Min senile og syge mormor må gerne køre rundt i sin gamle Kadett med vilkårlige mængder, af de kraftige smertestillende og angstdæmpende substanser i blodet, mens jeg vil kunne blive offer for en frakendelse af pappet, pga. 100 mg elendig kajakryger fundet på mig, 600 km fra min bil...hmmm
Som de etablerede autoriteter, så fint demonstrerer deres totale magtesløshed overfor et "problem", som de selv skaber, så kan jeg også demonstrere min magtesløshed, hvis sagen bliver en landerealitet;
Jeg sørger for ikke at have nogle rest-metabolitter af ulovlige substanser i blodet, går ned og drejer nøglen i bilen, kører lidt rundt i byen, finder nogle spadserende pansere, retter kursen mod dem, gasser op, fuldtræffer, KNAS!!!
Når så jeg, strategisk havareret i bilen, bliver "fundet" af forbipasserende, er det i voldsom krampe, som jeg fremprovokerer indtil lægeambulancen diagnosticerer min krampe og injicerer 5-10 mg diazepam i mig....hvorefter jeg igen bliver rolig og INTET kan huske...hvis altså de evt. overlevende pansere ikke pløkker mig ned...men så har jeg da forhåbentlig fået et par af de "myndige" med i graven!
Såfremt jeg overlever, finder samtlig frifindelse finder sted, da jeg var i en kraftig krampelignende tilstand, da jeg "kom til" at dyrke min passion
Se DET er magtesløshed! Jeg er sgu blevet helt bange for mine egne sygelige tanker...men man kan åbenbart handle meget forkert i magtesløse situationer!