Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nord Sjælland
Hej. =)

Jeg har siddet og kigget lidt her på jeres forum og har set at ret mange af jer har problemer med mave smerter fra HBWR og MG. Det bedste råd jeg kan finde på er, at i bare skal være parate på at ligge helt stille i sengen. Sluk lyset, kom en Jimi Hendrix eller Tool CD på stereoen og lig helt stille. Yoga/Meditation vil hjælpe jer med at ligge helt stille - så det er måske en god ide at komme lidt ind i det. Hvis i begynder at rode rundt i sengen vil mave smerten blive endnu værre. BARE LIG HELT STILLE! Luk øjnene og oplev Naturens smukke kræfter. Bare oplev det hele ude fra. Vær den luft som i trækker ind og de onde kræfter i puster ud.

Jeg håber på at der er nogen her inde som kan bekræfte dette råd. Jeg beklager nu allerede for alle min stavefejl. Jer er ikke dansker... =)

Peace and Blessings.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
De mavesmerter jeg har oplevet på HBWR frø, er ikke nogle som umiddelbart kan ignoreres ved at ligge helt stille og koncentrere sig. Det er SERIØSE mavesmerter, der ikke sådan lige går over. Men det er muligt at slippe for smerterne med lidt forberedelse. Rens dine frø før indtagelse. Det tar godt nok nogle dage at lave en ordentlig ekstraktion, men så slipper du tilgengæld for at ligge med seriøse mavekramper i flere timer i træk, og DET er jo klart at foretrække :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg synes nu ikke smerterne i maven er så slemme for mig, som de fleste tilsyneladende oplever dem.

Jeg havde det lettere dårligt, men så var det heller ikke værre. Og et godt tip er at ligge stille lige i begyndelsen. Det har jeg selv og andre erfaret.

Titel: Løsning
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vestsjælland
Det kan godt være at det lyder lidt klamt men da jeg prøvede HBWR første og eneste gang (So far :wink: ) oplevede jeg er ubeskrivelig forudløsning da jeg, efter et par timers kvalme og maveproblemer, stak to fingre i halsen og knækkede alt i maven op.

Jeg fik stadig et rigtig dejligt trip på trods af min udtømmelse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Jeg har kun erfaringer med MG. I mit tilfælde, synes jeg mavegenerne har været overkommelige, især med en lille joint til at tage kvalmen.

Synes generelt folk har nemmere ved at holde MG i maven, frem for HWBR?? Dette må da være at fortrække??

mvh bubbles

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
bubbles skrev:
Jeg har kun erfaringer med MG. I mit tilfælde, synes jeg mavegenerne har været overkommelige, især med en lille joint til at tage kvalmen.

Synes generelt folk har nemmere ved at holde MG i maven, frem for HWBR?? Dette må da være at fortrække??

mvh bubbles

dette skyldes at det ikke er lsa'en du får det så skidt af, men derimod den gift som findes i skallen på HBWR frø :wink: , mener at de er blevet omtalt som s9 giftstoffer (blåsyre), men det er der blevet snakket lidt om.

2C - Baske skrev:
Det kan godt være at det lyder lidt klamt men da jeg prøvede HBWR første og eneste gang (So far ) oplevede jeg er ubeskrivelig forudløsning da jeg, efter et par timers kvalme og maveproblemer, stak to fingre i halsen og knækkede alt i maven op.

Jeg fik stadig et rigtig dejligt trip på trods af min udtømmelse.

Det er da overhovedet ikke klamt, tror da at de fleste her på siden har følt en forløsning ved at knække sig, her tænker jeg især på meskalin og aya..

Titel:
Medlem

Ja - LSA'en er ikke giftigt som sådan! Der er nogen der siger at man kan få "gangrene" af for meget LSA brug, men dette er ikke bevist. LSA er en "vasoconstrictor" så derfor kan det gøre at man kan få en forgiftning eller overdosis - defore medbringe "gangrene" og sådan noget gøjl.

Andre af disse "vasoconstrictors" er Nicotin; THC er også en "vasoconstrictor" - måske ikke på samme niveau?

MEN - "vasoconstrictors" bliver også udgivet til patienter med migraine og hovedpine osv. Så måske er det ikke så galt?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i ingenting... +/-
vestyjr skrev:
Ja - LSA'en er ikke giftigt som sådan! Der er nogen der siger at man kan få "gangrene" af for meget LSA brug, men dette er ikke bevist. LSA er en "vasoconstrictor" så derfor kan det gøre at man kan få en forgiftning eller overdosis - defore medbringe "gangrene" og sådan noget gøjl.

Andre af disse "vasoconstrictors" er Nicotin; THC er også en "vasoconstrictor" - måske ikke på samme niveau?

MEN - "vasoconstrictors" bliver også udgivet til patienter med migraine og hovedpine osv. Så måske er det ikke så galt?

At det er en "vasoconstrictor" betyder blot at det får de små blodkar til at lukke af til en bestemt del af kroppen, dette kan så føre til "gangrene"=koldbrand i ekstreme tilfælde.

Uden at vide det 100 % så tror jeg da ikke det er noget man behøver at skænke den fjerneste tanke når man indtager narko som de vasokonstrikte stoffer du nævnte.

Edit: Ændret formulering, efter jeg faktisk lige fik læst hvad der stod.

Titel:
Medlem

Jeg er ret sikke på at man skal indtage 150+/dag til at få nogen af de bivirkninger af LSA.

