Her er en log om en oplevelse jeg havde, da jeg kom til at drikke for meget alkohol og røget hash forkert. Og det skal siges, at det ikke var den første gang jeg røg, men jeg var for dum fordi jeg drak for meget i forvejen. Derfor røg jeg på den beskrevende måde.
Jeg har siden da ikke røget (tanken har dog strejfet mig), og det tog mig ca 3 uger at komme over det, således at jeg ikke får koldsved bare ved at fortælle det, og ca 6-7 uger at komme over mine "rystelser" ved fortællingen. Jeg havde både rystelser og koldsved ved denne fortælling:
**** Babel-Fish: mig ductor: En ven ****
Start of {_-|ductor|-_\- buffer: Wed Jan 22 00:51:16 2003 Session Ident: {_-|ductor|-_\- [00:10:07] <{_-|ductor|-_\-> ey [00:12:04] <{_-|ductor|-_\-> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [00:12:21] <{_-|ductor|-_\-> vaa. jeg høre asger røg dig underbordet i lørdags [00:12:36] <Babel-Fish> hehe [00:12:40] <Babel-Fish> fortæller dig historien om lidt [00:13:05] <{_-|ductor|-_\-> [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [00:24:12] <Babel-Fish> hehe [00:24:15] <Babel-Fish> hvad fortalte han? [00:24:37] <{_-|ductor|-_\-> han havde røget de to pindfe i gik underbordet på [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [00:26:32] <Babel-Fish> ok, det foregik sådan.... først drak jeg 1 øl, så tog jeg 4 sug.... så drak jeg en anden øl... ca 5 mins senere bællede jeg halvdelen af min tequila på under 5 minutter, og to derefter 8-9 STORE sug af jointen, og holde 2 af dem inde i kroppen i ca ½ minut... [00:27:05] <{_-|ductor|-_\-> go stil [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [00:27:30] <Babel-Fish> der gik ca 1 minut, så fik jeg totalt griner på i ca 5 minutter.... jeg grinte af ALT... da de 5 minutter var gået, blev jeg helt stille.... mit hoved røg ned på bordet, og jeg grinte ikke længere... der gik ca 1 minut, før det gik op for mig, at jeg rent faktisk havde brug for at komme udenfor [00:27:47] <{_-|ductor|-_\-> hehe [00:28:07] <Babel-Fish> jeg gik udenfor og satte mig på trappen... alt drejede rundt og bevægede sig... jeg kunne ikke holde fast i noget som helst... jeg havde brækfornemmelser, kvalme, og var bange... meget bange [00:29:06] <{_-|ductor|-_\-> sygt [00:29:16] <{_-|ductor|-_\-> jeg ryger heller ik det shit mere [00:29:34] <Babel-Fish> jeg var udenfor i en time... jeg var nødt til at lukke øjnene, da det tog kvalmefornemmelsen... pludselig begyndte jeg at hallusinere... da jonas kom ned til mig og begyndte at tale til mig, gik nogle af hans ord ind i hjernen på mig flere gange i ekko... derefter fløj de ord ud at mit hoved, og ud over en jungle set oppefra en solskinsdag... [00:29:54] <{_-|ductor|-_\-> lyder vildt :P [00:30:35] <Babel-Fish> jeg fløj også over junglen i håb om at jagte de ekkoer... men jeg blev hvor jeg var - og sådan fortsatte det forfra... tror jeg var oppe at flyve 2-3 gange... alt var tydeligt - kan huske alt, men havde ca 1% kontrol over min krop [00:31:04] <{_-|ductor|-_\-> fuck hvor vildt [00:32:29] <Babel-Fish> jeg "vågnede op" da jonas begyndte at skubbe til mig... jeg åbnede øjnene og alt begyndte at dreje endnu mere... kunne ikke se noget som helst - alt var tåget... jeg blev bange, tog huen under øjnene, tog hænderne på ansigtet og lukkede øjnene... jeg fløj igen... og hver gang jeg åbnede øjnene, "faldt" jeg til jorden igen... lukkede så fløj jeg, åbnede igen, så faldt jeg [00:33:15] <{_-|ductor|-_\-> fuck hvor noia [00:33:28] <Babel-Fish> jeg åbnede dem en sidste gang... faldt ned, og så begyndte mellemrummet mellem fliserne at svæve i store firkanter der lignte et net... jeg fik kvalme igen... var totalt bange... til sidst turde jeg ikke åbne mine øjne mere... [00:34:34] <{_-|ductor|-_\-> men fuck hvor det lyder ubehaligt [00:35:44] <Babel-Fish> så kom jonas' storebror som boede tæt på... han havde hørt at jeg havde røget, og så at jeg havde det dårligt... han troede at jonas havde røget, og så blev han sur... jeg kan huske samtalen 100%, men kunne ikke sige noget... havde INGEN kontrol over mig selv - desuden følte jeg, at hvis jeg fortalte ham om den store hemmelighed om at jonas ikke havde røget, så ville adolf hitler skyde mig... derfor sagde jeg intet... [00:36:12] <Babel-Fish> den anden jonas kom så ned til mig senere og røg en cigaret tæt på mig - da jeg lugtede røgen sagde jeg "noo jonas.. røgen" og begyndte at brække mig... så blev jeg hjulpet hjem af begge jonas'er... stod op ca 7 timer senere pisse svimmel... og sværgede på at jeg aldrig ville ryge igen [00:36:17] <{_-|ductor|-_\-> lyder fandme fucked [00:36:55] <Babel-Fish> ja, har aldrig oplevet noget lignende [00:37:30] <{_-|ductor|-_\-> skal sq heller ik ryge igen [00:38:34] <Babel-Fish> hehe... hold dig fra det - og hvis du absolut skal ryge, så bland alkoholen udenom - for din egen skyld... det jeg oplevede, med at jeg fløj, blev truet af hitler uden at tale med ham osv, det var så fucked.. [00:38:47] <{_-|ductor|-_\-> hehe [00:40:04] <Babel-Fish> prøvede på et tidspunkt også at tage mig selv seriøs, og tænke over hvorfor jeg tænkte så underligt... pludselig stod jeg bag mig selv... jeg så mig sidde ned med ryggen vendt til mig selv... jeg så mit hoved bagfra - jeg ville finde ud af hvorfor jeg tænkte så underligt, pludselig kunne jeg se gennem mit hoved - så kunne jeg se alle de underlige tanker strømme igennem i små strømme i hjernen [00:40:30] <{_-|ductor|-_\-> fuuuuuck hvor sygt [00:40:42] <Babel-Fish> fuldstændig sindsygt... spørg selv alex og wind- hvordan det var... og så var baby, og de to andre jonas'er fra bf der også... det var såå fucked [00:41:44] <{_-|ductor|-_\-> gah det må ha været sygt [00:42:08] <Babel-Fish> er det også... er heller ikke kommet over det endnu - troede jeg var gået fra forstanden... End of {_-|ductor|-_\- buffer Wed Jan 22 00:51:16 2003
Senest rettet af syreperlen 13 okt 2011 19:16, rettet i alt 3 gange.
|