er der andre der har prøvet "ud af kroppen" det har jeg én gang det var medusa (kiks) jeg syntes at det var vildt fedt men skræmmende den dag i dag . jeg sad og festede med nogle venner og lige pludselig falder jeg i staver og stirrer ud i luften , jeg ser de andre feste videre og ser også mig selv bare sidde og feste videre, jeg så det fra mine øjne af små 4 meter væk og lidt oppefra og jeg kan huske at jeg virkelig tænkte på en masse ting imens men hvad det var kan jeg ikke huske hæhæ. da jeg kom tilbage sad to af mine venner og spurgte om jeg var ok de sagde at jeg havde siddet og kigget ud i luften i 10 min uden at sige noget.
siden den dag så nogle gange når jeg lægger mig og slapper af kan jeg mærke at min krop ikke kan bevæge sig det er som om det kun er hjernen der er der, jeg ligger lammet og kan kun sige aaagaga sådan nogle underlige lyde og når jeg prøver at bevæge mine arme eller ben er det som om der sidder en elefant oven på dem.
og halvanden minut efter kan jeg bevæge mig igen.. det er som at blive mega blæst lige inden men når man bliver lammet er det forfærdeligt. har du/i prøvet det vis du/i har, er der så et lille fif hvordan man får det til at gå væk eller forbedre sin tilværelse lidt??..
og tak vis du/i har tager tid til at læse det hæhæ