Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Her er en log om en oplevelse jeg havde, da jeg kom til at drikke for meget alkohol og røget hash forkert. Og det skal siges, at det ikke var den første gang jeg røg, men jeg var for dum fordi jeg drak for meget i forvejen. Derfor røg jeg på den beskrevende måde.

Jeg har siden da ikke røget (tanken har dog strejfet mig), og det tog mig ca 3 uger at komme over det, således at jeg ikke får koldsved bare ved at fortælle det, og ca 6-7 uger at komme over mine "rystelser" ved fortællingen. Jeg havde både rystelser og koldsved ved denne fortælling:

Babel-Fish: mig
ductor: En ven

Start of {_-|ductor|-_\- buffer: Wed Jan 22 00:51:16 2003
Session Ident: {_-|ductor|-_\-
[00:10:07] <{_-|ductor|-_\-> ey
[00:12:04] <{_-|ductor|-_\-> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[00:12:21] <{_-|ductor|-_\-> vaa. jeg høre asger røg dig underbordet i lørdags
[00:12:36] <Babel-Fish> hehe
[00:12:40] <Babel-Fish> fortæller dig historien om lidt

[00:13:05] <{_-|ductor|-_\-> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
[00:24:12] <Babel-Fish> hehe
[00:24:15] <Babel-Fish> hvad fortalte han?

[00:24:37] <{_-|ductor|-_\-> han havde røget de to pindfe i gik underbordet på [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
[00:26:32] <Babel-Fish> ok, det foregik sådan.... først drak jeg 1 øl, så tog jeg 4 sug.... så drak jeg en anden øl... ca 5 mins senere bællede jeg halvdelen af min tequila på under 5 minutter, og to derefter 8-9 STORE sug af jointen, og holde 2 af dem inde i kroppen i ca ½ minut...
[00:27:05] <{_-|ductor|-_\-> go stil [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]
[00:27:30] <Babel-Fish> der gik ca 1 minut, så fik jeg totalt griner på i ca 5 minutter.... jeg grinte af ALT... da de 5 minutter var gået, blev jeg helt stille.... mit hoved røg ned på bordet, og jeg grinte ikke længere... der gik ca 1 minut, før det gik op for mig, at jeg rent faktisk havde brug for at komme udenfor
[00:27:47] <{_-|ductor|-_\-> hehe
[00:28:07] <Babel-Fish> jeg gik udenfor og satte mig på trappen... alt drejede rundt og bevægede sig... jeg kunne ikke holde fast i noget som helst... jeg havde brækfornemmelser, kvalme, og var bange... meget bange
[00:29:06] <{_-|ductor|-_\-> sygt
[00:29:16] <{_-|ductor|-_\-> jeg ryger heller ik det shit mere
[00:29:34] <Babel-Fish> jeg var udenfor i en time... jeg var nødt til at lukke øjnene, da det tog kvalmefornemmelsen... pludselig begyndte jeg at hallusinere... da jonas kom ned til mig og begyndte at tale til mig, gik nogle af hans ord ind i hjernen på mig flere gange i ekko... derefter fløj de ord ud at mit hoved, og ud over en jungle set oppefra en solskinsdag...
[00:29:54] <{_-|ductor|-_\-> lyder vildt :P
[00:30:35] <Babel-Fish> jeg fløj også over junglen i håb om at jagte de ekkoer... men jeg blev hvor jeg var - og sådan fortsatte det forfra... tror jeg var oppe at flyve 2-3 gange... alt var tydeligt - kan huske alt, men havde ca 1% kontrol over min krop
[00:31:04] <{_-|ductor|-_\-> fuck hvor vildt
[00:32:29] <Babel-Fish> jeg "vågnede op" da jonas begyndte at skubbe til mig... jeg åbnede øjnene og alt begyndte at dreje endnu mere... kunne ikke se noget som helst - alt var tåget... jeg blev bange, tog huen under øjnene, tog hænderne på ansigtet og lukkede øjnene... jeg fløj igen... og hver gang jeg åbnede øjnene, "faldt" jeg til jorden igen... lukkede så fløj jeg, åbnede igen, så faldt jeg
[00:33:15] <{_-|ductor|-_\-> fuck hvor noia
[00:33:28] <Babel-Fish> jeg åbnede dem en sidste gang... faldt ned, og så begyndte mellemrummet mellem fliserne at svæve i store firkanter der lignte et net... jeg fik kvalme igen... var totalt bange... til sidst turde jeg ikke åbne mine øjne mere...
[00:34:34] <{_-|ductor|-_\-> men fuck hvor det lyder ubehaligt
[00:35:44] <Babel-Fish> så kom jonas' storebror som boede tæt på... han havde hørt at jeg havde røget, og så at jeg havde det dårligt... han troede at jonas havde røget, og så blev han sur... jeg kan huske samtalen 100%, men kunne ikke sige noget... havde INGEN kontrol over mig selv - desuden følte jeg, at hvis jeg fortalte ham om den store hemmelighed om at jonas ikke havde røget, så ville adolf hitler skyde mig... derfor sagde jeg intet...
[00:36:12] <Babel-Fish> den anden jonas kom så ned til mig senere og røg en cigaret tæt på mig - da jeg lugtede røgen sagde jeg "noo jonas.. røgen" og begyndte at brække mig... så blev jeg hjulpet hjem af begge jonas'er... stod op ca 7 timer senere pisse svimmel... og sværgede på at jeg aldrig ville ryge igen