Undskyld hvis det jeg skriver ikke er så klart - jeg er ikke dansker. =)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg er flere steder stødt på at folk har beskrevet at læber, fingre, fødder og penis er blevet blålig på stoffet - sandsynligvis som følge af nedsat blodtilstrømning, det er godtnok ikke koldbrand, men virkningen skulle være god nok.

Mavesmerterne er forresten imo ikke den værste bivirkning af hbwr.

Titel:
Medlem

Flak skrev:
Jeg er flere steder stødt på at folk har beskrevet at læber, fingre, fødder og penis er blevet blålig på stoffet - sandsynligvis som følge af nedsat blodtilstrømning, det er godtnok ikke koldbrand, men virkningen skulle være god nok.

Mavesmerterne er forresten imo ikke den værste bivirkning af hbwr.

Det har jeg også læst om. Flere steder, som sagt. =)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har også flere gange, hvis ikke hver gang, oplevet, at jeg har fået ondt på indersiden af lårene, efter af ha' indtaget LSA.

Det har jeg hidtil tilskrevet den vasokonstriktive effekt. Er der nogen, der ved, om det er helt hen i vejret?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Mit eget middel mod HBWR's mavesmerter er en enkelt panodil og en god indica- el. hashjoint

Tager det hver gang!

Og selvf. rense alt det gule shit af på ydersiden. Så mellem et par papirer og en hammer. Knuse knuse. Har ikke en morter, og er blevet overfølsom over for smagen, kan få mig til at knække mig at lugte til dem :)

Uden er det ikke til at holde i sig, ikke for mig ihvertfald

Har taget 4 trips indtil videre på HBWR. 5 med MG (fra 10-20 frø) / (fra 100-300frø)

Titel:
Medlem

Kneppo skrev:
Jeg har også flere gange, hvis ikke hver gang, oplevet, at jeg har fået ondt på indersiden af lårene, efter af ha' indtaget LSA.

Det har jeg hidtil tilskrevet den vasokonstriktive effekt. Er der nogen, der ved, om det er helt hen i vejret?

Hvad mener du med hen i vejret?

Problemet med en panodil(?) er jo bare at jeg er ikke meget for at tage piller. Man bliver allerede fyldt op med piller hver gang man tager til lægen med et eller andet - det halve af tiden er det slet ikke noget man har brug for...! De giver bare en piller for at man bliver glad. Det er jeg blevet MEGET træt af, derfor gider jeg ikke at spise piller mere; kun hvis det er nødvendigt...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
vestyjr skrev:
Kneppo skrev:

Problemet med en panodil(?) er jo bare at jeg er ikke meget for at tage piller. Man bliver allerede fyldt op med piller hver gang man tager til lægen med et eller andet - det halve af tiden er det slet ikke noget man har brug for...! De giver bare en piller for at man bliver glad. Det er jeg blevet MEGET træt af, derfor gider jeg ikke at spise piller mere; kun hvis det er nødvendigt...

Sorry...

Virker også fint uden panodil. Er nok unødvendigt nu jeg tænker over det. Glem jeg skrev det :mrgreen:

Var på første trip med HBWR, tog en hjemmefra, og det virkede, men røg jo også. Har ikke taget de andre gange med god hjælp fra tjalden

Er heller ikke så meget for pille-medicin, tager kun panodil mod rygsmerter, måske 1-2 gange om året. Sammen med en joint

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
vestyjr skrev:
Kneppo skrev:

Sorry...

Virker også fint uden panodil. Er nok unødvendigt nu jeg tænker over det. Glem jeg skrev det :mrgreen:

Var på første trip med HBWR, tog en hjemmefra, og det virkede, men røg jo også. Har ikke taget de andre gange med god hjælp fra tjalden

Er heller ikke så meget for pille-medicin, tager kun panodil mod rygsmerter, måske 1-2 gange om året. Sammen med en joint

Det er jo bare sådan, hvis det virker for dig - så gør det! Men hvis du ikke er meget for det, så hold op. Det er jo åbentlyst, måske, men det er jo ikke alle som tør at sidde igennem smerte. Igen, her er meditation godt.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ONE STEP AHEAD
Såvidt jeg ved æder alle frøende
Vil du undgå mavesmerter så gør sådan:

1. Knus det antal frø du vil "spise" (så fint som muligt, brug evt. peberkværn)
2. Læg frøende i en shot-glas
3. for at mindske smagen kan du hælde lidt appelsin juice i, evt. lidt sukker
4. rør rundt, og lad det stå i 5-10 min
5. Hæld massen i mund, hold det i 15-30 min (jo længere jo stærkere trip)
6. Efter 15min med massen i munden, SPYT UD, SLUG IKKE!! Læg dig ned, nyd LSA'ens effekt

hvis du sætter din dosis til ca 8 frø tager du halvdelen (4frø) og lægger halvdelen til (=6frø) dvs. at 8frø med denne metode svarer til 6.

På denne måde kan du undgå den svære mavepine

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ONE STEP AHEAD
vestyjr skrev:

Det er jo bare sådan, hvis det virker for dig - så gør det! Men hvis du ikke er meget for det, så hold op. Det er jo åbentlyst, måske, men det er jo ikke alle som tør at sidde igennem smerte. Igen, her er meditation godt.

Kan anbefale et starinlys.
hvis du koncenterer dig ordentligt kan du få et ydert behageligt trip, er også godt til meskalin

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]