mindst 3-5 gange om ugen udover din anden træning..
Og hvis du tænker på om hashen har nogen som helst indvirkning på om dine muskler kan vokse?.. Så mener jeg at svaret er: Nej, det har den ikke.. I hvert fald ikke så længe du sørger for at spise den rigtige kost..
Jeg har selv røget hash siden jeg var 13-14 år.. Nu er jeg snart 20.. Jeg er på et års styrketræning gået fra 72 kilo til 90 kilo selv om at jeg røg hash hver dag.. Jeg brugte faktisk hashen til at få fråder på, så jeg kunne spise alt det mad der skulle til for at vokse.. Men til gengæld var min kondi heller ikke alt for god den gang.. Nu er det 1½ år siden jeg stoppede med styrke træning og jeg vejer nu kun 75 kilo.. Men jeg har gået til kickboksning i et halvt år nu og min kondi er blevet temlig god nu, selvom jeg stædigvæk ryger et par joint hver dag..
Så smoke du bare en pibe hash eller to,
men Husk at løbe lidt ind imellem..

God træning.. Mvh Daniel... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]