[00:36:17] <{_-|ductor|-_\-> lyder fandme fucked
[00:36:55] <Babel-Fish> ja, har aldrig oplevet noget lignende
[00:37:30] <{_-|ductor|-_\-> skal sq heller ik ryge igen
[00:38:34] <Babel-Fish> hehe... hold dig fra det - og hvis du absolut skal ryge, så bland alkoholen udenom - for din egen skyld... det jeg oplevede, med at jeg fløj, blev truet af hitler uden at tale med ham osv, det var så fucked..
[00:38:47] <{_-|ductor|-_\-> hehe
[00:40:04] <Babel-Fish> prøvede på et tidspunkt også at tage mig selv seriøs, og tænke over hvorfor jeg tænkte så underligt... pludselig stod jeg bag mig selv... jeg så mig sidde ned med ryggen vendt til mig selv... jeg så mit hoved bagfra - jeg ville finde ud af hvorfor jeg tænkte så underligt, pludselig kunne jeg se gennem mit hoved - så kunne jeg se alle de underlige tanker strømme igennem i små strømme i hjernen
[00:40:30] <{_-|ductor|-_\-> fuuuuuck hvor sygt
[00:40:42] <Babel-Fish> fuldstændig sindsygt... spørg selv alex og wind- hvordan det var... og så var baby, og de to andre jonas'er fra bf der også... det var såå fucked
[00:41:44] <{_-|ductor|-_\-> gah det må ha været sygt
[00:42:08] <Babel-Fish> er det også... er heller ikke kommet over det endnu - troede jeg var gået fra forstanden...
End of {_-|ductor|-_\- buffer Wed Jan 22 00:51:16 2003

Senest rettet af syreperlen 13 okt 2011 19:16, rettet i alt 3 gange.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
æv... hvorfor bliver jeg aldtig så fucked up af hash :P

Medlem

Geografisk sted: Månen
Jeg har fået hallucinationer af hash mange gange før! Både synsbedrag og det at man opfatter lyd anderledes. Mine hallucinationer har dog altid været yderst kortvarige! Prøv at læse en af mine trip-rapporter i cannabis-sektionen.
Jeg kender også d med at man mister kontrollen over kroppen når man blander med alkohol. Engang da jeg tog halv-stiv hjem fra en fest klokken 4 om natten, smuttede jeg lige ind forbi staden. Så satte jeg mig ved foden af bakken nede ved søen og fyrede mig en Jay. Da den var færdig følte jeg mig ikke specielt skæv men da jeg rejste mig væltede jeg ca 5 meter og landede nede i søen! Da jeg kom op igen gik jeg osse bare forsygt i slalom! Det var ret surt at vælte i søen for dr kørte ikke flere nat-busser længere så d tog mig to og en halv time at komme hjem!
Skal siges at selv om jeg er en garvet hashryger der har røget hver dag de sidste 3-4 år i træk kan jeg stadig opleve at jeg mister kontrollen med mine bevægelser når jeg blander med alkohol, selv bare i mellem-små mængder.
Får dog aldrig hallucinationer længere, men måske hvis jeg blander ekstremt meget alkohol og tjald på kort tid ligesom du gjorde. Det må afprøves, HEHE [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, bare sørg for at du sidder blandt rigtig gode venner. Hvis jeg ikke havde de 2 jonas'er ved siden af og ikke havde kendt dem i 6 år, som jeg nævner i min log, så ved jeg ikke hvad der var blevet af mig idag.

