Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=1792804/

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
synes det er fedt at hver fjerde er pro tjald [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

men ved faktisk ikke om jeg selv er for en legalisering. gider næsten ikke til at betale kæmpe afgifter som så sikkert bare bliver brugt til at bekæmpe andet narko med. så længe det forhandles illegalt gør penge jo ofte til dem der også handler med andre rusmidler og derfor udvikles dette marked.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jaaaah!

Flere penge til rockerne og den organiserede kriminalitet! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
@dex
vil du hellere have den skal gå til narko efterforskning? jeg har også hørt og læst om rockernes metoder overfor stikkere og betjente og det er temmelig brutale det har du ret i men de har aldrig generet mig og har tilgengæld leveret en masse god narko. jeg ville self. også helst købe mit stash i føtex eller lign. men vi m,å jo også være realistiske...

DN @ kix.dk - nu vil jeg lige tilføje at jeg arbejder i føtex's grøntafdeling, og det er ikke helt umuligt at jeg måske kunne få smuglet et par blade/klumper eller lign. ind melem æbler og pære.. hehe.. LOL

Rockerne handler slet ikke med narko, de er bare store drenge der er glade for motorcykler. Det har jeg selv set dem sige i fjernsynet, så deeeeeet. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Jeg syndes det skulde frigives på ligefod, med alcohol og tobak og så pengne gik til stats kassen. Det skulde jo så også være muligt, at tage go hash med hjem fra ferie til eget forbrug - toldfrit. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 02 Maj 2003: Besked ændret af: Piercer ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Halo:
DN @ kix.dk - nu vil jeg lige tilføje at jeg arbejder i føtex's grøntafdeling...<HR></BLOCKQUOTE>

Sejt det gør jeg også... det er sådan noget fint tøj vi går i :P

fenriz - ja ik! jeg er vild med slipset. men jeg har desværre ik fået de grønne bukser..! er mega nede over d! men vil du ik gi mig ret i at med lidt go vilje ku man nu godt få klemt lidt hash ned mellem pære og bananer...?

Medlem

Geografisk sted: Århus
Det er også interresant at alle partiers ungdoms afdelinger gå ind for fri hash.
godt nok med undtagelse af Danskfolkeparti, så når de gamle fjolser inde på tinget er blevet skiftet ud, kan man da håbe vi endelig får fri hash.
Medmindre at de også ende som en flok stivstikkere med alderen.

Man har vel lov at håbe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Det er squ fedt nok. Men vil det hjælpe noget? Politikerne synes jo at det er så farligt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Fri hash NU!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Politikerne synes jo at det er så farligt.

syntes de det er farligt? min kære hampe-rygende ven, de fleste politikere er helt på herrens hampemark, når talen falder på hash. De giver udtryk for at de mener det er farligt men desværre er der ingen der har begreb om det... de fleste har ikke engang prøvet det, men tilslutter sig blot flertallets stemme... og det syntes jeg er en skam [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] hvorfor skal vi kriminaliseres, blot fordi der render en flok bøvehoveder rundt, uden nosser til at prøve lortet, men blot tilslutte sig holdningen der nu engang kører rundt på borgen... det er sgu trist...

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Ja det er for lamt de tror de ved så meget når de ik har prøvet en skid, men vis de nu havde prøvet det havde de nok heller ik sådan nogle negative holdninger. Mvh Mazza.

Medlem

Geografisk sted: Månen
Amen!!!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Der er da ingen andre mennesker, på denne jord end mig som kan tillade sig at bestemme hvad jeg må gøre med mig-selv, min krop og mit eget liv så længe at det ikke går ud over andre end mig selv!

Medlem

Geografisk sted: Månen
Alle os som vil ha fri hash burde samle os, og splejse om en kæmpe mængde hashfrø og så ellers bare gå i gang med at så hampeplanter landet over! På ofentlige områder selvfølgelig... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

overgrow dk er den gode gamle ide, men først skal man have en stor mængde gode frø og det gør man ved at have en frøbank, og sådan en er ved at blive skabt her: http://www.arevad.com/forum/viewtopic.php?t=612
check det ud og slip de gode frø [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

sorry off topic

[ 22 Maj 2003: Besked ændret af: eb ]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]