Det var helt sikkert en oplevelse jeg vil se tilbage på, men jeg er lidt i tvivl om det var det hele værd. Jeg "mistede" skolen i ca 2 uger, og det var da vi fik meget information om eksaminerne. Så jeg var et stort skridt bag alle de andre, men det er heldigvis gået godt nok i alle fag - udover tysk.. det måtte jeg opgive, for jeg kunne ikke følge med mere.

Af den grund ved jeg ikke om det var det hele værd, men et eller andet sted var det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
ryg aldrig hvis du har drukket.
og drik kun meget lidt hvis du har røget.
Det er hvad jeg har set mig nød til at forholde mig til, mine egne erfaringer med Hash og alkohol er heller ikke for positive. hash og alkohol er ikke bare hash og alkohol, det er en helt ny ting...nemlig HASH&ALKOHOL....som er en helt anden ting end hash og alkohol.
håber i kan følge min stener hjerne [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
Tjaaa hamp og humle er i samme familie, sååå....

MoS [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Århus
Lyder vildt... Har aldrig prøvet noget i den dur, med hash... Men lyder som en ret fed oplevelse... Er du sikker på det var hash? Og ikke et salvia ekstrat.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af LeSeiD:
Lyder vildt... Har aldrig prøvet noget i den dur, med hash... Men lyder som en ret fed oplevelse... Er du sikker på det var hash? Og ikke et salvia ekstrat.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg er 100% sikker på at det var hash og alkohol [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] 1 Ceres TOP, 1 Kings, ½ flaske Tequila (den røde), omkring 2 gram 80'er i jointen.. Men som der bliver sagt:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Bøh:
ryg aldrig hvis du har drukket.
og drik kun meget lidt hvis du har røget.
Det er hvad jeg har set mig nød til at forholde mig til, mine egne erfaringer med Hash og alkohol er heller ikke for positive. hash og alkohol er ikke bare hash og alkohol, det er en helt ny ting...nemlig HASH&ALKOHOL....som er en helt anden ting end hash og alkohol.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg havde jo drukket 2 øl i forvejen, og derefter en ½ flaske tequila, og så røget den fed på den forkerte måde - nemlig ved at holde røgen inde i mig i noget tid.

Det er en fed oplevelse, men som sagt, så ved jeg ikke om det var det hele værd. Jeg havde det jo ad helvedes til, og jeg ville gøre alt for at få det godt igen, men jeg ikke intet gøre. Det hele var så realistisk, jeg var klar over hvad der skete omkring mig, men jeg havde de perioder hvor jeg bare fadede ud af verden og så ind i min egen fantasi-verden. F.eks. det med junglen.

Man kan helt klart få samme trip af at blande disse to ting sammen, men man skal virkelig passe på. For alkohol og hash er som sagt ikke alkohol+hash, men en ny slags stof.

Senest rettet af syreperlen 13 okt 2011 19:20, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> desuden følte jeg, at hvis jeg fortalte ham om den store hemmelighed om at jonas ikke havde røget, så ville adolf hitler skyde mig... derfor sagde jeg intet...
<HR></BLOCKQUOTE>
Pænt fucked!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
1 Ceres TOP, 1 Kings, ½ flaske Tequila (den røde), omkring 2 gram 80'er i jointen..

2 g. 80'er tjald i 1 joint er altså heller ikke lidt.

Mine erfaringer med alkohol og hash er heller ikke for gode: Sidste gang kunne jeg intet se for bare "stjerner". Heldigvis var der en sød pige til stede, som spurgte, om hun skulle hente en dyne og en pude til mig. Jeg svarede "ja, tak", hvorefter jeg lagde mig til at sove... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det er faktisk mere eller mindre reglen med alkohol og hash - man falder i søvn. Det er det i hvert fald for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]